Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Ενημέρωση (συναυλίες, ειδήσεις) - Νέες παραγωγές
Συναυλίες Κλασσικής Μουσικής
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κώστας Γκαβάκος" data-source="post: 1057375156" data-attributes="member: 16244"><p>Από την πρώτη Μαΐου έως σήμερα άκουσα τον φυσικό ήχο δύο ονομαστών βιολιών. Τον ήχο του Strativarius Abergavenny του 1724 από τον Λεωνίδα Καβάκο και του Guarneri del Gesu του 1742 από τον Ούγγρο βιολιστή Μπάρναμπας Κέλεμαν.</p><p></p><p>Οι δύο συναυλίες με βιολί αφορούσαν την πρωτομαγιάτικη της Φιλαρμονικής του Βερολίνου στο κονσέρτο για βιολί του Sibelius με διευθυντή τον Simon Rattle και την χθεσινή της κρατικής στο κονσέρτο για βιολί του Bruch με διευθυντή τον Στέφανο Τσιαλή.</p><p></p><p>Η συναυλία της Βερολίνου περιλάμβανε την εισαγωγή από την όπερα Σεμίραμις του Rossini και την συμφωνία του Ρήνου του Schumann. O Schumann αποδόθηκε με νεύρο ενώ στον Rossini όπως έλαμπαν κάτω από τον φως των προβολέων τα χάλκινα του Βερολίνου έτσι έλαμπαν και με τον ήχο τους. Ο Καβάκος όπως πάντα μέγιστος. Η μαγική όμως στιγμή όλης της συναυλίας ήταν όταν μπίζαρε με το largo από την 3η σονάτα για σόλο βιολί του Bach. Παραλειπόμενα τα αυστηρά μέτρα εισόδου με κουβούκλια όπως αυτά των αεροδρομίων και η παρουσία πλήθους πολιτικών και επωνύμων. Δεν πρέπει να υπάρχει άλλη χώρα με τόσους φιλόμουσους πολιτικούς.</p><p>Ανεξάρτητα από αυτό η πρωτομαγιάτικη συναυλία του Βερολίνου δίνεται κάθε χρόνο σε διαφορετική Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Μου έκανε εντύπωση ότι εφέτος διάλεξαν την Αθήνα παρά την κρίση και τα αρνητικά δημοσιεύματα του Γερμανικού τύπου. </p><p></p><p>Στο πρόγραμμα της χθεσινής συναυλίας της κρατικής ορχήστρας στον κύκλο με τους Γερμανούς ρομαντικούς που υποστηρίζεται από την Γερμανική Πρεσβεία παίχθηκε η εισαγωγή <Μάνφρεντ> του Schumann. Έργο πυκνό με έντονα δραματικά στοιχεία εμπνευσμένο από ομώνυμο ποίημα του λόρδου Βύρωνα. Η απόδοση του έργου ήταν απλά επαρκής. Ακολούθησε το κονσέρτο για βιολί του Μax Bruch με τον Ούγγρο βιολιστή Barnabas Kelemen. Τον βιολιστή αυτόν τον είχα παρουσιάσει σαν απόλυτη επιλογή στο κονσέρτο για βιολί του Bartok και ήταν ο κύριος λόγος που πήγα στην συναυλία. Ήταν πραγματικά εξαιρετικός αλλά και η συνοδεία της ορχήστρας πολύ καλή. Πλούσιο έργο γεμάτο ζωντάνια που έβλεπες τον βιολιστή να το απολαμβάνει. Μπίζαρε με Paganini σαν επίδειξη δεξιοτεχνίας και με την allemande από την 2η παρτίτα (νομίζω) του Bach. Η συναυλία ολοκληρώθηκε με την 3η συμφωνία του Beethoven που δεν την είχα ακούσει ποτέ ζωντανά. Η εκτέλεση με άφησε πολύ ικανοποιημένο. </p><p>Με την ζωντανή ακρόαση καταλαβαίνεις κάποια έργα καλύτερα από την πιο τέλεια ηχητικά και εμπνευσμένη μουσικά ηχογράφηση.