Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
sos pioneer bdp-51!!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="onlineN" data-source="post: 879476" data-attributes="member: 16712"><p><strong>Re: Απάντηση: sos pioneer bdp-51!!!!</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Φίλε μου μην τα παρατήσεις !!! Δεν νομίζω ότι θα καταφέρεις κάτι με το υπουργείο ...απλά όσο πιο πολύ κινδυνολογείς γύρω από το θέμα, θίγοντας την αξιοπιστία του Customer Service της Pioneer που αναγωγικά επηρρεάζει γενικότερα την Pioneer σαν εταιρεία έστω εμπλέκοντας ακόμα και το υπουργείο...φυσικά είναι καλά. Μόλις διάβασα όλο το threaed και καθ'ότι είμαι ας πούμε οπαδός των προιόντων Pioneer και ξέροντας επίσης ότι τα firmware updates γίνονται για να "ενημερώσουν" το προιόν που έχουμε αγοράσει αναβαθμίζοντας προς το καλύτερο τις δυνατότητές του, θεωρώ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αναξιοπρεπές και αντιεπαγγελματικό εκ μέρους οπιασδήποτε αντιπροσωπείας να διακόπτει την παροχή εξυπηρέτησης προς τον πελάτη μην έχοντας διαμορφώσει διαδικασία επίσημης αναβάθμισης των προιόντων της . Μ'άλλα λόγια εάν υποστηρίζεις τα προιόντα σου με αναβαθμίσεις, κάνε επίσημη διαδικασία και κλήση όλων όσων έχουν κάνει registered την αγορά τους και ενημέρωσέ τους ότι εάν θέλει κάποιος να το αναβαθμίσει να πάει στην επίσημη αντ/πεία γιατί μόνος του μπορεί να καταστρέψει το μηχάνημά του. Αυτές είναι διαδικασίες !! Στο εξωτερικό είναι πολύ υπεύθυνοι και έχουν συνείδηση του Customer care. Στην Ελλάδα είναι άσχετοι !! Γι αυτό 1) πιστεύω ότι θα κερδίσεις επιμένοντας στο τέλος . 2) Επειδή το θέμα "αναβάθμιση" αγγίζει όλοιυς όσους έχουν προιόντα Pioneer συμπεριλαμβανομένου κι εμένα ( Amplifier LX-70 και πάω για BDP-LX91 σε λίγο) θέλω να αισθανομαι κατοχυρωμένος σαν πελάτης και ασφαλής για το γεγονός ότι τα προιόντα που αγοράζω έχουν την υποστήριξη της αντιπροσωπείας και μετά την πώλησή τους. Γνωρίζω από τακτικές άλλων εταιρειών ότι ατυχείς περιπτώσεις αναβάθμισης firmware σημαίνει ολοκληρωτικό setup της συσκευής και σε καμμιά περίπτωση αλλαγή πλακέτας. Αυτό το κουφό με την αλλαγή είναι επινόηση της ελληνικής αντιπροσωπείας επειδή δεν έχει την τεχνογνωσια να κάνει το απαιτούμενο. Καταλήγοντας πιστεύω ότι όσοι από το φορουμ έχουν προιόντα Pioneer να συνηγορήσουμε είτε με υπογραφές είτε ένα συνολικό e-mail παίρνοντας αφορφή από τον φίλο και το πρόβλημά του και να πάρουμε επίσημη απάντηση από την μαμά εταιρεία για την πολιτική της ως προς τις αναβαθμίσεις τις οποίες η ίδια βγάζει τονίζοντας τις υποχρεώσεις που πρέπει να έχει η αντiπρόσωπός της εδώ Intersys.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="onlineN, post: 879476, member: 16712"] [b]Re: Απάντηση: sos pioneer bdp-51!!!![/b] Φίλε μου μην τα παρατήσεις !!! Δεν νομίζω ότι θα καταφέρεις κάτι με το υπουργείο ...απλά όσο πιο πολύ κινδυνολογείς γύρω από το θέμα, θίγοντας την αξιοπιστία του Customer Service της Pioneer που αναγωγικά επηρρεάζει γενικότερα την Pioneer σαν εταιρεία έστω εμπλέκοντας ακόμα και το υπουργείο...φυσικά είναι καλά. Μόλις διάβασα όλο το threaed και καθ'ότι είμαι ας πούμε οπαδός των προιόντων Pioneer και ξέροντας επίσης ότι τα firmware updates γίνονται για να "ενημερώσουν" το προιόν που έχουμε αγοράσει αναβαθμίζοντας προς το καλύτερο τις δυνατότητές του, θεωρώ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αναξιοπρεπές και αντιεπαγγελματικό εκ μέρους οπιασδήποτε αντιπροσωπείας να διακόπτει την παροχή εξυπηρέτησης προς τον πελάτη μην έχοντας διαμορφώσει διαδικασία επίσημης αναβάθμισης των προιόντων της . Μ'άλλα λόγια εάν υποστηρίζεις τα προιόντα σου με αναβαθμίσεις, κάνε επίσημη διαδικασία και κλήση όλων όσων έχουν κάνει registered την αγορά τους και ενημέρωσέ τους ότι εάν θέλει κάποιος να το αναβαθμίσει να πάει στην επίσημη αντ/πεία γιατί μόνος του μπορεί να καταστρέψει το μηχάνημά του. Αυτές είναι διαδικασίες !! Στο εξωτερικό είναι πολύ υπεύθυνοι και έχουν συνείδηση του Customer care. Στην Ελλάδα είναι άσχετοι !! Γι αυτό 1) πιστεύω ότι θα κερδίσεις επιμένοντας στο τέλος . 2) Επειδή το θέμα "αναβάθμιση" αγγίζει όλοιυς όσους έχουν προιόντα Pioneer συμπεριλαμβανομένου κι εμένα ( Amplifier LX-70 και πάω για BDP-LX91 σε λίγο) θέλω να αισθανομαι κατοχυρωμένος σαν πελάτης και ασφαλής για το γεγονός ότι τα προιόντα που αγοράζω έχουν την υποστήριξη της αντιπροσωπείας και μετά την πώλησή τους. Γνωρίζω από τακτικές άλλων εταιρειών ότι ατυχείς περιπτώσεις αναβάθμισης firmware σημαίνει ολοκληρωτικό setup της συσκευής και σε καμμιά περίπτωση αλλαγή πλακέτας. Αυτό το κουφό με την αλλαγή είναι επινόηση της ελληνικής αντιπροσωπείας επειδή δεν έχει την τεχνογνωσια να κάνει το απαιτούμενο. Καταλήγοντας πιστεύω ότι όσοι από το φορουμ έχουν προιόντα Pioneer να συνηγορήσουμε είτε με υπογραφές είτε ένα συνολικό e-mail παίρνοντας αφορφή από τον φίλο και το πρόβλημά του και να πάρουμε επίσημη απάντηση από την μαμά εταιρεία για την πολιτική της ως προς τις αναβαθμίσεις τις οποίες η ίδια βγάζει τονίζοντας τις υποχρεώσεις που πρέπει να έχει η αντiπρόσωπός της εδώ Intersys. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
sos pioneer bdp-51!!!!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…