Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Sviatoslav Richter:Στό Ζενίθ τής Ερμηνείας
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="caerbannog" data-source="post: 640057" data-attributes="member: 9833"><p>Κώστα έχω και εγώ τις τέσσερις εποχές σε opus 111 (μου αρέσουν πολύ) αλλά τον έχω ακούσει και σε άλλα μπαρόκ (Ταρτίνι και Λοκατέλι που είναι ακόμη καλύτερος και τα θέλω) από φίλους και γνωστούς που μου τον σύστησαν.Συνήθως παίζει με την Europa Galante.Για το παίξιμό του έχεις δίκιο στο βεβιασμένος, παίζει με πολύ γρηγορο τέμπο, αυτό όμως του δίνει έναν ιδιαίτερα δυναμικό και ζωηρό ήχο στα έργα μπαρόκ. Επίσης παίζει χωρίς να "τραβάει" τις νότες, με τρόπο στεγνό και χωρίς "καλολογίες" για να χρησιμοποιήσω ένα φιλολογικό ανάλογο. Αυτός είναι ο λόγος που υποθέτω ότι θα του πηγαίνει και ο Μότσαρτ.Αν θυμάσαι σε ένα νήμα για τα κοντσέρτα για πιάνο (πάλι Μότσαρτ) είχα προτείνει την ερμηνεία του Μπίλσον στην Archiv για τους ίδιους ακριβώς λόγους.Πιστεύω ότι το είδος είναι πολύ στυλιζαρισμένο για ακροβασίες και χάνεται στο τέλος το νόημα.Κάτι σαν την τραγωδία:flipout:Όσο για το φιγουρατζής, ε καλά οι βιολιστές διαπρέπουν στο είδος...-bye-</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="caerbannog, post: 640057, member: 9833"] Κώστα έχω και εγώ τις τέσσερις εποχές σε opus 111 (μου αρέσουν πολύ) αλλά τον έχω ακούσει και σε άλλα μπαρόκ (Ταρτίνι και Λοκατέλι που είναι ακόμη καλύτερος και τα θέλω) από φίλους και γνωστούς που μου τον σύστησαν.Συνήθως παίζει με την Europa Galante.Για το παίξιμό του έχεις δίκιο στο βεβιασμένος, παίζει με πολύ γρηγορο τέμπο, αυτό όμως του δίνει έναν ιδιαίτερα δυναμικό και ζωηρό ήχο στα έργα μπαρόκ. Επίσης παίζει χωρίς να "τραβάει" τις νότες, με τρόπο στεγνό και χωρίς "καλολογίες" για να χρησιμοποιήσω ένα φιλολογικό ανάλογο. Αυτός είναι ο λόγος που υποθέτω ότι θα του πηγαίνει και ο Μότσαρτ.Αν θυμάσαι σε ένα νήμα για τα κοντσέρτα για πιάνο (πάλι Μότσαρτ) είχα προτείνει την ερμηνεία του Μπίλσον στην Archiv για τους ίδιους ακριβώς λόγους.Πιστεύω ότι το είδος είναι πολύ στυλιζαρισμένο για ακροβασίες και χάνεται στο τέλος το νόημα.Κάτι σαν την τραγωδία:flipout:Όσο για το φιγουρατζής, ε καλά οι βιολιστές διαπρέπουν στο είδος...-bye- [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Sviatoslav Richter:Στό Ζενίθ τής Ερμηνείας
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…