Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Το ατέλειωτο ταξίδι μιας Καμήλας στο χρόνο
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Σπύρος Κωστόπουλος" data-source="post: 4273" data-attributes="member: 41"><p><strong>Καβγάδες και διαζύγια</strong></p><p></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Το «<strong><em>RAIN DANCES</em></strong>» του ’77 έφερε ένα κύμα αλλαγών στους Camel. Αν και όχι «επίσημο μέλος» του γκρουπ, ο Mel Collins περνούσε τον περισσότερο χρόνο του στο studio και σε ζωντανές εμφανίσεις με τη μπάντα, διατηρώντας ταυτόχρονα την αυτονομία του σαν σέσιον μουσικός, μέχρι και το 1985. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Ο <strong>Richard Sinclair</strong>, μέλος των θρυλικών «Caravan» από το Canterbury, ήταν ο άνθρωπος που έψαχνε ο Andy Ward, αλλά η σύγκρουση τόσων έντονων προσωπικοτήτων έφθειρε την παλιά μαγεία. Η Decca πίεζε για επιτυχίες και οι Latimer - Bardens πάλευαν να συγκεράσουν τα διαφορετικά στυλ παιξίματος, καταλήγοντας να μπερδεύεται ο ένας στα πόδια του άλλου. Ο ήχος των Camel άλλαξε ακόμα περισσότερο με την άφιξη του παραγωγού <strong>Mick Glossop</strong>. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Με την κυκλοφορία του «<strong><em>BREATHLESS</em></strong>» την επόμενη χρονιά, ένα κράμα pop, jazz και progressive, οι φαν δεν ήξεραν τι να υποθέσουν. Μερικοί το λάτρεψαν, άλλοι όμως το μίσησαν και αυτό φάνηκε στα charts, που βγήκε μετά από μόλις τρεις εβδομάδες χλωμής παρουσίας. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Αλλά τα χειρότερα δεν είχαν έρθει ακόμα. Στις 30 Ιουλίου, λίγο πριν την έναρξη της αμερικανικής περιοδείας των Camel και εν μέσω θυελλωδών παρεξηγήσεων, ο Peter Bardens αποχώρησε. Το διαζύγιο ήταν αναπόφευκτο, όπως φάνηκε εκ των υστέρων. Ο Bardens συνεργάστηκε ξανά με τον <strong>Van Morrison</strong> στο "<em>Wavelength</em>", ξεκινώντας περιοδεία μαζί του και υπέγραψε στην Arista Records για να ηχογραφήσει το «<em>Heart To Heart</em>» μέσα σε τρεις μόλις εβδομάδες. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Οι Ward και Latimer άδραξαν την ευκαιρία για να «ανοίξουν» τον ήχο του γκρουπ. Προσέλαβαν τον <strong>Dave Sinclair</strong>, ξάδερφο του Richard, και τον παλιό του συνεργάτη <strong>Jan Schelhaas </strong>για να προμοτάρουν το «BREATHLESS» στην παγκόσμια τουρνέ του ’78, που κράτησε 3 μήνες. Δεν άντεξαν όμως την πίεση των απανωτών λάιβ και στο τέλος της αποχώρησαν αμφότεροι οι Sinclair. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Το 1979 τους αντικατέστησαν ο πιανίστας <strong>Kit Watkins </strong>και ο μπασίστας <strong>Colin Bass</strong>, ενώ παρέμεινε ο Jan Schelhaas χάρη στον ενδοτικό του χαρακτήρα. Για λίγο, οι CAMEL δούλεψαν χωρίς προβλήματα, αλλά σύντομα ο ουρανός πάνω από το Suffolk, την έδρα του γκρουπ, γέμισε σύννεφα. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Δουλεύοντας ασταμάτητα όλο το 1979, παρουσίασαν στο τέλος της χρονιάς το «<strong><em>Endangered Species</em></strong>», που την τελευταία στιγμή μετονομάστηκε σε «<strong><em>I CAN SEE YOUR HOUSE FROM HERE</em></strong>», ένα φτωχό αποτέλεσμα με βάση την ιστορία των Camel. