Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
The Master (2012)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Stergios Giotas" data-source="post: 1056528857" data-attributes="member: 1573"><p>Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Κατ'αρχάς, το φιλμ θα παραμείνει σίγουρα παρόν για πολύ καιρό ακόμη στον τομέα της αρχειοθέτησης, τόσο για λόγους συμβατότητας, όσο και αξιοπιστίας (ποιος μπορεί να εμπιστευθεί την ψηφιακή αποθήκευση, όταν δεν είναι σίγουρος ότι τα αρχεία του δε θα γίνουν corrupt ή δε θα μπορούν να διαβαστούν από τα μελλοντικά φορμά?). Σε επίπεδο καταγραφής, τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα. Όντως, οι παραγωγοί του Χόλιγουντ προωθούν με χίλια το ψηφιακό βίντεο για λόγους κόστους και της δυνατότητας 3d. Υπάρχουν αρκετοί σκηνοθέτες που τους υποστηρίζουν, με πρωτεργάτες τους Κάμερον, Τζάκσον, ενώ το στρατόπεδο των "ψηφιακών" κέρδισε πρόσφατα και τον Σκορζέζε. Όμως, ότι το φιλμ στο Χόλιγουντ το θέλει μόνο ο Σπίλμπεργκ, δεν είναι ακριβές. Στο αντίπαλο στρατόπεδο των "φιλμάτων", πέρα από τον Νόλαν και τον PTA, υπάρχουν ονόματα όπως των Άλεν, Μάλικ, Ταραντίνο, Πέιν, Κλούνι, Κάμπελ, Μπεργκ, Φαβρώ, Σόννενφελντ (σε αυτούς τους δυο μάλιστα ζητήθηκε από τα στούντιο να γυρίσουν το Cowboys and Alliens και το Men in Black 3 σε ψηφιακό και αρνήθηκαν κατηγορηματικά). Η πιο μεγάλη έκπληξη, όμως, της λίστας είναι το όνομα του άρχοντα του cgi Μιχάλη Μπέη που δήλωσε προσφάτως: Digital, no matter what people tell you, it's bullshit. They say, "Oh, it looks just like film." It doesn't look like film and never will. And it's like those people that are telling you are technicians. But I will be able to tweak film better than you tweak a digital image, because it just can't hold really bright skies to this black thing. You have to favor one thing. If I favored her, that would go much wider. Whereas film, you would be able to get more blue out of it or whatever. And you can't really do that with digital. So they're lying to you when they say it looks just like film. It doesn't. And when you shoot 3D, technically you give up some color, you give up some sharpness, you give up brightness. Στην Ευρώπη, επίσης, όπου το 3d δεν έχει πιάσει ακόμη, η συντριπτική πλειονότητα της κινηματογραφικής παραγωγής γυρίζεται σε φιλμ. Δες επίσης τι έγινε στα φετινά Όσκαρ, όπου το γυρισμένο σε δυσδιάστατο φιλμ και στα 22fps Artist κέρδισε τα βασικά βραβεία από το πολυδιαφημισμένο, τρισδιάστατο, ψηφιακά γυρισμένο Hugo. Άποψη μου είναι το ψηφιακό και το φιλμ να συνυπάρχουν, επιλέγοντας κάθε φορά το κατάλληλο για κάθε project. Ταινίες, όπως το Transformers και το Άβαταρ να γυρίζονται ψηφιακά, δεδομένου ότι ήδη ένα μεγάλο μέρος τους είναι φτιαγμένο στον υπολογιστή, ενώ δράματα εποχής και ταινίες χαρακτήρων (π.χ. το The King's Speech ή το Midnight in Paris) να γυρίζονται σε φιλμ και όχι να προσπαθούν να τα κάνουν όλα ίσα βάρκα-ίσα γιαλό (δε μπορώ να φανταστώ κάποιον σαν τον Άλεν που πρόσφατα ανακάλυψε το στερεοφωνικό ήχο στις ταινίες του ή τον Ταραντίνο που απαγορεύει ακόμη και τα κινητά τηλέφωνα στο γύρισμά του και του σηκώνεται η τρίχα στο άκουσμα της λέξης "ψηφιακό", να χρησιμοποιεί ψηφιακή κάμερα. Είναι απλώς κάτι παράταιρο). Τέλος, ότι δεν παράγονται πια φιλμάτες μηχανές είναι γεγονός, πόσες όμως υπάρχουν ήδη σε σχέση με τις ψηφιακές και ποια η αξιοπιστία τους στη χρήση και η ευκολία στη συντήρηση σε σχέση με τις τελευταίες; 100 χρόνια ιστορίας είναι αυτά. Δε θα σβήσουν έτσι