Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Σοβαρο προβλημα με Sony 40W4500
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="kostakisk" data-source="post: 1056255888" data-attributes="member: 34288"><p>Φίλοι μου καλημέρα και καλώς ήρθα στο FORUM . </p><p></p><p>Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω κι εγώ με την SONY, KDL-40W4500</p><p></p><p>Πρίν μία εβδομάδα , την πήγα στο εξουσιοδοτημένο service , και αφού αναγνώρισαν το πρόβλημα ( η εγγύηση έληξε εδώ και 8 μήνες ) μου δήλωσαν οτι θα μου την αντικαταστήσουν . </p><p>Το μοντέλο αντικατάστασης θα είναι το EX500 μου είπανε με ...3 μήνες εγγύηση.Ευτυχώς που ήμουνα διαβασμένος ( από.......εσάς ) και αντέδρασα αμέσως.</p><p></p><p>Καταλήξαμε στο να δεχτώ να μου φέρουν την EX500 αλλά με δύο όρους : 1. καινούρια</p><p>2.δύο χρόνια εγγύηση.</p><p></p><p></p><p>Αφού πέρασε μία εβδομάδα και δεν είχα καμμία ειδοποίηση , σήμερα ,Δευτέρα 24/10/2011 , τηλεφώνησα στο service για να δώ τί συμβαίνει.Τονίζοντας για άλλη μία φορά οτι θέλω τηλεόραση καινούρια και με δύο χρόνια εγγύηση , με παρέπεμψε στην εξυπηρέτηση πελατών της SONY , στο τηλέφωνο 801 1192 000.</p><p></p><p>Πράγματι , τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών , και αφου τους είπα όλο το ιστορικό από την αρχή , απαίτησα καινούρια τηλεόραση με διετή εγγύηση .</p><p>Σε ερώτησή μου εάν η τηλεόραση που θα παραλάβω θα είναι refurbished , μου είπε '' νομίζω πως οχι " !!!!!!!!!!!</p><p>Επανέλαβα τις απαιτήσεις μου και η κουβέντα τελείωσε εκεί.</p><p></p><p></p><p>Θα ήθελα την βοήθεειά σας στα εξής :</p><p></p><p>1. Όταν , και άν έρθει η τηλεόραση , πως θα καταλάβω οτι είναι ολοκαίνουρια ??</p><p></p><p>2. Τί να ψάξω στα συνοδευτικά της έγγραφα ??</p><p></p><p>3. Εκεί που θα υπογράψω ( φαντάζομαι πως θα έχει πολλές σελίδες μικρα γράμματα ) μπορώ μαζί με την υπογραφή να γράψω και 2-3 λεξούλες του τύπου : '' με κάθε επιφύλλαξη ...... '' ???</p><p></p><p>4. Επειδή όλες οι διαπραγματεύσεις που έκανα μέχρι τώρα είναι προφορικές , πώς μπορώ να κάνω πιό επίσημη την θέση μου ?? Με e-mail ?? Δεν μπόρεσα να βρώ κάποιο e-mail address της SONY για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών</p><p></p><p>5. Οτιδήποτε άλλο γνωρίζετε που θα μπορούσε να με βοηθήσει παρακαλώ να μου το αναφέρετε είτε εδώ , είτε με pm .</p><p></p><p></p><p>Ευχαριστώ πολύ - Κώστας</p><p></p><p></p><p>ΥΓ . ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΣΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ οπως ηx720 led</p><p> Πώς τα καταφέρατε ρε λεβέντες ??? Μήπως δημιουργήσατε ''δεδικασμένο'' και μπορούμε να οφεληθούμε όλοι οσοι έχουμε πρόβλημα χωρίς να παλεύει ο καθένας μόνος του ?? Γιά πείτε καμμιά κουβέντα........</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kostakisk, post: 1056255888, member: 34288"] Φίλοι μου καλημέρα και καλώς ήρθα στο FORUM . Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω κι εγώ με την SONY, KDL-40W4500 Πρίν μία εβδομάδα , την πήγα στο εξουσιοδοτημένο service , και αφού αναγνώρισαν το πρόβλημα ( η εγγύηση έληξε εδώ και 8 μήνες ) μου δήλωσαν οτι θα μου την αντικαταστήσουν . Το μοντέλο αντικατάστασης θα είναι το EX500 μου είπανε με ...3 μήνες εγγύηση.Ευτυχώς που ήμουνα διαβασμένος ( από.......εσάς ) και αντέδρασα αμέσως. Καταλήξαμε στο να δεχτώ να μου φέρουν την EX500 αλλά με δύο όρους : 1. καινούρια 2.δύο χρόνια εγγύηση. Αφού πέρασε μία εβδομάδα και δεν είχα καμμία ειδοποίηση , σήμερα ,Δευτέρα 24/10/2011 , τηλεφώνησα στο service για να δώ τί συμβαίνει.Τονίζοντας για άλλη μία φορά οτι θέλω τηλεόραση καινούρια και με δύο χρόνια εγγύηση , με παρέπεμψε στην εξυπηρέτηση πελατών της SONY , στο τηλέφωνο 801 1192 000. Πράγματι , τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών , και αφου τους είπα όλο το ιστορικό από την αρχή , απαίτησα καινούρια τηλεόραση με διετή εγγύηση . Σε ερώτησή μου εάν η τηλεόραση που θα παραλάβω θα είναι refurbished , μου είπε '' νομίζω πως οχι " !!!!!!!!!!! Επανέλαβα τις απαιτήσεις μου και η κουβέντα τελείωσε εκεί. Θα ήθελα την βοήθεειά σας στα εξής : 1. Όταν , και άν έρθει η τηλεόραση , πως θα καταλάβω οτι είναι ολοκαίνουρια ?? 2. Τί να ψάξω στα συνοδευτικά της έγγραφα ?? 3. Εκεί που θα υπογράψω ( φαντάζομαι πως θα έχει πολλές σελίδες μικρα γράμματα ) μπορώ μαζί με την υπογραφή να γράψω και 2-3 λεξούλες του τύπου : '' με κάθε επιφύλλαξη ...... '' ??? 4. Επειδή όλες οι διαπραγματεύσεις που έκανα μέχρι τώρα είναι προφορικές , πώς μπορώ να κάνω πιό επίσημη την θέση μου ?? Με e-mail ?? Δεν μπόρεσα να βρώ κάποιο e-mail address της SONY για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 5. Οτιδήποτε άλλο γνωρίζετε που θα μπορούσε να με βοηθήσει παρακαλώ να μου το αναφέρετε είτε εδώ , είτε με pm . Ευχαριστώ πολύ - Κώστας ΥΓ . ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΣΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ οπως ηx720 led Πώς τα καταφέρατε ρε λεβέντες ??? Μήπως δημιουργήσατε ''δεδικασμένο'' και μπορούμε να οφεληθούμε όλοι οσοι έχουμε πρόβλημα χωρίς να παλεύει ο καθένας μόνος του ?? Γιά πείτε καμμιά κουβέντα........ [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Σοβαρο προβλημα με Sony 40W4500
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…