Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Το ατέλειωτο ταξίδι μιας Καμήλας στο χρόνο
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Σπύρος Κωστόπουλος" data-source="post: 4268" data-attributes="member: 41"><p><strong>Καταξίωση</strong></p><p></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Το 1975, οι CAMEL ασχολήθηκαν με τη δημιουργία ενός «<em>κόνσεπτ άλμπουμ</em>», πολύ της μόδας τότε. Στο «MIRAGE» ο Latimer είχε γράψει το «<em>White Rider</em>» (<em>εμπνευσμένο από το βιβλίο του Tolkien «Lord Of The Rings</em>») και ο Ferguson πρότεινε για το επόμενο το παιδικό μυθιστόρημα του <strong>Paul Gallico </strong>«<em>THE SNOW GOOSE</em>». </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Όλοι συμφώνησαν και έπεσαν με τα μούτρα στη δουλειά. Το αποτέλεσμα σάρωσε κοινό και κριτικούς. Εξ ολοκλήρου ορχηστρικό, το «<strong><em>SNOW GOOSE</em></strong>» απέσπασε τη διάκριση "Brightest Hope" από το <em>Melody Maker </em>και δημιούργησε μια μεγάλη βάση πιστών οπαδών του γκρουπ. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Ο ίδιος ο Gallico, φανατικός αντικαπνιστής, απείλησε με νομικές κυρώσεις αν δεν άλλαζε ο τίτλος, αλλά πάλι ο Jukes έδωσε τη λύση, προσθέτοντας τη φράση "inspired by" πριν τον τίτλο. Στις 17 Οκτωβρίου του 1975, οι CAMEL παρουσίασαν το έργο μαζί με την <strong>London Symphony Orchestra </strong>στο <em>Royal Albert Hall </em>σε μια sold-out βραδιά, παρούσης της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας. Το γκρουπ είχε φτάσει στο απόγειο της δόξας του, μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Στις αρχές του '76, ο δίσκος «<strong><em>MOONMADNESS</em></strong>» απέσπασε τις καλύτερες κριτικές στις ΗΠΑ. Ο παραγωγός <strong>Rhett Davies </strong>άλλαξε τον ήχο τους, προσθέτοντας μπόλικα συνθεσάιζερ και εφέ, οδηγώντας τους σε ένα αιθέριο, σχεδόν αραχνοϋφαντο αποτέλεσμα. Οι πωλήσεις είχαν φτάσει σε αστρονομικά επίπεδα και οι οργανωτές συναυλιών έκαναν ουρά για να κλείσουν μια εμφάνιση του γκρουπ. </span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Ταυτόχρονα, οι τζαζ επιρροές που έφερε μαζί του ο σαξοφωνίστας <strong>Mel Collins </strong>στη διάρκεια της ευρωπαϊκής περιοδείας τους, σήμαναν την αλλαγή στον ήχο, αλλά και στη σύνθεση των Camel. Ο Andy Ward ζητούσε όλο και πιο πολύπλοκη ενορχήστρωση στο rhythm section με κρουστά και ινδικές τάμπλες, ένα ύφος που δεν κόλλαγε με το στυλ του Feguson, που αποχώρησε στις αρχές του 1977, για να μην επιστρέψει ποτέ. Η φυγή του αποδείχτηκε τελικά πως ήταν η αρχή του τέλους για την μπάντα. </span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Σπύρος Κωστόπουλος, post: 4268, member: 41"] [b]Καταξίωση[/b] [FONT="Trebuchet MS"]Το 1975, οι CAMEL ασχολήθηκαν με τη δημιουργία ενός «[I]κόνσεπτ άλμπουμ[/I]», πολύ της μόδας τότε. Στο «MIRAGE» ο Latimer είχε γράψει το «[I]White Rider[/I]» ([I]εμπνευσμένο από το βιβλίο του Tolkien «Lord Of The Rings[/I]») και ο Ferguson πρότεινε για το επόμενο το παιδικό μυθιστόρημα του [B]Paul Gallico [/B]«[I]THE SNOW GOOSE[/I]». Όλοι συμφώνησαν και έπεσαν με τα μούτρα στη δουλειά. Το αποτέλεσμα σάρωσε κοινό και κριτικούς. Εξ ολοκλήρου ορχηστρικό, το «[B][I]SNOW GOOSE[/I][/B]» απέσπασε τη διάκριση "Brightest Hope" από το [I]Melody Maker [/I]και δημιούργησε μια μεγάλη βάση πιστών οπαδών του γκρουπ. Ο ίδιος ο Gallico, φανατικός αντικαπνιστής, απείλησε με νομικές κυρώσεις αν δεν άλλαζε ο τίτλος, αλλά πάλι ο Jukes έδωσε τη λύση, προσθέτοντας τη φράση "inspired by" πριν τον τίτλο. Στις 17 Οκτωβρίου του 1975, οι CAMEL παρουσίασαν το έργο μαζί με την [B]London Symphony Orchestra [/B]στο [I]Royal Albert Hall [/I]σε μια sold-out βραδιά, παρούσης της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας. Το γκρουπ είχε φτάσει στο απόγειο της δόξας του, μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια. Στις αρχές του '76, ο δίσκος «[B][I]MOONMADNESS[/I][/B]» απέσπασε τις καλύτερες κριτικές στις ΗΠΑ. Ο παραγωγός [B]Rhett Davies [/B]άλλαξε τον ήχο τους, προσθέτοντας μπόλικα συνθεσάιζερ και εφέ, οδηγώντας τους σε ένα αιθέριο, σχεδόν αραχνοϋφαντο αποτέλεσμα. Οι πωλήσεις είχαν φτάσει σε αστρονομικά επίπεδα και οι οργανωτές συναυλιών έκαναν ουρά για να κλείσουν μια εμφάνιση του γκρουπ. Ταυτόχρονα, οι τζαζ επιρροές που έφερε μαζί του ο σαξοφωνίστας [B]Mel Collins [/B]στη διάρκεια της ευρωπαϊκής περιοδείας τους, σήμαναν την αλλαγή στον ήχο, αλλά και στη σύνθεση των Camel. Ο Andy Ward ζητούσε όλο και πιο πολύπλοκη ενορχήστρωση στο rhythm section με κρουστά και ινδικές τάμπλες, ένα ύφος που δεν κόλλαγε με το στυλ του Feguson, που αποχώρησε στις αρχές του 1977, για να μην επιστρέψει ποτέ. Η φυγή του αποδείχτηκε τελικά πως ήταν η αρχή του τέλους για την μπάντα. [/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Το ατέλειωτο ταξίδι μιας Καμήλας στο χρόνο
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…