Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
sos pioneer bdp-51!!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="vout" data-source="post: 825351" data-attributes="member: 3626"><p>Αγαπητοί κύριοι και κυρίες είναι πλέον επίσημο. Η πολιτική της pioneer στο θέμα των αναβαθμίσεων είναι ξεκάθαρη. <span style="color: Navy"><u><em><strong>ΚΆΝΕΤΈ ΑΝΑΒΑΘΜΊΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΚΌ ΣΑΣ ΡΊΣΚΟ. </strong></em></u></span></p><p>Δηλαδή οτιδήποτε συμβεί σε οποιοδήποτε μηχάνημα της κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης η εγγύηση δεν το καλύπτει. </p><p></p><p>Το αναφέρει όπως μου είπαν χαρακτηριστικά και στο download instruction firmware.(Το πήραν πίσω για το manual. . . )</p><p>Τους είπα ότι δεν είναι στα ελληνικά αλλά επέμειναν.</p><p></p><p>Επίσης, από την προσωπική μου εμπειρία <span style="color: Navy"><u><em><strong>το μηχάνημα μπορεί να καταστραφεί ολοσχερώς!</strong></em></u></span></p><p></p><p>Είναι κρίμα μια εταιρία να πουλάει προϊόντα , να εκδίδει αναβαθμίσεις και μετά να κάνει τον Κινέζο.</p><p></p><p>Επαναλαμβάνω άλλη μια φορά για να σώσω ζωές(σκεφτείτε να είχα πάρει το <span style="color: Navy"><u><em><strong>LX-91, η κανένα ενισχυτή ακριβό η καμία KURO τηλεόραση...) </strong></em></u></span>η PIONEER δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες τις σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά στην αναβάθμιση(κολλήσει όπως εμένα , πέσει το ρεύμα κτλ.)</p><p></p><p><span style="color: Navy"><u><em><strong>Αν ήταν σοβαρή και υπεύθυνη εταιρεία και σεβόταν τους πελάτες τις</strong></em></u></span> όπως διατυμπανίζει ,γνωρίζοντας τους σοβαρούς κινδύνους θα έπρεπε να αναλαμβάνει η ίδια τη διαδικασία σε εξουσιοδοτημένα καταστήματα...(η μήπως δεν το κάνει γι 'αυτούς ακριβώς τους λόγους και κρύβεται πίσω από τα μικρά γράμματα, <span style="color: Navy"><u><em><strong>ΤΑ ΜΕΓΆΛΑ ΓΡΆΜΜΑΤΑ ΤΑ ΈΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΊΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΊΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΌΓΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΎ ΦΥΣΙΚΆ).</strong></em></u></span></p><p></p><p>Συνεπώς, όσοι έχετε μηχανήματα pioneer <span style="color: Navy"><u><em><strong>ΑΠΟΦΎΓΕΤΕ τις αναβαθμίσεις (όταν ζούμε στην εποχή των αναβαθμίσεων μπορεί αυτό να είναι εφικτό ?)</strong></em></u></span> αν έχετε κάνει αναβάθμιση καλό είναι να συμβουλευτείτε την ίδια την αντιπροσωπεία τι θα συμβεί , άμα το μηχάνημα είναι ελαττωματικό και παρουσιαστεί η βλάβη (άσχετη με την αναβάθμιση) εντός της εγγύησης αν σας καλύπτει.</p><p></p><p>ΗΘΙΚΆ ΔΙΔΆΓΜΑΤΑ( ΙΣΧΎΕΙ ΓΙΑ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΜΆΡΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΉΜΑΤΑ)!!!</p><p></p><p>1/Πριν κάνετε οποιαδήποτε αναβάθμιση συνεννοηθείτε πρώτα με την αντιπροσωπία και το service της εταιρίας στην οποία ανήκει το μηχάνημα που θ’ αγοράσετε . Ζητήστε συγκεκριμένες απαντήσεις για το καθεστώς που ισχύει : </p><p> </p><p>1/ ΑΝ και πότε χρειάζεται,</p><p>ποια η διαδικασία</p><p><span style="color: Navy"><u><em><strong>(να προτιμήσετε εκείνες τις εταιρείες που κάνουν αναβάθμιση στα δικά τους εξουσιοδοτημένα καταστήματα για να είσαστε καλυμμένοι στη περίπτωση που κάτι πάει στραβά. . . )</strong></em></u></span></p><p></p><p>2/ Αν το κάνετε μόνοι σας ποιοι οι κίνδυνοι, </p><p>τι συμβαίνει με την εγγύηση αν κάτι πάει στραβά)</p><p>και αν μπορείτε αυτό να το έχετε γραπτώς και υπογεγραμμένο.</p><p></p><p>Χρήσιμες και δωρεάν συμβουλές όχι μόνο για τους υποψήφιους αγοραστές οποιουδήποτε μηχανήματος που αναβαθμίζεται (εμένα μου κόστισαν 460 ευρώ. . .και σπάσιμο νεύρων),<span style="color: Navy"><u><em><strong> αλλά και για τους πωλητές που δεν θέλουνε να βρεθούν προ δυσαρεστημένων πελατών(δεδομένου ότι και αυτοί σέβονται τος πελάτες τους).