Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Τιμή Κιλοβατώρας
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="athlon6401" data-source="post: 1058927380" data-attributes="member: 55857"><p>Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι το 1/2 σε KWh της αντλίας θερμότητας σε ένα μεγάλο σπίτι (180-200τμ). Με 20.000 km το χρόνο και 18KWh/100km, έχεις μία κατανάλωση 3600 KWh.</p><p></p><p>Η απαγόρευση φόρτισης μπαταριών από το grid είναι ανοησία, κατ' αρχάς γιατί δε μπορεί να ελεγχθεί και αν θέλω το κάνω έτσι κι αλλιώς, κατά δεύτερον δε βάλαμε μπαταρία με επιδότηση όλοι, κάποιοι τις πληρώσαμε από τη τσέπη μας και θέλουμε πχ να τις φορτίζουμε το χειμώνα με νυχτερινό για να βγάζουν τη μέρα με τη χαμηλότερη παραγωγή των Φ/Β. Ή μεθαύριο που θα έχουμε χρέωση ανά ώρα, να μπορώ να τις φορτίζω όταν η τιμή είναι 0 ή αρνητική. Κάτι που γίνεται σε όλες τις χώρες της Βόρειας Ευρώπης αλλά εδώ έχουμε τους φωστήρες του ΔΕΔΔΗΕ να βάζουν τέτοιους ανόητους όρους. Το ίδιο ισχύει και για την εγκατεστημένη ισχύ, τι τον νοιάζει τον ΔΕΔΔΗΕ αν έχω στην ταράτσα μου 15KWp, όταν είναι ρυθμισμένος ο inverter να μην επιστρέψει ποτέ πάνω από 10KW (ή όσα θέλει ο ΔΕΔΔΗΕ τέλος πάντων); Συν ότι είναι κάτι που εύκολα φαίνεται από την τηλεμέτρηση, αν κάποιος το παραβεί. Μήπως να πω για τις ΥΚΩ που χρεώνονταν και για τις KWh που παρήγαγα μόνος μου; Ευτυχώς αυτή η ανοησία σταμάτησε επιτέλους. Γενικά ο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να διορθώσει πολλά πράγματα στο πλαίσιο των Φ/Β.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="athlon6401, post: 1058927380, member: 55857"] Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι το 1/2 σε KWh της αντλίας θερμότητας σε ένα μεγάλο σπίτι (180-200τμ). Με 20.000 km το χρόνο και 18KWh/100km, έχεις μία κατανάλωση 3600 KWh. Η απαγόρευση φόρτισης μπαταριών από το grid είναι ανοησία, κατ' αρχάς γιατί δε μπορεί να ελεγχθεί και αν θέλω το κάνω έτσι κι αλλιώς, κατά δεύτερον δε βάλαμε μπαταρία με επιδότηση όλοι, κάποιοι τις πληρώσαμε από τη τσέπη μας και θέλουμε πχ να τις φορτίζουμε το χειμώνα με νυχτερινό για να βγάζουν τη μέρα με τη χαμηλότερη παραγωγή των Φ/Β. Ή μεθαύριο που θα έχουμε χρέωση ανά ώρα, να μπορώ να τις φορτίζω όταν η τιμή είναι 0 ή αρνητική. Κάτι που γίνεται σε όλες τις χώρες της Βόρειας Ευρώπης αλλά εδώ έχουμε τους φωστήρες του ΔΕΔΔΗΕ να βάζουν τέτοιους ανόητους όρους. Το ίδιο ισχύει και για την εγκατεστημένη ισχύ, τι τον νοιάζει τον ΔΕΔΔΗΕ αν έχω στην ταράτσα μου 15KWp, όταν είναι ρυθμισμένος ο inverter να μην επιστρέψει ποτέ πάνω από 10KW (ή όσα θέλει ο ΔΕΔΔΗΕ τέλος πάντων); Συν ότι είναι κάτι που εύκολα φαίνεται από την τηλεμέτρηση, αν κάποιος το παραβεί. Μήπως να πω για τις ΥΚΩ που χρεώνονταν και για τις KWh που παρήγαγα μόνος μου; Ευτυχώς αυτή η ανοησία σταμάτησε επιτέλους. Γενικά ο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να διορθώσει πολλά πράγματα στο πλαίσιο των Φ/Β. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Τιμή Κιλοβατώρας
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…