Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
The Master (2012)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Stergios Giotas" data-source="post: 1056529385" data-attributes="member: 1573"><p>Η ανάγκη αποκατάστασης παλαιοτέρων ταινιών έχει να κάνει με το ότι τα αρνητικά μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του 70 κακομεταχειρίζονταν μέχρι θανάτου για να τυπωθούν εκατοντάδες κόπιες ενός έργου (τουλάχιστον 300, ενώ για κλασικές και επιτυχημένες ταινίες, όπως ο Νονός, ο αριθμός ανέβαινε πολύ περισσότερο), ενώ παράλληλα δεν υπήρχε καμία ουσιαστική μέριμνα και φροντίδα στη φύλαξή τους (βασικά, τα στοίβαζαν απλώς σε μια αποθήκη), με αποτέλεσμα το ξεθώριασμα, την οξείδωση και την χρωματική αλλοίωση. Αυτά τα προβλήματα έχουν λυθεί τα τελευταία χρόνια με την έλευση του ψηφιακού ενδιαμέσου, όπου το αρνητικό σκανάρεται για να βγει η dcp κόπια και άντε να βγουν και 5 φιλμάτες και πολλές λέω. Π.χ. το αρνητικό του Samsara του Fricke (στον οποίο παρεπιπτόντως προτάθηκε να χρησιμοποιήσει την Red Epic για το γύρισμα του, αλλά αρνήθηκε) ,εξ'όσων γνωρίζω, δε χρησιμοποιήθηκε καν για να βγει κόπια 70mm λόγω περιορισμένου budget, παρά σκαναρίστηκε στα 4κ και μετά πήγε κατευθείαν για αποθήκευση. Για την τελευταία, μη φανταστούμε και τίποτα τρομερό παρά έναν ειδικά κλιματιζόμενο χώρο, όπου τα ποσοστά υγρασίας είναι ιδανικά (ο Τσάρλτον Ίστον είχε ένα τέτοιο δωμάτιο σπίτι του για να φυλάει δυο κόπιες 70mm πρώτης γενιάς του Ben Hur).</p><p></p><p>Όσο για το που πάει το πράγμα, είναι όντως ξεκάθαρο, το πρόβλημα όμως είναι ότι ψηφιακό, ως επί το πλείστον, σημαίνει φθηνό και γρήγορο και αυτή η λογική του φαστ φουντ θα οδηγεί, ολοένα και περισσότερο, στην παραγωγή ταινιών αντίστοιχης λογικής. Ειδικά με την έλευση του 3d, θα εξακολουθούν να γυρίζονται για αρκετά χρόνια ακόμη ταινίες που ως μοναδικό σκοπό θα έχουν, την επίδειξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας και όχι να διηγηθούν μια καλή ιστορία. Το σινεμά έχει ήδη αρκετά σκουπίδια. Δε χρειάζεται περισσότερα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stergios Giotas, post: 1056529385, member: 1573"] Η ανάγκη αποκατάστασης παλαιοτέρων ταινιών έχει να κάνει με το ότι τα αρνητικά μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του 70 κακομεταχειρίζονταν μέχρι θανάτου για να τυπωθούν εκατοντάδες κόπιες ενός έργου (τουλάχιστον 300, ενώ για κλασικές και επιτυχημένες ταινίες, όπως ο Νονός, ο αριθμός ανέβαινε πολύ περισσότερο), ενώ παράλληλα δεν υπήρχε καμία ουσιαστική μέριμνα και φροντίδα στη φύλαξή τους (βασικά, τα στοίβαζαν απλώς σε μια αποθήκη), με αποτέλεσμα το ξεθώριασμα, την οξείδωση και την χρωματική αλλοίωση. Αυτά τα προβλήματα έχουν λυθεί τα τελευταία χρόνια με την έλευση του ψηφιακού ενδιαμέσου, όπου το αρνητικό σκανάρεται για να βγει η dcp κόπια και άντε να βγουν και 5 φιλμάτες και πολλές λέω. Π.χ. το αρνητικό του Samsara του Fricke (στον οποίο παρεπιπτόντως προτάθηκε να χρησιμοποιήσει την Red Epic για το γύρισμα του, αλλά αρνήθηκε) ,εξ'όσων γνωρίζω, δε χρησιμοποιήθηκε καν για να βγει κόπια 70mm λόγω περιορισμένου budget, παρά σκαναρίστηκε στα 4κ και μετά πήγε κατευθείαν για αποθήκευση. Για την τελευταία, μη φανταστούμε και τίποτα τρομερό παρά έναν ειδικά κλιματιζόμενο χώρο, όπου τα ποσοστά υγρασίας είναι ιδανικά (ο Τσάρλτον Ίστον είχε ένα τέτοιο δωμάτιο σπίτι του για να φυλάει δυο κόπιες 70mm πρώτης γενιάς του Ben Hur). Όσο για το που πάει το πράγμα, είναι όντως ξεκάθαρο, το πρόβλημα όμως είναι ότι ψηφιακό, ως επί το πλείστον, σημαίνει φθηνό και γρήγορο και αυτή η λογική του φαστ φουντ θα οδηγεί, ολοένα και περισσότερο, στην παραγωγή ταινιών αντίστοιχης λογικής. Ειδικά με την έλευση του 3d, θα εξακολουθούν να γυρίζονται για αρκετά χρόνια ακόμη ταινίες που ως μοναδικό σκοπό θα έχουν, την επίδειξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας και όχι να διηγηθούν μια καλή ιστορία. Το σινεμά έχει ήδη αρκετά σκουπίδια. Δε χρειάζεται περισσότερα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
The Master (2012)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…