</strong></em></u></span></p><p></p><p> Αξιοποιήστε τις .</p><p></p><p> </p><p> Κώστας βουτετακης:grandpa:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vout, post: 825351, member: 3626"] Αγαπητοί κύριοι και κυρίες είναι πλέον επίσημο. Η πολιτική της pioneer στο θέμα των αναβαθμίσεων είναι ξεκάθαρη. [COLOR="Navy"][U][I][B]ΚΆΝΕΤΈ ΑΝΑΒΑΘΜΊΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΚΌ ΣΑΣ ΡΊΣΚΟ. [/B][/I][/U][/COLOR] Δηλαδή οτιδήποτε συμβεί σε οποιοδήποτε μηχάνημα της κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης η εγγύηση δεν το καλύπτει. Το αναφέρει όπως μου είπαν χαρακτηριστικά και στο download instruction firmware.(Το πήραν πίσω για το manual. . . ) Τους είπα ότι δεν είναι στα ελληνικά αλλά επέμειναν. Επίσης, από την προσωπική μου εμπειρία [COLOR="Navy"][U][I][B]το μηχάνημα μπορεί να καταστραφεί ολοσχερώς![/B][/I][/U][/COLOR] Είναι κρίμα μια εταιρία να πουλάει προϊόντα , να εκδίδει αναβαθμίσεις και μετά να κάνει τον Κινέζο. Επαναλαμβάνω άλλη μια φορά για να σώσω ζωές(σκεφτείτε να είχα πάρει το [COLOR="Navy"][U][I][B]LX-91, η κανένα ενισχυτή ακριβό η καμία KURO τηλεόραση...) [/B][/I][/U][/COLOR]η PIONEER δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες τις σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά στην αναβάθμιση(κολλήσει όπως εμένα , πέσει το ρεύμα κτλ.) [COLOR="Navy"][U][I][B]Αν ήταν σοβαρή και υπεύθυνη εταιρεία και σεβόταν τους πελάτες τις[/B][/I][/U][/COLOR] όπως διατυμπανίζει ,γνωρίζοντας τους σοβαρούς κινδύνους θα έπρεπε να αναλαμβάνει η ίδια τη διαδικασία σε εξουσιοδοτημένα καταστήματα...(η μήπως δεν το κάνει γι 'αυτούς ακριβώς τους λόγους και κρύβεται πίσω από τα μικρά γράμματα, [COLOR="Navy"][U][I][B]ΤΑ ΜΕΓΆΛΑ ΓΡΆΜΜΑΤΑ ΤΑ ΈΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΊΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΊΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΌΓΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΎ ΦΥΣΙΚΆ).[/B][/I][/U][/COLOR] Συνεπώς, όσοι έχετε μηχανήματα pioneer [COLOR="Navy"][U][I][B]ΑΠΟΦΎΓΕΤΕ τις αναβαθμίσεις (όταν ζούμε στην εποχή των αναβαθμίσεων μπορεί αυτό να είναι εφικτό ?)[/B][/I][/U][/COLOR] αν έχετε κάνει αναβάθμιση καλό είναι να συμβουλευτείτε την ίδια την αντιπροσωπεία τι θα συμβεί , άμα το μηχάνημα είναι ελαττωματικό και παρουσιαστεί η βλάβη (άσχετη με την αναβάθμιση) εντός της εγγύησης αν σας καλύπτει. ΗΘΙΚΆ ΔΙΔΆΓΜΑΤΑ( ΙΣΧΎΕΙ ΓΙΑ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΜΆΡΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΉΜΑΤΑ)!!! 1/Πριν κάνετε οποιαδήποτε αναβάθμιση συνεννοηθείτε πρώτα με την αντιπροσωπία και το service της εταιρίας στην οποία ανήκει το μηχάνημα που θ’ αγοράσετε . Ζητήστε συγκεκριμένες απαντήσεις για το καθεστώς που ισχύει : 1/ ΑΝ και πότε χρειάζεται, ποια η διαδικασία [COLOR="Navy"][U][I][B](να προτιμήσετε εκείνες τις εταιρείες που κάνουν αναβάθμιση στα δικά τους εξουσιοδοτημένα καταστήματα για να είσαστε καλυμμένοι στη περίπτωση που κάτι πάει στραβά. . . )[/B][/I][/U][/COLOR] 2/ Αν το κάνετε μόνοι σας ποιοι οι κίνδυνοι, τι συμβαίνει με την εγγύηση αν κάτι πάει στραβά) και αν μπορείτε αυτό να το έχετε γραπτώς και υπογεγραμμένο. Χρήσιμες και δωρεάν συμβουλές όχι μόνο για τους υποψήφιους αγοραστές οποιουδήποτε μηχανήματος που αναβαθμίζεται (εμένα μου κόστισαν 460 ευρώ. . .και σπάσιμο νεύρων),[COLOR="Navy"][U][I][B] αλλά και για τους πωλητές που δεν θέλουνε να βρεθούν προ δυσαρεστημένων πελατών(δεδομένου ότι και αυτοί σέβονται τος πελάτες τους).[/B][/I][/U][/COLOR] Αξιοποιήστε τις . Κώστας βουτετακης:grandpa: [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
sos pioneer bdp-51!!!!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…