Καλησπερα σε ολους ειμαι κατοχος μιας Sony XR-55A80J | BRAVIA XR | OLED , η αγορα της εγινε πριν 9 μηνες απο τον Κωτσόβολο , τον περασμένο μηνα εμφανίστηκε ενα πρόβλημα στην οθονη και ηρθε το service και την παρέλαβε.
Μετα απο 7 ημέρες ηρθε η απάντηση της Sony οτι θέλει αλλαγή οθονης αλλα ειναι πολιτική της sony να μην την επισκευάζει και να στέλνει refurbished (ανακατασκευασμένη) δηλαδή κάποια τηλεόραση που την ειχε καποιος του εκανε πρόβλημα , την επισκεύασαν και την στέλνουν σε εμένα .
Φυσικα και δεν το αποδεχτηκα μια και η δικια μου εχει δουλεψει ελαχιστα 2-3 ωρες καθε μερα και δεν μπορω να γνωρίζω αυτη που θα μου στειλουν τι χρήση εχει γινει .
Εχει αντιμετοπησει κανενας κατι τετοιο και αν ναι τι εκανε ?
Ευχαριστω .
Μετα απο 7 ημέρες ηρθε η απάντηση της Sony οτι θέλει αλλαγή οθονης αλλα ειναι πολιτική της sony να μην την επισκευάζει και να στέλνει refurbished (ανακατασκευασμένη) δηλαδή κάποια τηλεόραση που την ειχε καποιος του εκανε πρόβλημα , την επισκεύασαν και την στέλνουν σε εμένα .
Φυσικα και δεν το αποδεχτηκα μια και η δικια μου εχει δουλεψει ελαχιστα 2-3 ωρες καθε μερα και δεν μπορω να γνωρίζω αυτη που θα μου στειλουν τι χρήση εχει γινει .
Εχει αντιμετοπησει κανενας κατι τετοιο και αν ναι τι εκανε ?
Ευχαριστω .