εύκολα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stergios Giotas, post: 1056528857, member: 1573"] Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Κατ'αρχάς, το φιλμ θα παραμείνει σίγουρα παρόν για πολύ καιρό ακόμη στον τομέα της αρχειοθέτησης, τόσο για λόγους συμβατότητας, όσο και αξιοπιστίας (ποιος μπορεί να εμπιστευθεί την ψηφιακή αποθήκευση, όταν δεν είναι σίγουρος ότι τα αρχεία του δε θα γίνουν corrupt ή δε θα μπορούν να διαβαστούν από τα μελλοντικά φορμά?). Σε επίπεδο καταγραφής, τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα. Όντως, οι παραγωγοί του Χόλιγουντ προωθούν με χίλια το ψηφιακό βίντεο για λόγους κόστους και της δυνατότητας 3d. Υπάρχουν αρκετοί σκηνοθέτες που τους υποστηρίζουν, με πρωτεργάτες τους Κάμερον, Τζάκσον, ενώ το στρατόπεδο των "ψηφιακών" κέρδισε πρόσφατα και τον Σκορζέζε. Όμως, ότι το φιλμ στο Χόλιγουντ το θέλει μόνο ο Σπίλμπεργκ, δεν είναι ακριβές. Στο αντίπαλο στρατόπεδο των "φιλμάτων", πέρα από τον Νόλαν και τον PTA, υπάρχουν ονόματα όπως των Άλεν, Μάλικ, Ταραντίνο, Πέιν, Κλούνι, Κάμπελ, Μπεργκ, Φαβρώ, Σόννενφελντ (σε αυτούς τους δυο μάλιστα ζητήθηκε από τα στούντιο να γυρίσουν το Cowboys and Alliens και το Men in Black 3 σε ψηφιακό και αρνήθηκαν κατηγορηματικά). Η πιο μεγάλη έκπληξη, όμως, της λίστας είναι το όνομα του άρχοντα του cgi Μιχάλη Μπέη που δήλωσε προσφάτως: Digital, no matter what people tell you, it's bullshit. They say, "Oh, it looks just like film." It doesn't look like film and never will. And it's like those people that are telling you are technicians. But I will be able to tweak film better than you tweak a digital image, because it just can't hold really bright skies to this black thing. You have to favor one thing. If I favored her, that would go much wider. Whereas film, you would be able to get more blue out of it or whatever. And you can't really do that with digital. So they're lying to you when they say it looks just like film. It doesn't. And when you shoot 3D, technically you give up some color, you give up some sharpness, you give up brightness. Στην Ευρώπη, επίσης, όπου το 3d δεν έχει πιάσει ακόμη, η συντριπτική πλειονότητα της κινηματογραφικής παραγωγής γυρίζεται σε φιλμ. Δες επίσης τι έγινε στα φετινά Όσκαρ, όπου το γυρισμένο σε δυσδιάστατο φιλμ και στα 22fps Artist κέρδισε τα βασικά βραβεία από το πολυδιαφημισμένο, τρισδιάστατο, ψηφιακά γυρισμένο Hugo. Άποψη μου είναι το ψηφιακό και το φιλμ να συνυπάρχουν, επιλέγοντας κάθε φορά το κατάλληλο για κάθε project. Ταινίες, όπως το Transformers και το Άβαταρ να γυρίζονται ψηφιακά, δεδομένου ότι ήδη ένα μεγάλο μέρος τους είναι φτιαγμένο στον υπολογιστή, ενώ δράματα εποχής και ταινίες χαρακτήρων (π.χ. το The King's Speech ή το Midnight in Paris) να γυρίζονται σε φιλμ και όχι να προσπαθούν να τα κάνουν όλα ίσα βάρκα-ίσα γιαλό (δε μπορώ να φανταστώ κάποιον σαν τον Άλεν που πρόσφατα ανακάλυψε το στερεοφωνικό ήχο στις ταινίες του ή τον Ταραντίνο που απαγορεύει ακόμη και τα κινητά τηλέφωνα στο γύρισμά του και του σηκώνεται η τρίχα στο άκουσμα της λέξης "ψηφιακό", να χρησιμοποιεί ψηφιακή κάμερα. Είναι απλώς κάτι παράταιρο). Τέλος, ότι δεν παράγονται πια φιλμάτες μηχανές είναι γεγονός, πόσες όμως υπάρχουν ήδη σε σχέση με τις ψηφιακές και ποια η αξιοπιστία τους στη χρήση και η ευκολία στη συντήρηση σε σχέση με τις τελευταίες; 100 χρόνια ιστορίας είναι αυτά. Δε θα σβήσουν έτσι εύκολα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
The Master (2012)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…