Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφίες Gallery
Σωμα DSLR sony α 200 ή Nikon d 60
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="send" data-source="post: 639594" data-attributes="member: 341"><p>1. Θα έλεγα, ο 18-135</p><p>2. Η σταθεροποίηση σε εστιακά μήκη μέχρι 70-80mm μας δίνει ένα κέρδος 2 στοπ. Αυτό μπορεί να είναι σημαντικό σε οριακές συνθήκες. Στις νυχτερινές-νυχτερινές, χρειάζεται συνήθως να κατεβείς τόσο χαμηλά σε ταχύτητες που δεν σε σώζει η σταθεροποίηση.</p><p>3. Ο καθαρισμός αισθητήρα δεν βρήκα να κάνει τίποτα το ιδιαίτερο. Βέβαια το πρόβλημα λύνεται -συνήθως- με ένα δυνατό φύσημα από ένα καλό πουάρ (ή από λαστιχένιο ...κλύσμα, κατά το τιπ του Βασίλη -bye-). Και αυτά που τυχόν μείνουν, δεν δημιουργούν πρόβλημα παρά μόνο σε ειδικές συνθήκες, όταν δηλαδή θελήσεις να κλείσεις πολύ το διάφραγμα, πέρα από f/11 ή f/16. Τυπικά παραδείγματα, φωτογραφία τοπίου όπου έχεις θέμα και κοντά αλλά και σε απόσταση και θέλεις να τα έχεις όλα νετ. Καθώς και το μάκρο, όπου κλείνουμε το διάφραγμα για να έχουμε καλό βάθος πεδίου.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="send, post: 639594, member: 341"] 1. Θα έλεγα, ο 18-135 2. Η σταθεροποίηση σε εστιακά μήκη μέχρι 70-80mm μας δίνει ένα κέρδος 2 στοπ. Αυτό μπορεί να είναι σημαντικό σε οριακές συνθήκες. Στις νυχτερινές-νυχτερινές, χρειάζεται συνήθως να κατεβείς τόσο χαμηλά σε ταχύτητες που δεν σε σώζει η σταθεροποίηση. 3. Ο καθαρισμός αισθητήρα δεν βρήκα να κάνει τίποτα το ιδιαίτερο. Βέβαια το πρόβλημα λύνεται -συνήθως- με ένα δυνατό φύσημα από ένα καλό πουάρ (ή από λαστιχένιο ...κλύσμα, κατά το τιπ του Βασίλη -bye-). Και αυτά που τυχόν μείνουν, δεν δημιουργούν πρόβλημα παρά μόνο σε ειδικές συνθήκες, όταν δηλαδή θελήσεις να κλείσεις πολύ το διάφραγμα, πέρα από f/11 ή f/16. Τυπικά παραδείγματα, φωτογραφία τοπίου όπου έχεις θέμα και κοντά αλλά και σε απόσταση και θέλεις να τα έχεις όλα νετ. Καθώς και το μάκρο, όπου κλείνουμε το διάφραγμα για να έχουμε καλό βάθος πεδίου. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφίες Gallery
Σωμα DSLR sony α 200 ή Nikon d 60
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…