Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="lazarefa" data-source="post: 1058832401" data-attributes="member: 4916"><p>Περίπτωση 1η: Αγορά από τη σελίδα καταστήματος εργαλείων της συμπρωτεύουσας στις 5/1/23. Τα προϊόντα (4 κωδικοί) φαίνονταν όλα άμεσα διαθέσιμα στη σελίδα τους. Προπληρώνω με κάρτα και μου έρχεται μήνυμα επιβεβαίωσης της λήψης της παραγγελίας (και φυσικά και των χρημάτων μέσω της τράπεζας).</p><p>Λόγω των ημερών περιμένω ενημέρωση από Δευτέρα 9/1. Τίποτα. Τρίτη τίποτα. Τετάρτη τίποτα. Σήμερα τους καλώ στο τηλέφωνο. Η κοπέλα που απαντά αφού βλέπει την κατάσταση της παραγγελίας στο σύστημά τους, μου λέει, ένας κωδικός (ο βασικός που έψαχνα) δεν υπάρχει, έχει εξαντληθεί και στον προμηθευτή, γιαυτό δεν σας στείλαμε την παραγγελία και ζητούμε συγνώμη (δεκτή, αλλά δεν μπήκατε στη διαδικασία να με ενημερώσετε...). θα σας καλέσει ο υπεύθυνος (εκ των ιδιοκτητών) σε λίγο. </p><p>Όντως μετά από κανά μισάωρο με καλεί στο κινητό ο υπεύθυνος (αυτό δηλαδή που έπρεπε να κάνει από τη Δευτέρα). Μου λέει τα ίδια, έχει εξαντληθεί ο ένας κωδικός, να σας στείλω κάτι παρεμφερές κλπ...Ούτε συγνώμη ούτε τίποτα. Τελικά ζήτησα άλλο προϊόν από τη σελίδα τους, για να μη μπλέκω με ακυρώσεις και νέες καθυστερήσεις για παραγγελία των υπόλοιπων εργαλείων από άλλη επιχείρηση.</p><p>Περίπτωση 2η: Αγορά χθες από σελίδα ηλεκτρονικού καταστήματος με δυνατότητα παραλαβής από την έδρα τους που με βόλευε. Το προιόν κι εδώ "άμεσα διαθέσιμο". Λόγω παραλαβής από την έδρα, επιλέγω να πληρώσω στο ταμείο κατά την παραλαβή. </p><p>Σήμερα λαμβάνω email από την επιχείρηση: Δεν υπάρχει στοκ στον προμηθευτή. Αναμενόμενο απόθεμα μετά τις 15/2/23. Φυσικά η παραγγελία ακυρώθηκε. Ψάχνω το ίδιο προϊόν σε άλλα καταστήματα που το εμφανίζουν άμεσα διαθέσιμο, είτε μέσω σκρουτζ, είτε μέσα από τη δική τους σελίδα. Πήρα τηλέφωνο σε 6-7 καταστήματα. Κανένας δεν το είχε πραγματικά διαθέσιμο. Όλοι μέσω του αντιπροσώπου και όλοι μου έλεγαν μετά τις 15/2/23 αναμένεται νέα παραλαβή (και νέες, αυξημένες τιμές προφανώς, όπως μου είπε 1 κατάστημα).</p><p>Τελικά κατάφερα και βρήκα ένα μαγαζί επαρχίας που όντως είχε το προϊόν στη δική του αποθήκη (κι όχι γενικά και αόριστα στον προμηθευτή, που δεν υπήρχε).</p><p>Τα συμπεράσματα δικά σας...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lazarefa, post: 1058832401, member: 4916"] Περίπτωση 1η: Αγορά από τη σελίδα καταστήματος εργαλείων της συμπρωτεύουσας στις 5/1/23. Τα προϊόντα (4 κωδικοί) φαίνονταν όλα άμεσα διαθέσιμα στη σελίδα τους. Προπληρώνω με κάρτα και μου έρχεται μήνυμα επιβεβαίωσης της λήψης της παραγγελίας (και φυσικά και των χρημάτων μέσω της τράπεζας). Λόγω των ημερών περιμένω ενημέρωση από Δευτέρα 9/1. Τίποτα. Τρίτη τίποτα. Τετάρτη τίποτα. Σήμερα τους καλώ στο τηλέφωνο. Η κοπέλα που απαντά αφού βλέπει την κατάσταση της παραγγελίας στο σύστημά τους, μου λέει, ένας κωδικός (ο βασικός που έψαχνα) δεν υπάρχει, έχει εξαντληθεί και στον προμηθευτή, γιαυτό δεν σας στείλαμε την παραγγελία και ζητούμε συγνώμη (δεκτή, αλλά δεν μπήκατε στη διαδικασία να με ενημερώσετε...). θα σας καλέσει ο υπεύθυνος (εκ των ιδιοκτητών) σε λίγο. Όντως μετά από κανά μισάωρο με καλεί στο κινητό ο υπεύθυνος (αυτό δηλαδή που έπρεπε να κάνει από τη Δευτέρα). Μου λέει τα ίδια, έχει εξαντληθεί ο ένας κωδικός, να σας στείλω κάτι παρεμφερές κλπ...Ούτε συγνώμη ούτε τίποτα. Τελικά ζήτησα άλλο προϊόν από τη σελίδα τους, για να μη μπλέκω με ακυρώσεις και νέες καθυστερήσεις για παραγγελία των υπόλοιπων εργαλείων από άλλη επιχείρηση. Περίπτωση 2η: Αγορά χθες από σελίδα ηλεκτρονικού καταστήματος με δυνατότητα παραλαβής από την έδρα τους που με βόλευε. Το προιόν κι εδώ "άμεσα διαθέσιμο". Λόγω παραλαβής από την έδρα, επιλέγω να πληρώσω στο ταμείο κατά την παραλαβή. Σήμερα λαμβάνω email από την επιχείρηση: Δεν υπάρχει στοκ στον προμηθευτή. Αναμενόμενο απόθεμα μετά τις 15/2/23. Φυσικά η παραγγελία ακυρώθηκε. Ψάχνω το ίδιο προϊόν σε άλλα καταστήματα που το εμφανίζουν άμεσα διαθέσιμο, είτε μέσω σκρουτζ, είτε μέσα από τη δική τους σελίδα. Πήρα τηλέφωνο σε 6-7 καταστήματα. Κανένας δεν το είχε πραγματικά διαθέσιμο. Όλοι μέσω του αντιπροσώπου και όλοι μου έλεγαν μετά τις 15/2/23 αναμένεται νέα παραλαβή (και νέες, αυξημένες τιμές προφανώς, όπως μου είπε 1 κατάστημα). Τελικά κατάφερα και βρήκα ένα μαγαζί επαρχίας που όντως είχε το προϊόν στη δική του αποθήκη (κι όχι γενικά και αόριστα στον προμηθευτή, που δεν υπήρχε). Τα συμπεράσματα δικά σας... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…