Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Ducksong" data-source="post: 1058823334" data-attributes="member: 44049"><p>Δεν με κάνεις quote και τώρα προσεξα ότι απευθύνεσαι σε μενα..</p><p>Δεν έχω αμφισβητήσει τίποτα απο αυτά που ισχυρίζεται ο op. Μόνο την στρατηγική του έκρινα.</p><p>Για την παραλαβή που γράφεις, υπάρχουν εδω μεσα πολλές περιπτώσεις που βαζουν την tv στην πρίζα και βρίσκουν σπασμένο το panel πολύ μετά την παραλαβή αλλά άμεσα καλούν την εταιρία και ζητούν αντικατάσταση. Αυτά που έγραψα είναι παράφραση αυτών που ο ίδιος δήλωσε ότι έγιναν και είναι όλα στραβά εις βάρος του και τα ανέχθηκε!!</p><p>Δεν το λέω με κακία αλλά αμα δεις το χρονοδιάγραμα.. απο 21/11 φτάσαμε 12/12 και ο op φέρεται να ενδιαφέρεται πιο πολύ να δικαιωθεί για την ποιότητα της εικόνας παρά να βρεί τρόπο να του αλλάξουν την συσκευή.</p><p>11 σελίδες γεμίσαμε και θα φτάσουμε να μαλώσουμε ασχολούμενοι με το ποιος είναι βαλτός και ποιος απλά κακός!! Πόσο βοήθησε την υπόθεση η υποστήριξη των πολλών? Τα φιλικά χτυπήματα στην πλάτη και οι κραυγές του πληκτρολογίου εναντίων των εταιριών, δε θα του αλλάξουν την τηλεόραση..!!</p><p>Ουτε η διαπίστωση ότι όντως έχει θέμα η εικόνα θα του την αλλάξει! Ο ειδικός της Sony είναι η Αστρα και βάση αυτού αποφασίζει. Ο ειδικός του Dim-Sat του δινει απλά την γνώση για να αποφασίσει αυτός τι θα κάνει, αλλά σε διαφωνία η λύση είναι τα δικαστήρια!! Δεν μπορείς να κινηθείς εναντίον της Αστρα, είναι απλά ένας σύμβουλος! Το κατάστημα απο όπου την αγόρασε αποφασίζει.</p><p>Ξαναγράφω λοιπόν ότι η λύση είναι <a href="http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_odr.html" target="_blank">εδώ</a> και ότι πρέπει να προβάλει τα προφανή προβλήματα της συσκευής (εξ. εμφάνιση) και να επικεντρωθεί στο να του αντικαταστήσουν την συσκευή.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ducksong, post: 1058823334, member: 44049"] Δεν με κάνεις quote και τώρα προσεξα ότι απευθύνεσαι σε μενα.. Δεν έχω αμφισβητήσει τίποτα απο αυτά που ισχυρίζεται ο op. Μόνο την στρατηγική του έκρινα. Για την παραλαβή που γράφεις, υπάρχουν εδω μεσα πολλές περιπτώσεις που βαζουν την tv στην πρίζα και βρίσκουν σπασμένο το panel πολύ μετά την παραλαβή αλλά άμεσα καλούν την εταιρία και ζητούν αντικατάσταση. Αυτά που έγραψα είναι παράφραση αυτών που ο ίδιος δήλωσε ότι έγιναν και είναι όλα στραβά εις βάρος του και τα ανέχθηκε!! Δεν το λέω με κακία αλλά αμα δεις το χρονοδιάγραμα.. απο 21/11 φτάσαμε 12/12 και ο op φέρεται να ενδιαφέρεται πιο πολύ να δικαιωθεί για την ποιότητα της εικόνας παρά να βρεί τρόπο να του αλλάξουν την συσκευή. 11 σελίδες γεμίσαμε και θα φτάσουμε να μαλώσουμε ασχολούμενοι με το ποιος είναι βαλτός και ποιος απλά κακός!! Πόσο βοήθησε την υπόθεση η υποστήριξη των πολλών? Τα φιλικά χτυπήματα στην πλάτη και οι κραυγές του πληκτρολογίου εναντίων των εταιριών, δε θα του αλλάξουν την τηλεόραση..!! Ουτε η διαπίστωση ότι όντως έχει θέμα η εικόνα θα του την αλλάξει! Ο ειδικός της Sony είναι η Αστρα και βάση αυτού αποφασίζει. Ο ειδικός του Dim-Sat του δινει απλά την γνώση για να αποφασίσει αυτός τι θα κάνει, αλλά σε διαφωνία η λύση είναι τα δικαστήρια!! Δεν μπορείς να κινηθείς εναντίον της Αστρα, είναι απλά ένας σύμβουλος! Το κατάστημα απο όπου την αγόρασε αποφασίζει. Ξαναγράφω λοιπόν ότι η λύση είναι [URL='http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_odr.html']εδώ[/URL] και ότι πρέπει να προβάλει τα προφανή προβλήματα της συσκευής (εξ. εμφάνιση) και να επικεντρωθεί στο να του αντικαταστήσουν την συσκευή. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…