Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Τέκνο της ανάγκης
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημοκηδής" data-source="post: 1056634651" data-attributes="member: 522"><p>Χθες είχαμε την τιμή να ακούσουμε την 10η, από την εγκυρότερη για τέτοια έργα ορχήστρα ... Κατά βάσην δεν επρόκειτο για συναυλία, αλλά για κάποιο είδος μυστικιστικής μέθεξης, ψυχολογικού διαφωτισμού και εν τέλει συναισθηματικής απελευθέρωσης... </p><p>... δεδομένου μάλιστα ότι η δεκάτη δεν συγκαταλεγόταν στα αγαπημένα μου έργα, αφού την θεωρούσα και ένα είδος κολάζ, που πιθανόν ο Δημήτρης έκανε [με απερίγραπτο βέβαια -λόγω τεραστίου ταλέντου- τρόπο ] από ξέφτια και ρετάλια από άλλες του δουλειές (πως λέμε ''από το συρτάρι), η έκπληξη για μένα ήταν ακόμη μεγαλύτερη, αφού πλέον του 2ου και 3ου μέρους που είχα παλαιότερα ξεχωρίσει και άκουγα όταν επισκεπτόμουν το έργο, κοινώνησα με την τραγικότητα του πρώτου μέρους, νοιώθοντας σαν θήραμα που αδυσώπητα σαγόνια τραβούν από δω και κει, χάριν βέβαια και στην αργή, σχεδόν διάφανη, ανάγνωση των ρώσων .... κυριολεκτικά έβλεπα μπροστά μου άπειρες στεγνές επάλληλες θάλασσες αγωνίας και ένοιωθα την αδυναμία του είδους μας να κάνει κάτι, λες και ένα παιδικό νύχι γρατσούνιζε ένα τσιμεντένιο τοίχο ...</p><p>...να μιλήσουμε για άρθρωση, συντονισμό, ομοιογένεια, κλπ. αποτελεί ύβρη ... οι τύποι είναι υπεράνθρωποι σε τέτοιο ρεπερτόριο ... ορθά ο Κώστας Γκαβάκος χαριτολόγησε στο τέλος, ότι πιθανόν θα έπρεπε να απαγορευθεί στις υπόλοιπες ορχήστρες να παίζουν Σοστακόβιτς ... all in all μία από τις καλύτερες συναυλίες που έχω παρακολουθήσει ... ανυπομονώ για την 4η το Σάββατο ...</p><p>Το πρώτο μέρος της συναυλίας, με το υπέροχο 2ο κονσέρτο του Μπραμς, αποδόθηκε -ίσως και λόγω του σολίστ- κάπως διεκπεραιωτικά ... μάλλον ο καθείς στο είδος του ... βέβαια και γω, για τους δικούς μου λόγους, ήμουν σε έναν άλλο καλύτερο κόσμο, οπότε ωσεί απών, πιθανόν να ευθύνομαι αποκλειστικά για την κακή πρόσληψη της απόδοσης του έργου...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημοκηδής, post: 1056634651, member: 522"] Χθες είχαμε την τιμή να ακούσουμε την 10η, από την εγκυρότερη για τέτοια έργα ορχήστρα ... Κατά βάσην δεν επρόκειτο για συναυλία, αλλά για κάποιο είδος μυστικιστικής μέθεξης, ψυχολογικού διαφωτισμού και εν τέλει συναισθηματικής απελευθέρωσης... ... δεδομένου μάλιστα ότι η δεκάτη δεν συγκαταλεγόταν στα αγαπημένα μου έργα, αφού την θεωρούσα και ένα είδος κολάζ, που πιθανόν ο Δημήτρης έκανε [με απερίγραπτο βέβαια -λόγω τεραστίου ταλέντου- τρόπο ] από ξέφτια και ρετάλια από άλλες του δουλειές (πως λέμε ''από το συρτάρι), η έκπληξη για μένα ήταν ακόμη μεγαλύτερη, αφού πλέον του 2ου και 3ου μέρους που είχα παλαιότερα ξεχωρίσει και άκουγα όταν επισκεπτόμουν το έργο, κοινώνησα με την τραγικότητα του πρώτου μέρους, νοιώθοντας σαν θήραμα που αδυσώπητα σαγόνια τραβούν από δω και κει, χάριν βέβαια και στην αργή, σχεδόν διάφανη, ανάγνωση των ρώσων .... κυριολεκτικά έβλεπα μπροστά μου άπειρες στεγνές επάλληλες θάλασσες αγωνίας και ένοιωθα την αδυναμία του είδους μας να κάνει κάτι, λες και ένα παιδικό νύχι γρατσούνιζε ένα τσιμεντένιο τοίχο ... ...να μιλήσουμε για άρθρωση, συντονισμό, ομοιογένεια, κλπ. αποτελεί ύβρη ... οι τύποι είναι υπεράνθρωποι σε τέτοιο ρεπερτόριο ... ορθά ο Κώστας Γκαβάκος χαριτολόγησε στο τέλος, ότι πιθανόν θα έπρεπε να απαγορευθεί στις υπόλοιπες ορχήστρες να παίζουν Σοστακόβιτς ... all in all μία από τις καλύτερες συναυλίες που έχω παρακολουθήσει ... ανυπομονώ για την 4η το Σάββατο ... Το πρώτο μέρος της συναυλίας, με το υπέροχο 2ο κονσέρτο του Μπραμς, αποδόθηκε -ίσως και λόγω του σολίστ- κάπως διεκπεραιωτικά ... μάλλον ο καθείς στο είδος του ... βέβαια και γω, για τους δικούς μου λόγους, ήμουν σε έναν άλλο καλύτερο κόσμο, οπότε ωσεί απών, πιθανόν να ευθύνομαι αποκλειστικά για την κακή πρόσληψη της απόδοσης του έργου... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Τέκνο της ανάγκης
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…