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Οι καβγάδες ξανάρχισαν με τις ευλογίες των παραγωγών, που δεν έβλεπαν νούμερα πωλήσεων και ο Watkins εγκατέλειψε το γκρουπ λίγο πριν μπουν στο στούντιο για το άλμπουμ «<strong><em>NUDE</em></strong>» του 1981, επιστρέφοντας για την περιοδεία που ακολούθησε και ξαναφεύγοντας αμέσως μετά.</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Σπύρος Κωστόπουλος, post: 4273, member: 41"] [b]Καβγάδες και διαζύγια[/b] [FONT="Trebuchet MS"]Το «[B][I]RAIN DANCES[/I][/B]» του ’77 έφερε ένα κύμα αλλαγών στους Camel. Αν και όχι «επίσημο μέλος» του γκρουπ, ο Mel Collins περνούσε τον περισσότερο χρόνο του στο studio και σε ζωντανές εμφανίσεις με τη μπάντα, διατηρώντας ταυτόχρονα την αυτονομία του σαν σέσιον μουσικός, μέχρι και το 1985. Ο [B]Richard Sinclair[/B], μέλος των θρυλικών «Caravan» από το Canterbury, ήταν ο άνθρωπος που έψαχνε ο Andy Ward, αλλά η σύγκρουση τόσων έντονων προσωπικοτήτων έφθειρε την παλιά μαγεία. Η Decca πίεζε για επιτυχίες και οι Latimer - Bardens πάλευαν να συγκεράσουν τα διαφορετικά στυλ παιξίματος, καταλήγοντας να μπερδεύεται ο ένας στα πόδια του άλλου. Ο ήχος των Camel άλλαξε ακόμα περισσότερο με την άφιξη του παραγωγού [B]Mick Glossop[/B]. Με την κυκλοφορία του «[B][I]BREATHLESS[/I][/B]» την επόμενη χρονιά, ένα κράμα pop, jazz και progressive, οι φαν δεν ήξεραν τι να υποθέσουν. Μερικοί το λάτρεψαν, άλλοι όμως το μίσησαν και αυτό φάνηκε στα charts, που βγήκε μετά από μόλις τρεις εβδομάδες χλωμής παρουσίας. Αλλά τα χειρότερα δεν είχαν έρθει ακόμα. Στις 30 Ιουλίου, λίγο πριν την έναρξη της αμερικανικής περιοδείας των Camel και εν μέσω θυελλωδών παρεξηγήσεων, ο Peter Bardens αποχώρησε. Το διαζύγιο ήταν αναπόφευκτο, όπως φάνηκε εκ των υστέρων. Ο Bardens συνεργάστηκε ξανά με τον [B]Van Morrison[/B] στο "[I]Wavelength[/I]", ξεκινώντας περιοδεία μαζί του και υπέγραψε στην Arista Records για να ηχογραφήσει το «[I]Heart To Heart[/I]» μέσα σε τρεις μόλις εβδομάδες. Οι Ward και Latimer άδραξαν την ευκαιρία για να «ανοίξουν» τον ήχο του γκρουπ. Προσέλαβαν τον [B]Dave Sinclair[/B], ξάδερφο του Richard, και τον παλιό του συνεργάτη [B]Jan Schelhaas [/B]για να προμοτάρουν το «BREATHLESS» στην παγκόσμια τουρνέ του ’78, που κράτησε 3 μήνες. Δεν άντεξαν όμως την πίεση των απανωτών λάιβ και στο τέλος της αποχώρησαν αμφότεροι οι Sinclair. Το 1979 τους αντικατέστησαν ο πιανίστας [B]Kit Watkins [/B]και ο μπασίστας [B]Colin Bass[/B], ενώ παρέμεινε ο Jan Schelhaas χάρη στον ενδοτικό του χαρακτήρα. Για λίγο, οι CAMEL δούλεψαν χωρίς προβλήματα, αλλά σύντομα ο ουρανός πάνω από το Suffolk, την έδρα του γκρουπ, γέμισε σύννεφα. Δουλεύοντας ασταμάτητα όλο το 1979, παρουσίασαν στο τέλος της χρονιάς το «[B][I]Endangered Species[/I][/B]», που την τελευταία στιγμή μετονομάστηκε σε «[B][I]I CAN SEE YOUR HOUSE FROM HERE[/I][/B]», ένα φτωχό αποτέλεσμα με βάση την ιστορία των Camel. Οι καβγάδες ξανάρχισαν με τις ευλογίες των παραγωγών, που δεν έβλεπαν νούμερα πωλήσεων και ο Watkins εγκατέλειψε το γκρουπ λίγο πριν μπουν στο στούντιο για το άλμπουμ «[B][I]NUDE[/I][/B]» του 1981, επιστρέφοντας για την περιοδεία που ακολούθησε και ξαναφεύγοντας αμέσως μετά.[/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Το ατέλειωτο ταξίδι μιας Καμήλας στο χρόνο
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…