Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Το ταξίδι της συμφιλίωσης.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημοκηδής" data-source="post: 1057307698" data-attributes="member: 522"><p>Ο Μάνφρεντ είναι μια αρχετυπική φιγούρα με την οποία η πλειονότητα των ανθρώπων θα νοιώσει κάποια στιγμή ταύτιση, [στην αποτίμηση του φορτίου και του πόνου, στο ταξίδι /αναζήτηση της λύσης, στην αδυναμία δια βίου απόλαυσης της Αστάρτης ], είτε την ανάγκη να τοποθετηθεί 'απέναντι'' [όταν ο κομφορμισμός και η αιτιοκρατία του ''ηθελέστα & παθέστα'' αποστραγγίξουν τις αναζητήσεις κ' η πίστη πως το καθησιό στα αυγά είναι η βέλτιστη χάραξη πορείας απονευρώσει την απαίτηση αλλαγών & μίνι επαναστάσεων] ...ίσως αυτό να εξηγεί και τις προθέσεις των συνθετών στους οποίους ανετέθη η σύνθεση της συμφωνίας που θα βασιζόταν στο ποίημα ... Ο Μπαλακίρεφ δεν ένοιωθε πλέον αρκετά επαναστάτης, ο Μπερλιόζ ένοιωθε υπερβολικά γέρος, ο Τσαϊκόφσκυ μάλλον στην αρχή θα προσποιήθηκε τον φυσιολογικό, μέχρι απλά να αφήσει τους δαίμονες του να αποφασίσουν ...</p><p></p><p>Μουσικά, το έργο είναι θεσπέσιο ... άλλωστε γράφηκε στο απόγειο των συνθετικών δυνάμεων του Τ., ήτοι μεταξύ των μεγαλυτέρων αριστουργημάτων του, της 4ης και 5ης συμφωνίας. Τα μελωδικά θέματα και ιδέες που ξεπηδούν από κάθε γωνιά είναι σχεδόν άπειρα... άλλοι ήσσονος αξίας μελωδοί θα έφτιαχναν τουλάχιστον 15 έργα με μαγιά το τι συμβαίνει εδώ ... αρκεί να ακούσει κανείς το κελάρυσμα των θεμάτων, τις πάσες, αποκρούσεις και τα φινιρίσματα του σκέρτσο, τις απαράμιλλης φινέτσας αντιθέσεις του αντάντε, και τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα του ήρωα στα ακραία μέρη...</p><p></p><p>Όπως συμβαίνει γενικώτερα με τον Τσαϊκόφσκυ την καλύτερη τύχη έχει όποιος δοκιμάζει Ρώσσους/ανατολικούς ... Μάρκιεβιτς, Πλετνιώφ, Σβετλάνωφ, Φεντοσέιεφ, Πετρένκο και κτγμ υπέρτερος όλων ο θαυμάσιος πιτσιρικάς Τζουρόφκσυ που ξέρει να ανοίγει τα φτερά του με την πετόσκονη που οι άλλοι πριν αυτόν έπλασαν, χωρίς άκαιρους και σαχλούς νεωτερισμούς και επιδειξιομανίες ...είναι κρίμα που δεν την ηχογράφησε ο Μραβίνσκυ με τo Λένιγκραντ, να έχουμε να λέμε τώρα ... θα ήταν ενδιαφέρον να ξέρουμε αν υπάρχει κάποια ιστορία από πίσω ....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημοκηδής, post: 1057307698, member: 522"] Ο Μάνφρεντ είναι μια αρχετυπική φιγούρα με την οποία η πλειονότητα των ανθρώπων θα νοιώσει κάποια στιγμή ταύτιση, [στην αποτίμηση του φορτίου και του πόνου, στο ταξίδι /αναζήτηση της λύσης, στην αδυναμία δια βίου απόλαυσης της Αστάρτης ], είτε την ανάγκη να τοποθετηθεί 'απέναντι'' [όταν ο κομφορμισμός και η αιτιοκρατία του ''ηθελέστα & παθέστα'' αποστραγγίξουν τις αναζητήσεις κ' η πίστη πως το καθησιό στα αυγά είναι η βέλτιστη χάραξη πορείας απονευρώσει την απαίτηση αλλαγών & μίνι επαναστάσεων] ...ίσως αυτό να εξηγεί και τις προθέσεις των συνθετών στους οποίους ανετέθη η σύνθεση της συμφωνίας που θα βασιζόταν στο ποίημα ... Ο Μπαλακίρεφ δεν ένοιωθε πλέον αρκετά επαναστάτης, ο Μπερλιόζ ένοιωθε υπερβολικά γέρος, ο Τσαϊκόφσκυ μάλλον στην αρχή θα προσποιήθηκε τον φυσιολογικό, μέχρι απλά να αφήσει τους δαίμονες του να αποφασίσουν ... Μουσικά, το έργο είναι θεσπέσιο ... άλλωστε γράφηκε στο απόγειο των συνθετικών δυνάμεων του Τ., ήτοι μεταξύ των μεγαλυτέρων αριστουργημάτων του, της 4ης και 5ης συμφωνίας. Τα μελωδικά θέματα και ιδέες που ξεπηδούν από κάθε γωνιά είναι σχεδόν άπειρα... άλλοι ήσσονος αξίας μελωδοί θα έφτιαχναν τουλάχιστον 15 έργα με μαγιά το τι συμβαίνει εδώ ... αρκεί να ακούσει κανείς το κελάρυσμα των θεμάτων, τις πάσες, αποκρούσεις και τα φινιρίσματα του σκέρτσο, τις απαράμιλλης φινέτσας αντιθέσεις του αντάντε, και τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα του ήρωα στα ακραία μέρη... Όπως συμβαίνει γενικώτερα με τον Τσαϊκόφσκυ την καλύτερη τύχη έχει όποιος δοκιμάζει Ρώσσους/ανατολικούς ... Μάρκιεβιτς, Πλετνιώφ, Σβετλάνωφ, Φεντοσέιεφ, Πετρένκο και κτγμ υπέρτερος όλων ο θαυμάσιος πιτσιρικάς Τζουρόφκσυ που ξέρει να ανοίγει τα φτερά του με την πετόσκονη που οι άλλοι πριν αυτόν έπλασαν, χωρίς άκαιρους και σαχλούς νεωτερισμούς και επιδειξιομανίες ...είναι κρίμα που δεν την ηχογράφησε ο Μραβίνσκυ με τo Λένιγκραντ, να έχουμε να λέμε τώρα ... θα ήταν ενδιαφέρον να ξέρουμε αν υπάρχει κάποια ιστορία από πίσω .... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Το ταξίδι της συμφιλίωσης.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…