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κώστας Γκαβάκος, post: 1057375156, member: 16244"] Από την πρώτη Μαΐου έως σήμερα άκουσα τον φυσικό ήχο δύο ονομαστών βιολιών. Τον ήχο του Strativarius Abergavenny του 1724 από τον Λεωνίδα Καβάκο και του Guarneri del Gesu του 1742 από τον Ούγγρο βιολιστή Μπάρναμπας Κέλεμαν. Οι δύο συναυλίες με βιολί αφορούσαν την πρωτομαγιάτικη της Φιλαρμονικής του Βερολίνου στο κονσέρτο για βιολί του Sibelius με διευθυντή τον Simon Rattle και την χθεσινή της κρατικής στο κονσέρτο για βιολί του Bruch με διευθυντή τον Στέφανο Τσιαλή. Η συναυλία της Βερολίνου περιλάμβανε την εισαγωγή από την όπερα Σεμίραμις του Rossini και την συμφωνία του Ρήνου του Schumann. O Schumann αποδόθηκε με νεύρο ενώ στον Rossini όπως έλαμπαν κάτω από τον φως των προβολέων τα χάλκινα του Βερολίνου έτσι έλαμπαν και με τον ήχο τους. Ο Καβάκος όπως πάντα μέγιστος. Η μαγική όμως στιγμή όλης της συναυλίας ήταν όταν μπίζαρε με το largo από την 3η σονάτα για σόλο βιολί του Bach. Παραλειπόμενα τα αυστηρά μέτρα εισόδου με κουβούκλια όπως αυτά των αεροδρομίων και η παρουσία πλήθους πολιτικών και επωνύμων. Δεν πρέπει να υπάρχει άλλη χώρα με τόσους φιλόμουσους πολιτικούς. Ανεξάρτητα από αυτό η πρωτομαγιάτικη συναυλία του Βερολίνου δίνεται κάθε χρόνο σε διαφορετική Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Μου έκανε εντύπωση ότι εφέτος διάλεξαν την Αθήνα παρά την κρίση και τα αρνητικά δημοσιεύματα του Γερμανικού τύπου. Στο πρόγραμμα της χθεσινής συναυλίας της κρατικής ορχήστρας στον κύκλο με τους Γερμανούς ρομαντικούς που υποστηρίζεται από την Γερμανική Πρεσβεία παίχθηκε η εισαγωγή <Μάνφρεντ> του Schumann. Έργο πυκνό με έντονα δραματικά στοιχεία εμπνευσμένο από ομώνυμο ποίημα του λόρδου Βύρωνα. Η απόδοση του έργου ήταν απλά επαρκής. Ακολούθησε το κονσέρτο για βιολί του Μax Bruch με τον Ούγγρο βιολιστή Barnabas Kelemen. Τον βιολιστή αυτόν τον είχα παρουσιάσει σαν απόλυτη επιλογή στο κονσέρτο για βιολί του Bartok και ήταν ο κύριος λόγος που πήγα στην συναυλία. Ήταν πραγματικά εξαιρετικός αλλά και η συνοδεία της ορχήστρας πολύ καλή. Πλούσιο έργο γεμάτο ζωντάνια που έβλεπες τον βιολιστή να το απολαμβάνει. Μπίζαρε με Paganini σαν επίδειξη δεξιοτεχνίας και με την allemande από την 2η παρτίτα (νομίζω) του Bach. Η συναυλία ολοκληρώθηκε με την 3η συμφωνία του Beethoven που δεν την είχα ακούσει ποτέ ζωντανά. Η εκτέλεση με άφησε πολύ ικανοποιημένο. Με την ζωντανή ακρόαση καταλαβαίνεις κάποια έργα καλύτερα από την πιο τέλεια ηχητικά και εμπνευσμένη μουσικά ηχογράφηση. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Ενημέρωση (συναυλίες, ειδήσεις) - Νέες παραγωγές
Συναυλίες Κλασσικής Μουσικής
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…