Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Ηχεία
Trip to Sweden - Peter Korner
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Morfeas" data-source="post: 83794" data-attributes="member: 68"><p>Μερικά λόγια κι απο μένα για τον Peter.</p><p> </p><p>Να τονίσω ότι πέρα απ τον large επιστήμονα Peter διαπιστώνεις και νοιώθεις ότι πρόκειται και για πραγματικό μουσικόφιλο. Περνά πολλές απ τις μέρες του σε ακροάσεις ζωντανών και οι εμπειρίες του αυτές μαζί με την βαθειά γνώση τον έχουν οδηγήσει στο αποτέλεσμα που ζήσαμε.</p><p> </p><p>Θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν προσπάθησε να μας εξηγήσει γιατί ενώ οι βασικοί νόμοι τουλάχιστον στα RF επιβάλουν την πλήρη θωράκιση τα tuners παίζουν καλύτερα χωρίς τα καπάκια τους. Δοκίμασε να μας εξηγήσει γιατί είναι σημαντικό στον ήχο να υπάρχουν φίλτρα ρεύματος σε κάθε συσκευή μελετημένο ειδικά γι αυτήν, την επιλογή υλικών, πόσο σημαντική είναι η παθητική διόρθωση της φάσης και το ταίριασμα της ευαισθησίας στα ηχεία, η διόρθωση των χαρακτηριστικών των μεγαφώνων μηχανικά και άλλα πολλά που θα έπρεπε να ηχογραφoύμε. Το cross του ηχείου που μας παρουσίασε δεν περιλαμβανει κανένα στοιχείο διόρθωσης ευαισθησίας σ σειρά με το σήμα!</p><p> </p><p>Τα διαγράματα μετρήσεων των ηχείων είναι πέρα απο κάθε φαντασία. Θυμήζουν όπως γράφει και ο Πάνος παραπάνω μετρήσεις απο πολύ καλούς ενισχυτές. Θα αναφέρω ένα που μου έκανε πολύ εντύπωση και είναι πολύ απλό να το καταλάβει ο οποισδήποτε. Ολοι θα έχετε ακούσει τους ενοχλητικούς θορύβους που συνοδεύουν την αναπαραωγή των σκληρά μεταχειρισμένων βινυλίων. Στο σύστημα του Peter αυτά όχι μόνο δεν ενοχλούσαν αλλα ούτε κάν προκαλούσαν. Αυτό οφείλεται σε έναν μεγάλο βαθμό στο transient response των μεγαφώνων και γενικά όλου του ηχείου. Οι μετρήσεις σ αυτό τον τομέα πάλι θυμήζουν έναν τέλειο ενισχυτή! Και να συμπληρώσω ότι όλα αυτά σε ένα σύστημα που όπως γράφει παραπάνω ο Πάνος θα μπορούσε να είναι το τέλειο full range studio monitor.</p><p> </p><p>Ο προενισχυτής MC και οι ενισχυτές του κρύβουν πολλές λύσεις σε γνωστά προβλήματα σωστά υλοποιημένες. Τίποτα παραπάνω. Οι δέκτες ... συμφωνήσαμε με τον Πάνο ότι ακόμα και τα σχέδια και τα υλικά να είχαμε με τις τροποποιήσεις (δεν είχαν μείνει και πολλά απ τα εργοστασιακά τμήματα στην θέση τους) δεν θα τολμούσαμε να καν να το ακουμπήσουμε.</p><p> </p><p>Να σημειώσω εδώ ότι σε όλα τα συστήματα που ακούσαμε στο ταξίδι οι ενισχυτές είναι κολλημένοι πίσω απ τα ηχεία με τα IC να γράφουν τις μεγάλες αποστάσεις. </p><p> </p><p> </p><p>Τι άκουσα. Το απόλυτο ΜΟΥΣΙΚΟ studio monitor ΣΥΣΤΗΜΑ! Τέλος.</p><p> </p><p> </p><p> </p><p>Τέλος θα ήθελα να τον ευχαριστήσω και απο δω για την φιλοξενία, την ευγένεια, την ανθρωπιά που σε κάνει να νοιώθεις τόσο κοντά του, συνοδηπόρος στο δρόμο της μουσικής αναπαραγωγής.