Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Ενημέρωση (συναυλίες, ειδήσεις) - Νέες παραγωγές
Συναυλίες Κλασσικής Μουσικής
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κώστας Γκαβάκος" data-source="post: 1058907678" data-attributes="member: 16244"><p>Στις 21 Οκτωβρίου η εναρκτήρια συναυλία της κρατικής είχε προσκεκλημένο τον επί πολλά χρόνια εξαφανισμένο και άρτι επανέκαμψα γνωστό στους παλαιότερους πιανίστα Αντρέι Γκαβρίλοφ. Θυμάμαι ένα από τα πρώτα μου αγαπημένα βινύλια ήταν με αυτόν στο τρίτο κονσέρτο του Ραχμάνινοφ. Ακόμη θυμάμαι την τεράστια αίσθηση που είχε κάνει η δισκογραφική του συνεργασία με τον Ρίχτερ στις σονάτες του Χαίντελ που τις έπαιζαν εναλλάξ.</p><p></p><p>Παρουσίασε το πρώτο κονσέρτο του Προκόφιεφ και το κονσέρτο για αριστερό χέρι του Ραβέλ. Το κονσέρτο αυτό συνετέθη για τον αυστριακό πιανίστα Πάουλ Βιτγκενστάιν που είχε χάσει το δεξιό του χέρι κατά το Α’ παγκόσμιο πόλεμο. Όσον αφορά την εξοικείωση του Γκαβρίλοφ, σήμερα 68 ετών, με τα δύο έργα αρκεί να αναφέρω ότι τα είχε ηχογραφήσει σε ελικιά 25 ετών με τον συνομήλικο του Ράτλ να διευθύνει την συμφωνική του Λονδίνου.</p><p></p><p>Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίαζαν δύο συμφωνικά έργα που δεν παίζονται συχνά. </p><p>Η σουίτα από την όπερα <η άνοδος και η πτώση της πόλης Μαχαγκόννυ> του Κούρτ Βάιλ. Μουσική με έντονη επιρροή της τζαζ και στοιχείων φοξ-τροτ. Η μετεγγραφή του έργου σε μορφή σουίτας απαντάται σπάνια. Η μοναδική εγγραφή που γνωρίζω είναι με τους Γιάνσονς-Βερολίνο σε ένα cd της ΕΜΙ μαζί με την συμφωνία Νο2 και το κονσέρτο για βιολί με τον Πέτερ Τσίμερμανν.</p><p>Το έργο περιλαμβάνει χρήση πολλών πλευστών που σε πολλά σημεία δεν συνοδεύονται από έγχορδα. Τα πνευστά της κρατική άψογα.</p><p></p><p>Το δεύτερο ήταν η σουίτα αρ. 2 από το <Δάφνης και Χλόη> του Ραβέλ. Έχω το έργο σε δύο βινύλια, 3 sacds και περισσότερα flacs αλλά δεν το είχα ακούσει πραγματικά. Με άλλα λόγια η διαφορά ηχογραφημένης με την ζωντανή μουσική είναι χαώδης πράγμα που φαίνεται εντονότερα στα μεγάλα ορχηστικά κομμάτια.</p><p></p><p>Λένε ότι μόνο οι καλές ορχήστρες μπορούν να παίζουν δυνατά. Αν είναι έτσι τότε η κρατική υπό την διεύθυνση του Γερμανού μαέστρου Ματίας Φόρεμνυ ήταν πολύ καλή. Όπως όμως και να είναι η συναυλία μου άρεσε.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κώστας Γκαβάκος, post: 1058907678, member: 16244"] Στις 21 Οκτωβρίου η εναρκτήρια συναυλία της κρατικής είχε προσκεκλημένο τον επί πολλά χρόνια εξαφανισμένο και άρτι επανέκαμψα γνωστό στους παλαιότερους πιανίστα Αντρέι Γκαβρίλοφ. Θυμάμαι ένα από τα πρώτα μου αγαπημένα βινύλια ήταν με αυτόν στο τρίτο κονσέρτο του Ραχμάνινοφ. Ακόμη θυμάμαι την τεράστια αίσθηση που είχε κάνει η δισκογραφική του συνεργασία με τον Ρίχτερ στις σονάτες του Χαίντελ που τις έπαιζαν εναλλάξ. Παρουσίασε το πρώτο κονσέρτο του Προκόφιεφ και το κονσέρτο για αριστερό χέρι του Ραβέλ. Το κονσέρτο αυτό συνετέθη για τον αυστριακό πιανίστα Πάουλ Βιτγκενστάιν που είχε χάσει το δεξιό του χέρι κατά το Α’ παγκόσμιο πόλεμο. Όσον αφορά την εξοικείωση του Γκαβρίλοφ, σήμερα 68 ετών, με τα δύο έργα αρκεί να αναφέρω ότι τα είχε ηχογραφήσει σε ελικιά 25 ετών με τον συνομήλικο του Ράτλ να διευθύνει την συμφωνική του Λονδίνου. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίαζαν δύο συμφωνικά έργα που δεν παίζονται συχνά. Η σουίτα από την όπερα <η άνοδος και η πτώση της πόλης Μαχαγκόννυ> του Κούρτ Βάιλ. Μουσική με έντονη επιρροή της τζαζ και στοιχείων φοξ-τροτ. Η μετεγγραφή του έργου σε μορφή σουίτας απαντάται σπάνια. Η μοναδική εγγραφή που γνωρίζω είναι με τους Γιάνσονς-Βερολίνο σε ένα cd της ΕΜΙ μαζί με την συμφωνία Νο2 και το κονσέρτο για βιολί με τον Πέτερ Τσίμερμανν. Το έργο περιλαμβάνει χρήση πολλών πλευστών που σε πολλά σημεία δεν συνοδεύονται από έγχορδα. Τα πνευστά της κρατική άψογα. Το δεύτερο ήταν η σουίτα αρ. 2 από το <Δάφνης και Χλόη> του Ραβέλ. Έχω το έργο σε δύο βινύλια, 3 sacds και περισσότερα flacs αλλά δεν το είχα ακούσει πραγματικά. Με άλλα λόγια η διαφορά ηχογραφημένης με την ζωντανή μουσική είναι χαώδης πράγμα που φαίνεται εντονότερα στα μεγάλα ορχηστικά κομμάτια. Λένε ότι μόνο οι καλές ορχήστρες μπορούν να παίζουν δυνατά. Αν είναι έτσι τότε η κρατική υπό την διεύθυνση του Γερμανού μαέστρου Ματίας Φόρεμνυ ήταν πολύ καλή. Όπως όμως και να είναι η συναυλία μου άρεσε. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Ενημέρωση (συναυλίες, ειδήσεις) - Νέες παραγωγές
Συναυλίες Κλασσικής Μουσικής
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…