Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
The Master (2012)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Stergios Giotas" data-source="post: 1056529973" data-attributes="member: 1573"><p>Σκουπίδια υπήρχαν πάντοτε, όμως μέχρι πριν λίγα χρόνια ακόμη και εκεί υπήρχε ένα επίπεδο κάτω από το οποίο δεν έπεφτε το πράγμα. Λίγο ότι το φιλμ ήταν ακριβό, λίγο ότι δεν υπήρχε η δυνατότητα άμεσου ελέγχου, όπως τώρα με το ψηφιακό, οι παραγωγοί το σκέφτονταν περισσότερο σε ποιον θα εμπιστευθούν τα ωραία τους λεφτά και έψαχναν να βρουν κάποιον που τουλάχιστον είχε μια ιδέα τι του γίνεται. Δημιουργοί, όπως ο Φίντσερ και ο Σιόντεμπεργκ, ανδρώθηκαν με αυτήν ακριβώς την αυστηρότητα και την πειθαρχία του φιλμ, όπου αν έκανες λάθος το πλήρωνες σε κόπο και σε χρήμα, προτού περάσουν στην αντίπερα όχθη. Τα σημερινά φυντάνια νομίζουν ότι με το να πάρουν μια ψηφιακή κάμερα, να γυρίσουν σε 3d και να έχουν κάτι γραμμένο στο πόδι που τολμούν να το αποκαλούν σενάριο, έγιναν οι γαμάτοι σκηνοθέτες. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε ήδη: Ghost Rider 2, Piranha 3DD, Shark Night και διάφορα άλλα ανεκδιήγητα εκτρώματα που κάποιος τους είπε ότι είναι ταινίες και το πίστεψαν.</p><p></p><p>Πέρα από αυτά, η χρήση των ειδικών εφέ και του 3d, μέχρι τώρα μας έχει δείξει ότι οδηγεί ακόμη και εγγνωσμένης αξίας σκηνοθέτες σε τεμπέλικες επιλογές ως προς το σενάριο και τους χαρακτήρες. Το Άβαταρ του Κάμερον δεν έχει, σε καμία περίπτωση, την αίσθηση που είχαν οι "κατώτερες" από τεχνική άποψη Άβυσσος και Τ2, ενώ και ο Σκοτ δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι ο Προμηθέας του είναι καλύτερος από το αρχικό Άλιεν, λόγω 3d και τέλειων ψηφιακών εφέ. Να μη μιλήσουμε για τη διαφορά του σπιλμπεργκικού Jaws με το σημερινό τρισδιάστατο Shark Night! Με λίγα λόγια πολλές φορές, η πληθώρα και ποικιλία εργαλείων μπορούν να αποτελέσουν τροχοπέδη, αντί ουσιαστική διευκόλυνση για το δημιουργό, όπως και το φερετζέ του κάθε ατάλαντου.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stergios Giotas, post: 1056529973, member: 1573"] Σκουπίδια υπήρχαν πάντοτε, όμως μέχρι πριν λίγα χρόνια ακόμη και εκεί υπήρχε ένα επίπεδο κάτω από το οποίο δεν έπεφτε το πράγμα. Λίγο ότι το φιλμ ήταν ακριβό, λίγο ότι δεν υπήρχε η δυνατότητα άμεσου ελέγχου, όπως τώρα με το ψηφιακό, οι παραγωγοί το σκέφτονταν περισσότερο σε ποιον θα εμπιστευθούν τα ωραία τους λεφτά και έψαχναν να βρουν κάποιον που τουλάχιστον είχε μια ιδέα τι του γίνεται. Δημιουργοί, όπως ο Φίντσερ και ο Σιόντεμπεργκ, ανδρώθηκαν με αυτήν ακριβώς την αυστηρότητα και την πειθαρχία του φιλμ, όπου αν έκανες λάθος το πλήρωνες σε κόπο και σε χρήμα, προτού περάσουν στην αντίπερα όχθη. Τα σημερινά φυντάνια νομίζουν ότι με το να πάρουν μια ψηφιακή κάμερα, να γυρίσουν σε 3d και να έχουν κάτι γραμμένο στο πόδι που τολμούν να το αποκαλούν σενάριο, έγιναν οι γαμάτοι σκηνοθέτες. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε ήδη: Ghost Rider 2, Piranha 3DD, Shark Night και διάφορα άλλα ανεκδιήγητα εκτρώματα που κάποιος τους είπε ότι είναι ταινίες και το πίστεψαν. Πέρα από αυτά, η χρήση των ειδικών εφέ και του 3d, μέχρι τώρα μας έχει δείξει ότι οδηγεί ακόμη και εγγνωσμένης αξίας σκηνοθέτες σε τεμπέλικες επιλογές ως προς το σενάριο και τους χαρακτήρες. Το Άβαταρ του Κάμερον δεν έχει, σε καμία περίπτωση, την αίσθηση που είχαν οι "κατώτερες" από τεχνική άποψη Άβυσσος και Τ2, ενώ και ο Σκοτ δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι ο Προμηθέας του είναι καλύτερος από το αρχικό Άλιεν, λόγω 3d και τέλειων ψηφιακών εφέ. Να μη μιλήσουμε για τη διαφορά του σπιλμπεργκικού Jaws με το σημερινό τρισδιάστατο Shark Night! Με λίγα λόγια πολλές φορές, η πληθώρα και ποικιλία εργαλείων μπορούν να αποτελέσουν τροχοπέδη, αντί ουσιαστική διευκόλυνση για το δημιουργό, όπως και το φερετζέ του κάθε ατάλαντου. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
The Master (2012)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…