Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
The Master (2012)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Stergios Giotas" data-source="post: 1056528801" data-attributes="member: 1573"><p>Πέρα από το αυτονόητο πρόβλημα ότι η συγκεκριμένη ταινία δεν θα προβληθεί σωστά ούτε στην πλειονότητα των αιθουσών της Αμερικής (για τη χώρα μας δε το συζητάμε καν), το σημαντικό είναι ότι στο Χόλιγουντ κάποιοι έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται (λίγοι, αλλά σημαίνοντες άνθρωποι), ότι το 65άρι φιλμ μπορεί να αποτελέσει μια ποιοτική εναλλακτική πρόταση σε επίπεδο καταγραφής της εικόνας (γιατί η φιλμάτη προβολή είναι πλέον δεδομένο ότι σύντομα θα εξαφανιστεί). Τα 70mm μπορεί να τα σκανάρει κανείς χαλαρά στα 8Κ, ενώ τα 15/70 του IMAX τουλάχιστον στα 12Κ, χωρίς να ανησυχεί για προβλήματα δυναμικής περιοχής, περιορισμών βάθους χρώματος και χρωματομετρίας που εξακολουθούν να ταλανίζουν τους ψηφιακούς αισθητήρες και να είναι έτοιμος, ανά πάσα στιγμή, για την έλευση οποιουδήποτε ψηφιακού φορμά προβολής αντίστοιχης ανάλυσης . Μπορεί να τα μεγενθύνει εύκολα για τις τεράστιες οθόνες του Imax (όπου η ανάλυση του απλού 35άριου φιλμ μοιάζει με dvd σε αυτό το μέγεθος) ή να τα υποβαθμίσει στο 1080p (π.χ. blu ray του Baraka) με σταθερά αποτελέσματα κάθε φορά. Μια τεραστίου κάδρου, ισορροπημένη, υπέροχη, φυσική, με φαντασμαγορικά χρώματα και μειωμένο κόκκο εικόνα (όταν είχα δει τον Άμλετ του Μπράνα στο ταπεινό φορμά του VHS παρακαλώ, αδυνατούσα να εξηγήσω για πιο λόγο η εικόνα είχε περισσότερη ζωντάνια, ευκρίνεια και λεπτομέρεια από τις υπόλοιπες ταινίες). Βέβαια, αυτή τη στιγμή προωθείται αβέρτα η ψηφιακή κινηματογραφία, κυρίως λόγω της δυνατότητας της να γυρίζει εύκολα και φθηνά 3d (ενώ με το φιλμ κάτι τέτοιο είναι στην πράξη εφικτό μόνο με μετατροπή), οπότε το στοίχημα για τις ταινίες μεγάλου φορμά είναι να φέρουν λεφτά στα ταμεία, προκειμένου να κρατηθεί το όραμα ανθρώπων, όπως ο Νόλαν και ο Άντερσον, ζωντανό.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stergios Giotas, post: 1056528801, member: 1573"] Πέρα από το αυτονόητο πρόβλημα ότι η συγκεκριμένη ταινία δεν θα προβληθεί σωστά ούτε στην πλειονότητα των αιθουσών της Αμερικής (για τη χώρα μας δε το συζητάμε καν), το σημαντικό είναι ότι στο Χόλιγουντ κάποιοι έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται (λίγοι, αλλά σημαίνοντες άνθρωποι), ότι το 65άρι φιλμ μπορεί να αποτελέσει μια ποιοτική εναλλακτική πρόταση σε επίπεδο καταγραφής της εικόνας (γιατί η φιλμάτη προβολή είναι πλέον δεδομένο ότι σύντομα θα εξαφανιστεί). Τα 70mm μπορεί να τα σκανάρει κανείς χαλαρά στα 8Κ, ενώ τα 15/70 του IMAX τουλάχιστον στα 12Κ, χωρίς να ανησυχεί για προβλήματα δυναμικής περιοχής, περιορισμών βάθους χρώματος και χρωματομετρίας που εξακολουθούν να ταλανίζουν τους ψηφιακούς αισθητήρες και να είναι έτοιμος, ανά πάσα στιγμή, για την έλευση οποιουδήποτε ψηφιακού φορμά προβολής αντίστοιχης ανάλυσης . Μπορεί να τα μεγενθύνει εύκολα για τις τεράστιες οθόνες του Imax (όπου η ανάλυση του απλού 35άριου φιλμ μοιάζει με dvd σε αυτό το μέγεθος) ή να τα υποβαθμίσει στο 1080p (π.χ. blu ray του Baraka) με σταθερά αποτελέσματα κάθε φορά. Μια τεραστίου κάδρου, ισορροπημένη, υπέροχη, φυσική, με φαντασμαγορικά χρώματα και μειωμένο κόκκο εικόνα (όταν είχα δει τον Άμλετ του Μπράνα στο ταπεινό φορμά του VHS παρακαλώ, αδυνατούσα να εξηγήσω για πιο λόγο η εικόνα είχε περισσότερη ζωντάνια, ευκρίνεια και λεπτομέρεια από τις υπόλοιπες ταινίες). Βέβαια, αυτή τη στιγμή προωθείται αβέρτα η ψηφιακή κινηματογραφία, κυρίως λόγω της δυνατότητας της να γυρίζει εύκολα και φθηνά 3d (ενώ με το φιλμ κάτι τέτοιο είναι στην πράξη εφικτό μόνο με μετατροπή), οπότε το στοίχημα για τις ταινίες μεγάλου φορμά είναι να φέρουν λεφτά στα ταμεία, προκειμένου να κρατηθεί το όραμα ανθρώπων, όπως ο Νόλαν και ο Άντερσον, ζωντανό. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
The Master (2012)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…