Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
τα σονέτα του σκοτεινού έρωτα - Δημήτρης μαραμής - Μίνως Θεοχάρης
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="caerbannog" data-source="post: 617437" data-attributes="member: 9833"><p>Κατάφερε να λειτουργήσει αντίστροφα και πήγαν τα καφωδεία πολύ αργότερα βέβαια, αλλά εκεί υπήρχε τεράστια αστική μουσική παράδοση για τη διευκόλυνση του πειράματος.Επίσης η προϋπάρχουσα κλασσική μουσική δεν ήταν εξ αρχής αποδεκτή από όλους στη Σ.Ε. τη δεκαετία του 20 - τότε από κάποιους αμφισβητήθηκε έντονα λόγω του εναγκαλισμού με τους Τσάρους. Ευτυχώς δεν επικράτησε η ομάδα της προλετκουλτ αλλά οι ψυχραιμότεροι.</p><p>Με φαινόμενα όπως ο εν λόγω, ουδείς πλησιάζει την κλασσική μουσική, απλώς την αντιλαμβάνεται ως καρικατούρα.Αντίθετα με το Σκληρό Απρίλη του 45, τους 12 Εσπερινούς ή τα Λειτουργικά δίνεται η δυνατότητα να πιάσει κανείς το συνδετικό νήμα που οδηγεί από την απλή μελωδία στη δόμηση ενός πολύπλοκου έργου, ή το πως συνδέεται η ρυθμολογία της λαϊκής μουσικής με πιο έντεχνες μορφές. Φυσικά καραδοκεί πάντοτε η Αγνή Μπάλτσα σε τραγούδια της πατρίδας της, οπότε αλλάζουμε πατρίδα...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="caerbannog, post: 617437, member: 9833"] Κατάφερε να λειτουργήσει αντίστροφα και πήγαν τα καφωδεία πολύ αργότερα βέβαια, αλλά εκεί υπήρχε τεράστια αστική μουσική παράδοση για τη διευκόλυνση του πειράματος.Επίσης η προϋπάρχουσα κλασσική μουσική δεν ήταν εξ αρχής αποδεκτή από όλους στη Σ.Ε. τη δεκαετία του 20 - τότε από κάποιους αμφισβητήθηκε έντονα λόγω του εναγκαλισμού με τους Τσάρους. Ευτυχώς δεν επικράτησε η ομάδα της προλετκουλτ αλλά οι ψυχραιμότεροι. Με φαινόμενα όπως ο εν λόγω, ουδείς πλησιάζει την κλασσική μουσική, απλώς την αντιλαμβάνεται ως καρικατούρα.Αντίθετα με το Σκληρό Απρίλη του 45, τους 12 Εσπερινούς ή τα Λειτουργικά δίνεται η δυνατότητα να πιάσει κανείς το συνδετικό νήμα που οδηγεί από την απλή μελωδία στη δόμηση ενός πολύπλοκου έργου, ή το πως συνδέεται η ρυθμολογία της λαϊκής μουσικής με πιο έντεχνες μορφές. Φυσικά καραδοκεί πάντοτε η Αγνή Μπάλτσα σε τραγούδια της πατρίδας της, οπότε αλλάζουμε πατρίδα... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
τα σονέτα του σκοτεινού έρωτα - Δημήτρης μαραμής - Μίνως Θεοχάρης
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…