Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
The Master (2012)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Stergios Giotas" data-source="post: 1056529230" data-attributes="member: 1573"><p>Ως προς το θέμα της αρχειοθέτησης, ένα σύγχρονο αρνητικό που δε θα κακομεταχειριστεί και θα φυλαχθεί σε ιδανικές συνθήκες υγρασίας μπορεί να βγάλει άνετα 100 χρόνια ζωής, ενώ ακόμη και το απλό 35άρι μπορεί κανείς να το σκανάρει ως τα 6κ και με οποιοδήποτε βάθος χρώματος επιθυμεί, προκειμένου να κυκλοφορήσει σε όποια τωρινή ή μελλοντική ψηφιακή μορφή. Είναι επίσης ασυμπίεστο με την έννοια ότι υπόκειται μόνο σε φυσικούς περιορισμούς και όχι σε περιορισμούς μεγέθους δεδομένων, ποιότητας και βάθους χρώματος που θέτουν οι ψηφιακοί αλγόριθμοι συμπίεσης και οι σημερινοί επεξεργαστές. Είναι επίσης οικουμενικό με την έννοια ότι οι τεχνικές επεξεργασίας του είναι κοινές σε όλο τον κόσμο και ουσιαστικά αναλλοίωτες σε βάθος χρόνου. Το ψηφιακό είναι ακόμη άγνωστη ποιότητα ως προς την μακροζωία του, οι προδιαγραφές καταγραφής του δεν μπορούν να αλλάξουν άμα οριστούν, ενώ κανείς δε ξέρει αν θα υπάρχει συμβατότητα και δυνατότητα ανάγνωσης φορμά, όπως το Arriraw ή το Red raw σε 30 χρόνια από τώρα, όπου η τεχνολογία μπορεί να είναι ριζικά διαφορετική. Ως προς το τι μπορεί να πάει στραβά σε επίπεδο σύλληψης της εικόνας, αναφέρω ενδεικτικά ότι η πρώτη μέρα γυρισμάτων του τελευταίου Transformers πήγε στράφι, επειδή το ψηφιακό μέσο αποθήκευσης απλά κάτι έπαθε και τα δεδομένα κατέστη αδύνατον να ανακτηθούν.</p><p></p><p>Για τον Bay δε συμφωνώ: οι ταινίες του είναι αυτό που είναι, αλλά το οπτικό μέρος τους είναι εξαιρετικό, ενώ σε τεχνικό επίπεδο γνώσεων μόνο ο Κάμερον τον ξεπερνάει.</p><p></p><p>Όσο για τον Νόλαν, κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι ο τελευταίος που θα εγκαταλείψει το φιλμ, δεδομένου ότι έχει ξεκινήσει ένα είδος σύγχρονης σταυροφορίας για την υπεράσπιση της τιμής του. Ο δε Ταραντίνο έχει δηλώσει ότι τη μέρα που θα πάψει να υπάρχει το φιλμ, θα σταματήσει να γυρίζει ταινίες.</p><p></p><p>Η νέα ψηφιακή 4κ κάμερα της Imax στηρίζεται στον αισθητήρα της Phantom. Δε τίθεται ζήτημα ότι θα είναι πολύ καλή, αλλά όχι συγκρίσιμη με μια υπάρχουσα φιλμάτη Imax. Όπως και με τα αντίστοιχα σινεμά LIEMAX, έτσι και δω είναι απλά ζήτημα μείωσης κόστους.</p><p></p><p>Το ζητούμενο για όσους εξακολουθούν να θέλουν να γυρίζουν σε φιλμ είναι να μπορούν με τις ταινίες τους να γεμίζουν τις αίθουσες και να φέρνουν λεφτά στους παραγωγούς. Αν το κάνουν αυτό, τότε οι τελευταίοι θα εξακολουθήσουν για κάποια χρόνια ακόμη, να τους επιτρέπουν να παίζουν με το ακριβό τους παιχνίδι.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stergios Giotas, post: 1056529230, member: 1573"] Ως προς το θέμα της αρχειοθέτησης, ένα σύγχρονο αρνητικό που δε θα κακομεταχειριστεί και θα φυλαχθεί σε ιδανικές συνθήκες υγρασίας μπορεί να βγάλει άνετα 100 χρόνια ζωής, ενώ ακόμη και το απλό 35άρι μπορεί κανείς να το σκανάρει ως τα 6κ και με οποιοδήποτε βάθος χρώματος επιθυμεί, προκειμένου να κυκλοφορήσει σε όποια τωρινή ή μελλοντική ψηφιακή μορφή. Είναι επίσης ασυμπίεστο με την έννοια ότι υπόκειται μόνο σε φυσικούς περιορισμούς και όχι σε περιορισμούς μεγέθους δεδομένων, ποιότητας και βάθους χρώματος που θέτουν οι ψηφιακοί αλγόριθμοι συμπίεσης και οι σημερινοί επεξεργαστές. Είναι επίσης οικουμενικό με την έννοια ότι οι τεχνικές επεξεργασίας του είναι κοινές σε όλο τον κόσμο και ουσιαστικά αναλλοίωτες σε βάθος χρόνου. Το ψηφιακό είναι ακόμη άγνωστη ποιότητα ως προς την μακροζωία του, οι προδιαγραφές καταγραφής του δεν μπορούν να αλλάξουν άμα οριστούν, ενώ κανείς δε ξέρει αν θα υπάρχει συμβατότητα και δυνατότητα ανάγνωσης φορμά, όπως το Arriraw ή το Red raw σε 30 χρόνια από τώρα, όπου η τεχνολογία μπορεί να είναι ριζικά διαφορετική. Ως προς το τι μπορεί να πάει στραβά σε επίπεδο σύλληψης της εικόνας, αναφέρω ενδεικτικά ότι η πρώτη μέρα γυρισμάτων του τελευταίου Transformers πήγε στράφι, επειδή το ψηφιακό μέσο αποθήκευσης απλά κάτι έπαθε και τα δεδομένα κατέστη αδύνατον να ανακτηθούν. Για τον Bay δε συμφωνώ: οι ταινίες του είναι αυτό που είναι, αλλά το οπτικό μέρος τους είναι εξαιρετικό, ενώ σε τεχνικό επίπεδο γνώσεων μόνο ο Κάμερον τον ξεπερνάει. Όσο για τον Νόλαν, κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι ο τελευταίος που θα εγκαταλείψει το φιλμ, δεδομένου ότι έχει ξεκινήσει ένα είδος σύγχρονης σταυροφορίας για την υπεράσπιση της τιμής του. Ο δε Ταραντίνο έχει δηλώσει ότι τη μέρα που θα πάψει να υπάρχει το φιλμ, θα σταματήσει να γυρίζει ταινίες. Η νέα ψηφιακή 4κ κάμερα της Imax στηρίζεται στον αισθητήρα της Phantom. Δε τίθεται ζήτημα ότι θα είναι πολύ καλή, αλλά όχι συγκρίσιμη με μια υπάρχουσα φιλμάτη Imax. Όπως και με τα αντίστοιχα σινεμά LIEMAX, έτσι και δω είναι απλά ζήτημα μείωσης κόστους. Το ζητούμενο για όσους εξακολουθούν να θέλουν να γυρίζουν σε φιλμ είναι να μπορούν με τις ταινίες τους να γεμίζουν τις αίθουσες και να φέρνουν λεφτά στους παραγωγούς. Αν το κάνουν αυτό, τότε οι τελευταίοι θα εξακολουθήσουν για κάποια χρόνια ακόμη, να τους επιτρέπουν να παίζουν με το ακριβό τους παιχνίδι. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
The Master (2012)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…