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Morfeas, post: 83794, member: 68"] Μερικά λόγια κι απο μένα για τον Peter. Να τονίσω ότι πέρα απ τον large επιστήμονα Peter διαπιστώνεις και νοιώθεις ότι πρόκειται και για πραγματικό μουσικόφιλο. Περνά πολλές απ τις μέρες του σε ακροάσεις ζωντανών και οι εμπειρίες του αυτές μαζί με την βαθειά γνώση τον έχουν οδηγήσει στο αποτέλεσμα που ζήσαμε. Θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν προσπάθησε να μας εξηγήσει γιατί ενώ οι βασικοί νόμοι τουλάχιστον στα RF επιβάλουν την πλήρη θωράκιση τα tuners παίζουν καλύτερα χωρίς τα καπάκια τους. Δοκίμασε να μας εξηγήσει γιατί είναι σημαντικό στον ήχο να υπάρχουν φίλτρα ρεύματος σε κάθε συσκευή μελετημένο ειδικά γι αυτήν, την επιλογή υλικών, πόσο σημαντική είναι η παθητική διόρθωση της φάσης και το ταίριασμα της ευαισθησίας στα ηχεία, η διόρθωση των χαρακτηριστικών των μεγαφώνων μηχανικά και άλλα πολλά που θα έπρεπε να ηχογραφoύμε. Το cross του ηχείου που μας παρουσίασε δεν περιλαμβανει κανένα στοιχείο διόρθωσης ευαισθησίας σ σειρά με το σήμα! Τα διαγράματα μετρήσεων των ηχείων είναι πέρα απο κάθε φαντασία. Θυμήζουν όπως γράφει και ο Πάνος παραπάνω μετρήσεις απο πολύ καλούς ενισχυτές. Θα αναφέρω ένα που μου έκανε πολύ εντύπωση και είναι πολύ απλό να το καταλάβει ο οποισδήποτε. Ολοι θα έχετε ακούσει τους ενοχλητικούς θορύβους που συνοδεύουν την αναπαραωγή των σκληρά μεταχειρισμένων βινυλίων. Στο σύστημα του Peter αυτά όχι μόνο δεν ενοχλούσαν αλλα ούτε κάν προκαλούσαν. Αυτό οφείλεται σε έναν μεγάλο βαθμό στο transient response των μεγαφώνων και γενικά όλου του ηχείου. Οι μετρήσεις σ αυτό τον τομέα πάλι θυμήζουν έναν τέλειο ενισχυτή! Και να συμπληρώσω ότι όλα αυτά σε ένα σύστημα που όπως γράφει παραπάνω ο Πάνος θα μπορούσε να είναι το τέλειο full range studio monitor. Ο προενισχυτής MC και οι ενισχυτές του κρύβουν πολλές λύσεις σε γνωστά προβλήματα σωστά υλοποιημένες. Τίποτα παραπάνω. Οι δέκτες ... συμφωνήσαμε με τον Πάνο ότι ακόμα και τα σχέδια και τα υλικά να είχαμε με τις τροποποιήσεις (δεν είχαν μείνει και πολλά απ τα εργοστασιακά τμήματα στην θέση τους) δεν θα τολμούσαμε να καν να το ακουμπήσουμε. Να σημειώσω εδώ ότι σε όλα τα συστήματα που ακούσαμε στο ταξίδι οι ενισχυτές είναι κολλημένοι πίσω απ τα ηχεία με τα IC να γράφουν τις μεγάλες αποστάσεις. Τι άκουσα. Το απόλυτο ΜΟΥΣΙΚΟ studio monitor ΣΥΣΤΗΜΑ! Τέλος. Τέλος θα ήθελα να τον ευχαριστήσω και απο δω για την φιλοξενία, την ευγένεια, την ανθρωπιά που σε κάνει να νοιώθεις τόσο κοντά του, συνοδηπόρος στο δρόμο της μουσικής αναπαραγωγής. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Ηχεία
Trip to Sweden - Peter Korner
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…