Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Tης σκιάς και της σιωπής
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κωστας Λυμπεροπουλος" data-source="post: 1429222" data-attributes="member: 62"><p>Είναι όντως πολύ καλή η Anne Queffelec. Εχει κάνει ένα Σούμπερτ, τα πιανιστικά για 4 χέρια, μαζί με την Imogen Cooper στην Erato. Θα τολμούσα να πώ ότι είναι καλύτερο απο εκείνο των Richter - Britten στο Aldeburgh, αν το τελευταίο δεν είχε υπερ του τον ηλεκτρισμό του live.</p><p>O Dutilleux εχει έντονη την επιρροή του Ravel. Eίναι όμως πολύ πιο 'ψείρας' και τελειομανής στον τρόπο που συνθέτει και, ως εκ τούτου, ελάχιστα πράγματα έχουν αφεθεί στην τύχη. Ενα παραδειγμα: τα πρώτα μέτρα του 'Ondine' (' από τον 'Gaspard...' του Ravel). Αν παιχτούν κατά γράμμα και με καθαρή, 'καμπανιστή' ηχογράφηση, ηχούν σαν ασκήσεις δακτυλισμών του Hummel ή του Czerny (βλέπε Pogorelich). Στον Dutilleux, η γραφή είναι τόσο βασανιστικά δουλεμένη που αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο να συμβεί.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κωστας Λυμπεροπουλος, post: 1429222, member: 62"] Είναι όντως πολύ καλή η Anne Queffelec. Εχει κάνει ένα Σούμπερτ, τα πιανιστικά για 4 χέρια, μαζί με την Imogen Cooper στην Erato. Θα τολμούσα να πώ ότι είναι καλύτερο απο εκείνο των Richter - Britten στο Aldeburgh, αν το τελευταίο δεν είχε υπερ του τον ηλεκτρισμό του live. O Dutilleux εχει έντονη την επιρροή του Ravel. Eίναι όμως πολύ πιο 'ψείρας' και τελειομανής στον τρόπο που συνθέτει και, ως εκ τούτου, ελάχιστα πράγματα έχουν αφεθεί στην τύχη. Ενα παραδειγμα: τα πρώτα μέτρα του 'Ondine' (' από τον 'Gaspard...' του Ravel). Αν παιχτούν κατά γράμμα και με καθαρή, 'καμπανιστή' ηχογράφηση, ηχούν σαν ασκήσεις δακτυλισμών του Hummel ή του Czerny (βλέπε Pogorelich). Στον Dutilleux, η γραφή είναι τόσο βασανιστικά δουλεμένη που αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο να συμβεί. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Tης σκιάς και της σιωπής
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…