Συναυλίες Κλασσικής Μουσικής

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,045
Αθήνα
Η παρτιτούρα προβλέπει σύνολο πνευστών backstage, το οποίο παίζει αντιστικτικά με την ορχήστρα στο τελευταίο μέρος, και είναι backstage ακριβώς για τη διαφορά στον ηχητικό χαρακτήρα.
Για την ακρίβεια, προβλέπονται 4 Γαλλικά κόρνα, 4-6 τρομπέτες, 1 τύμπανο, 1 τρίγωνο, 1 ζεύγος κύμβαλων και 1 μπάσο τύμπανο.
 

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,045
Αθήνα
Σε κάποια στιγμή έπαιζαν τέσσερεις κρουστοί. Καλά που οι γείτονες δεν φώναξαν την αστυνομία.:)
Πρόκειται για το σημείο του 5ου μέρους, που αρχίζει το τμήμα της ανάπτυξης των θεμάτων.
Πάταγος κατακλυσμιαίας κλίμακας!

Συμπτωματικά βρήκα video με τον ίδιο μαέστρο!
Πατήστε για να ακουστεί το συγκεκριμένο σημείο.

 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,287
Αθήνα
Θεού θέλοντος και ανοιξιάτικου καιρού (με τυφώνες) επιτρέποντος, σε 2 βδομάδες θα βρεθώ στο Σικάγο μόνο και μόνο για να ακούσω 6η Mahler με Rattle και Symphonieorchester des Bayerischen Rundfunks.

Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου (στα 41 μου) που κλείνω (αεροπορικό, όχι καμιά μικρή απόσταση) ταξίδι αποκλειστικά και μόνο για να παρακολουθήσω μια συναυλία, μόνο και μόνο επειδή η BRSO είναι ένα από τα πλέον αγαπημένα μου σύνολα στον κόσμο, και ο Rattle για μένα μάλλον ο πλέον σημαντικός (εν ζωή) Mahlerian.

Δώστε μου θετική ενέργεια μην ακυρωθεί καμιά πτήση, και θα σας μεταφέρω εντυπώσεις. Αυτό που δε μπορώ να σας μεταφέρω με τίποτα είναι το μεγαλείο της Chicago Symphony Hall, μιας αίθουσας που το μόνο πιο καθηλωτικό από την ανεπανάληπτη ακουστική της είναι η αίσθηση του ποιοι έχουν περάσει από αυτή τη σκηνή τα τελευταία 100 χρόνια. Ανατριχίλα σκέτη κάθε φορά που περνάω αυτό το κατώφλι.
To τελευταίο τεύχος του περιοδικού Gramophone έχει την 6η Mahler-Rattle-Βαυαροί σαν την σπουδαιότερη ηχογράφηση του μήνα. Δεν έχω προλάβει την ακούσω.

folder.jpg
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.

ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,010
Λάρισα
Στην 2η του Mahler, πάλι στο ΜΜΑ πριν μερικά χρόνια από όσο θυμάμαι, με τον Μέτα και την συμφωνική του Ισραήλ, έφυγαν 4 πνευστά μέσα από την ορχήστρα και βγήκαν έξω από τις πλαινές πόρτες και από αριστερά και από δεξιά και δημιουργούσαν το απόμακρο .............