Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Τα παληομισοφόρια της αινιγματικής μαντεμουαζέλ Jenomy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Brucknerian" data-source="post: 920478" data-attributes="member: 18005"><p>Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον κύριο Σούρλα, για την Pires. Από τα πρώτα κονσέρτα που παρακολούθησα. Αποτελεί δε το 9ο, το αγαπημένο μου κονσέρτο.</p><p></p><p>Εκτός από την Haskil (διαθέσιμο και σε CD στην σειρά Original Masters της Decca) και τον Brendel (με Marriner αλλά και με Mackerras), ξεχωρίζω την ερμηνεία του Malcolm Bilson με την συνοδεία του Gardiner. Σε όργανα εποχής είναι η ερμηνεία και είναι φοβερά μπριόζικη, όπου το φόρτε-πιάνο παίζει σε όλη την διάρκεια του έργου ως Continuo στα περάσματα της ορχήστρας, σχεδόν απίστευτο αυτό που συμβαίνει, μου έχει μείνει στο μυαλό. Απίστευτη αφοσίωση στο έργο (αυτό ισχύει σε όλο το κύκλο των κονσέρτων για πιάνο) </p><p></p><p>Ο Perahia να πω την αλήθεια δεν με συγκίνησε ποτέ παρότι ηχογράφησε ολόκληρο κύκλο κονσέρτων 2 φορές, κάτι που έχει κάνει μόνο ο Barenboim.</p><p></p><p>H Uchida με τον Tate είχαν πολύ καλή χημεία, οφείλω να το ομολογήσω.</p><p></p><p>Προσωπικά εμένα με γοητεύει το 3ο μέρος και την εναλλαγή των διαθέσεων που έχει και δείγμα της διάνοιας του Mozart, το πως σύνεδεσε/ενάλλαξε το Rondeau σε Μenuetto, κάτι που νομίζω ότι έγινε 1η φορά στην ιστορία της μουσικής, σε μέρος κονσέρτου. Αυτό το πέρασμα από την μια διάθεση στην άλλη απαιτεί υψηλό βαθμό καλλιτεχνίας και αφοσίωσης από τον πιανίστα. Περιττό να πω ότι ήταν στα σημεία που ¨κώλοσε" ο Sviatoslav Richter. Υπάρχει και ντοκουμέντο σε πρόβες που ήταν αμήχανος και έδειχνε ανίκανος να προχωρήσει. Η μεγαλοφυΐα του Mozart σκέπασε καθαρά μια άλλη μεγαλοφυΐα, με αποτέλεσμα να δηλώνει ο Richter οτι προτιμά τον Haydn από τον Mozart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brucknerian, post: 920478, member: 18005"] Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον κύριο Σούρλα, για την Pires. Από τα πρώτα κονσέρτα που παρακολούθησα. Αποτελεί δε το 9ο, το αγαπημένο μου κονσέρτο. Εκτός από την Haskil (διαθέσιμο και σε CD στην σειρά Original Masters της Decca) και τον Brendel (με Marriner αλλά και με Mackerras), ξεχωρίζω την ερμηνεία του Malcolm Bilson με την συνοδεία του Gardiner. Σε όργανα εποχής είναι η ερμηνεία και είναι φοβερά μπριόζικη, όπου το φόρτε-πιάνο παίζει σε όλη την διάρκεια του έργου ως Continuo στα περάσματα της ορχήστρας, σχεδόν απίστευτο αυτό που συμβαίνει, μου έχει μείνει στο μυαλό. Απίστευτη αφοσίωση στο έργο (αυτό ισχύει σε όλο το κύκλο των κονσέρτων για πιάνο) Ο Perahia να πω την αλήθεια δεν με συγκίνησε ποτέ παρότι ηχογράφησε ολόκληρο κύκλο κονσέρτων 2 φορές, κάτι που έχει κάνει μόνο ο Barenboim. H Uchida με τον Tate είχαν πολύ καλή χημεία, οφείλω να το ομολογήσω. Προσωπικά εμένα με γοητεύει το 3ο μέρος και την εναλλαγή των διαθέσεων που έχει και δείγμα της διάνοιας του Mozart, το πως σύνεδεσε/ενάλλαξε το Rondeau σε Μenuetto, κάτι που νομίζω ότι έγινε 1η φορά στην ιστορία της μουσικής, σε μέρος κονσέρτου. Αυτό το πέρασμα από την μια διάθεση στην άλλη απαιτεί υψηλό βαθμό καλλιτεχνίας και αφοσίωσης από τον πιανίστα. Περιττό να πω ότι ήταν στα σημεία που ¨κώλοσε" ο Sviatoslav Richter. Υπάρχει και ντοκουμέντο σε πρόβες που ήταν αμήχανος και έδειχνε ανίκανος να προχωρήσει. Η μεγαλοφυΐα του Mozart σκέπασε καθαρά μια άλλη μεγαλοφυΐα, με αποτέλεσμα να δηλώνει ο Richter οτι προτιμά τον Haydn από τον Mozart. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Τα παληομισοφόρια της αινιγματικής μαντεμουαζέλ Jenomy
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…