Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Tά Δώρα τών Χριστουγέννων.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ" data-source="post: 87966" data-attributes="member: 200"><p>Την Κυριακή άκουσα την 5η του Beethoven, την Ποιμενική, απο δύο εκδόσεις που διαθέτω σε βινύλιο. Η πρώτη και πιό παληά αγορασμένη είναι της D.G. με τον Karajan και πρέπει να είναι αγορασμένη την 10ετία του 70 ή αρχές της 80 αν δεν με απατάει η μνήμη μου. Η εκτέλεση είναι απο την Φιλαρμονική του Βερολίνου όταν την διηύθηνε ο Karajan. Πρέπει να είναι αγορασμένη απο το Παρίσι.</p><p>Η δεύτερη είναι μια πρόσφατη επανέκδοση της ποιμενικής απο την φιλαρμονική ορχήστρα της Βιέννης υπο τον Pierre Monteux, απο την The Super Analogue Disc, Ιαπωνίας. Η αρχική εγγραφή έγινε το 1958 στην Sofiensaal, απο την Decca.</p><p>Συγκρίσεις ή μάλλον διαφορές. O Karajan πιο αεράτος, με σημασία στις μικρολεπτομέρειες. Αναδεικνύει σε μεγάλο βαθμό και τα μοναχικά όργανα που δεν συμμετέχουν στις δύο μεγάλες πληθυσμιακά ομάδες των εγχόρδων και των χάλκινων πνευστών, κάποια ξεπετάγματα του φλάουτου π.χ. Γενικά ο Karajan είναι πιό ήρεμος και μάλλον και η ορχήστρα είναι πιό μικρή ή λιγότερο πομπώδης. Η Super Analogue πιό πομπώδης, δίνει σημασία στο όλο και όχι στην λεπτομέρεια κυρίως. Μάλλον και η διάταξή της (χωροταξική) πρέπει να είναι διαφορετική. </p><p>Το όλο έργο έτσι και αλλοιώς είναι απο την φύση του ευγενικό, εύθραυστο που η διαφορά θα είναι στην λεπτομέρεια. Π.χ. στο 3ο μέρος με τους αγρότες η DG είναι πιο μέσα στο πνεύμα η SAD επιδεικνύει κάτι το μεγάλο και οι λεπτομέρεις ενώ υπάρχουν δεν τονίζονται. </p><p>Και τέλος στο φινάλε όπου είναι και το απαύγασμα της συμφωνίας αυτής, πάλι κλίνω υπερ του Karajan. Εχω την εντύπωση ότι είναι πιό κοντά στο πνεύμα του έργου. Δεν είναι βέβαια απο τις πιό αγαπημένες μου αλλά είναι απο αυτές που ότι και να γίνει θέλω να την ακούω κάπου κάπου. Θα την ´ψάξω και σε άλλες εκδόσεις. </p><p>Παλιότερα την είχα ακούσει απο τον Carlos, δεν μπορώ να την συγκρίνω όμως, μόλις την βρώ θα διαμορφώσω άποψη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, post: 87966, member: 200"] Την Κυριακή άκουσα την 5η του Beethoven, την Ποιμενική, απο δύο εκδόσεις που διαθέτω σε βινύλιο. Η πρώτη και πιό παληά αγορασμένη είναι της D.G. με τον Karajan και πρέπει να είναι αγορασμένη την 10ετία του 70 ή αρχές της 80 αν δεν με απατάει η μνήμη μου. Η εκτέλεση είναι απο την Φιλαρμονική του Βερολίνου όταν την διηύθηνε ο Karajan. Πρέπει να είναι αγορασμένη απο το Παρίσι. Η δεύτερη είναι μια πρόσφατη επανέκδοση της ποιμενικής απο την φιλαρμονική ορχήστρα της Βιέννης υπο τον Pierre Monteux, απο την The Super Analogue Disc, Ιαπωνίας. Η αρχική εγγραφή έγινε το 1958 στην Sofiensaal, απο την Decca. Συγκρίσεις ή μάλλον διαφορές. O Karajan πιο αεράτος, με σημασία στις μικρολεπτομέρειες. Αναδεικνύει σε μεγάλο βαθμό και τα μοναχικά όργανα που δεν συμμετέχουν στις δύο μεγάλες πληθυσμιακά ομάδες των εγχόρδων και των χάλκινων πνευστών, κάποια ξεπετάγματα του φλάουτου π.χ. Γενικά ο Karajan είναι πιό ήρεμος και μάλλον και η ορχήστρα είναι πιό μικρή ή λιγότερο πομπώδης. Η Super Analogue πιό πομπώδης, δίνει σημασία στο όλο και όχι στην λεπτομέρεια κυρίως. Μάλλον και η διάταξή της (χωροταξική) πρέπει να είναι διαφορετική. Το όλο έργο έτσι και αλλοιώς είναι απο την φύση του ευγενικό, εύθραυστο που η διαφορά θα είναι στην λεπτομέρεια. Π.χ. στο 3ο μέρος με τους αγρότες η DG είναι πιο μέσα στο πνεύμα η SAD επιδεικνύει κάτι το μεγάλο και οι λεπτομέρεις ενώ υπάρχουν δεν τονίζονται. Και τέλος στο φινάλε όπου είναι και το απαύγασμα της συμφωνίας αυτής, πάλι κλίνω υπερ του Karajan. Εχω την εντύπωση ότι είναι πιό κοντά στο πνεύμα του έργου. Δεν είναι βέβαια απο τις πιό αγαπημένες μου αλλά είναι απο αυτές που ότι και να γίνει θέλω να την ακούω κάπου κάπου. Θα την ´ψάξω και σε άλλες εκδόσεις. Παλιότερα την είχα ακούσει απο τον Carlos, δεν μπορώ να την συγκρίνω όμως, μόλις την βρώ θα διαμορφώσω άποψη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Tά Δώρα τών Χριστουγέννων.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…