Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Sviatoslav Richter:Στό Ζενίθ τής Ερμηνείας
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Busoni" data-source="post: 643320" data-attributes="member: 757"><p>Δεν ξέρω αν υπάρχουν πάντα τέτοια κίνητρα για την στροφή του σολίστ στη διεύθυνση. Ισως το δεχόμουν αυτό στην περίπτωση του Barenboim, που ακολούθησε και τα δυο παράλληλα, εχω την εντύπωση όμως οτι σε κανένα δεν πλησίασε την τρίτη "κατηγορία", των καλλιτεχνών με προσωπική άποψη.</p><p></p><p>Ισως μετρά πόσο πλεγμένη με την καθημερινή του ζωή είναι η καριερα ενός σολίστα. Πόσο την επιβαρύνει ή πόσο αρμονικά συνυπάρχει μ' αυτή. Η ερμηνεία στο πιάνο δεν απαιτεί μονο τεχνική κατάρτιση, και αρα φυσικές αντοχές, που ο έμπειρος σολιστας συνήθως εχει κατακτήσει, αλλα και ψυχικά αποθέματα. Αν κανείς θέλει να ξεκουραστεί ψυχικά, ίσως η διεύθυνση ορχήστρας να είναι πιο 'ελαφρυ άθλημα' για τα γηρατειά. Αν έχει ψυχικά αποθέματα, συνεχίζει. Ισως γι αυτο οι Horowitz, Richter αλλά και άλλοι έμειναν πιανίστες ως τα γεράματα. Από την άλλη πλευρά, δεν εχω δει καποιον διευθυντή-πιανίστα να διευθύνει μνημειώδη έργα(εκτός αν μου διαφεύγει κάποιος) κι αυτό συμβαδίζει με το σκεπτικό της 'ψυχικής ξεκούρασης'.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Busoni, post: 643320, member: 757"] Δεν ξέρω αν υπάρχουν πάντα τέτοια κίνητρα για την στροφή του σολίστ στη διεύθυνση. Ισως το δεχόμουν αυτό στην περίπτωση του Barenboim, που ακολούθησε και τα δυο παράλληλα, εχω την εντύπωση όμως οτι σε κανένα δεν πλησίασε την τρίτη "κατηγορία", των καλλιτεχνών με προσωπική άποψη. Ισως μετρά πόσο πλεγμένη με την καθημερινή του ζωή είναι η καριερα ενός σολίστα. Πόσο την επιβαρύνει ή πόσο αρμονικά συνυπάρχει μ' αυτή. Η ερμηνεία στο πιάνο δεν απαιτεί μονο τεχνική κατάρτιση, και αρα φυσικές αντοχές, που ο έμπειρος σολιστας συνήθως εχει κατακτήσει, αλλα και ψυχικά αποθέματα. Αν κανείς θέλει να ξεκουραστεί ψυχικά, ίσως η διεύθυνση ορχήστρας να είναι πιο 'ελαφρυ άθλημα' για τα γηρατειά. Αν έχει ψυχικά αποθέματα, συνεχίζει. Ισως γι αυτο οι Horowitz, Richter αλλά και άλλοι έμειναν πιανίστες ως τα γεράματα. Από την άλλη πλευρά, δεν εχω δει καποιον διευθυντή-πιανίστα να διευθύνει μνημειώδη έργα(εκτός αν μου διαφεύγει κάποιος) κι αυτό συμβαδίζει με το σκεπτικό της 'ψυχικής ξεκούρασης'. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Sviatoslav Richter:Στό Ζενίθ τής Ερμηνείας
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…