Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Συμφωνία τών Χιλίων(Μahler Symph.No 8)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="caerbannog" data-source="post: 635298" data-attributes="member: 9833"><p>Ορθόν, άλλωστε δεν έχω το Σιγισμούνδο γούνα στο μανίκι μου, οι αδυναμίες της θεωρίας του άλλωστε ήταν εμφανείς από τη γένεσή της και δε μιλάμε μόνο για το μετέπειτα ιστορικό και επιστημονικό ξεπέρασμά του.Περπάτησε όμως εκεί που δεν είχαν πάει άλλοι και αυτό πρέπει να του αναγνωριστεί. Τον χρησιμοποίησα ως σύμβολο φυσικά.Σιγά μην κάτσουμε να ψυχαναλύουμε το Μάλερ-είναι πολύ μεγάλος για να τον προσεγγίσουμε έτσι δεδομένου ότι υπήρξε πολύπλοκος και πολυδιάστατος ως άνθρωπος.Αυτή η πλευρά του δεν μπορεί να μείνει στο απυρόβλητο στο βαθμό που υπήρξε καθοριστική για το έργο του.Θα παραμένει ένας ερμηνευτικός πόλος.</p><p>Για να κάνω μια παρασπονδία νομίζω-ίσως ως ειδικός το ξέρεις καλύτερα-ότι ο Μάλερ, μέσα από την ανάγκη του, εξιδανικεύει τη γυναίκα στο έργο του όπως έκανε και στη ζωή του.Αν και η μουσική, αφαιρετική από τη φύση της, δεν προσφέρεται για ερμηνείες του είδους, φρόντισε ο ίδιος στη διάρκεια της ζωής του μέσα από τις συναναστροφές και την επιστολογραφία του να δίνει ερμηνευτικές εγκυκλίους του έργου του.</p><p> Νομίζω ότι η γυναίκα για το Μάλερ (όχι μόνο στη μουσική του) δεν είναι ρεαλιστικό πλάσμα αλλά σχήμα κατά πάντα και δια πάντα.Μου φαίνεται σα μικρό παιδί που την κοιτάζει με δέος και λατρεύει και υποφέρει. Από μια άποψη είναι μια στάση παραδοχής και γενναιότητας ανοιχτή στην ευαισθησία του και καθαρτήρια σε αντίθεση με άλλους σπουδαίους καλλιτέχνες-ειδικά γερμανόφωνους προτεστάντες του 19ου αι. από Μπ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="caerbannog, post: 635298, member: 9833"] Ορθόν, άλλωστε δεν έχω το Σιγισμούνδο γούνα στο μανίκι μου, οι αδυναμίες της θεωρίας του άλλωστε ήταν εμφανείς από τη γένεσή της και δε μιλάμε μόνο για το μετέπειτα ιστορικό και επιστημονικό ξεπέρασμά του.Περπάτησε όμως εκεί που δεν είχαν πάει άλλοι και αυτό πρέπει να του αναγνωριστεί. Τον χρησιμοποίησα ως σύμβολο φυσικά.Σιγά μην κάτσουμε να ψυχαναλύουμε το Μάλερ-είναι πολύ μεγάλος για να τον προσεγγίσουμε έτσι δεδομένου ότι υπήρξε πολύπλοκος και πολυδιάστατος ως άνθρωπος.Αυτή η πλευρά του δεν μπορεί να μείνει στο απυρόβλητο στο βαθμό που υπήρξε καθοριστική για το έργο του.Θα παραμένει ένας ερμηνευτικός πόλος. Για να κάνω μια παρασπονδία νομίζω-ίσως ως ειδικός το ξέρεις καλύτερα-ότι ο Μάλερ, μέσα από την ανάγκη του, εξιδανικεύει τη γυναίκα στο έργο του όπως έκανε και στη ζωή του.Αν και η μουσική, αφαιρετική από τη φύση της, δεν προσφέρεται για ερμηνείες του είδους, φρόντισε ο ίδιος στη διάρκεια της ζωής του μέσα από τις συναναστροφές και την επιστολογραφία του να δίνει ερμηνευτικές εγκυκλίους του έργου του. Νομίζω ότι η γυναίκα για το Μάλερ (όχι μόνο στη μουσική του) δεν είναι ρεαλιστικό πλάσμα αλλά σχήμα κατά πάντα και δια πάντα.Μου φαίνεται σα μικρό παιδί που την κοιτάζει με δέος και λατρεύει και υποφέρει. Από μια άποψη είναι μια στάση παραδοχής και γενναιότητας ανοιχτή στην ευαισθησία του και καθαρτήρια σε αντίθεση με άλλους σπουδαίους καλλιτέχνες-ειδικά γερμανόφωνους προτεστάντες του 19ου αι. από Μπ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Συμφωνία τών Χιλίων(Μahler Symph.No 8)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…