Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Στο nova account στην ενότητα ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ/ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ δεν εμφανίζονται οι πληροφορίες τηλεόρασης (SOLVED)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Ntino" data-source="post: 1058958446" data-attributes="member: 55357"><p>Χρησιμοποιώντας την <a href="https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia/forma-epikoinonias" target="_blank">Φόρμα</a> επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών μου ζητήθηκαν επιπλέον διευκρινήσεις σχετικά με το αίτημά μου: αν έχω κατεβάσει το νέο app, το λειτουργικό π.χ. ios, android της συσκευής, τον κατασκευαστή πχ Samsung & το μοντέλο της συσκευής. Σε νέα επικοινωνία στέλνω τις ζητούμενες διευκρινήσεις και ένα recording αναπαραγωγής του προβλήματος πάλι μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξυπ. Πελατών.</p><p> Το μήνυμα που λαμβάνω με email:</p><p> «<em>Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό ΧΧ-ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την σύνδεση Υ-ΥΥΥΥΥΥΥ, σας ενημερώνουμε ότι έγινε έλεγχος και το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε εκ νέου"</em></p><p> <em></em></p><p>Δεν θα μπορούσε να ήταν πιο εύκολο. </p><p>ΤΗΝΧ! στους εργαζόμενους της εξυπηρέτησης πελατών και της τεχνικής υποστήριξης της NOVA.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ntino, post: 1058958446, member: 55357"] Χρησιμοποιώντας την [URL='https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia/forma-epikoinonias']Φόρμα[/URL] επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών μου ζητήθηκαν επιπλέον διευκρινήσεις σχετικά με το αίτημά μου: αν έχω κατεβάσει το νέο app, το λειτουργικό π.χ. ios, android της συσκευής, τον κατασκευαστή πχ Samsung & το μοντέλο της συσκευής. Σε νέα επικοινωνία στέλνω τις ζητούμενες διευκρινήσεις και ένα recording αναπαραγωγής του προβλήματος πάλι μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξυπ. Πελατών. Το μήνυμα που λαμβάνω με email: «[I]Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό ΧΧ-ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την σύνδεση Υ-ΥΥΥΥΥΥΥ, σας ενημερώνουμε ότι έγινε έλεγχος και το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε εκ νέου" [/I] Δεν θα μπορούσε να ήταν πιο εύκολο. ΤΗΝΧ! στους εργαζόμενους της εξυπηρέτησης πελατών και της τεχνικής υποστήριξης της NOVA. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Στο nova account στην ενότητα ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ/ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ δεν εμφανίζονται οι πληροφορίες τηλεόρασης (SOLVED)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…