Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Σκοτεινό Δένδρο
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κωστας Λυμπεροπουλος" data-source="post: 1351297" data-attributes="member: 62"><p>John Carter 1929-1991.</p><p></p><p>Γεννήθηκε στο Φορτ Γουόρθ (Τέξας). Για οποιον ξέρει τι σημαίνει να είσαι μαύρος στο Τέξας δεκαετίες 1930-40, τα λόγια περιττεύουν. Πέρα από τον βιοπορισμό του (ήταν δάσκαλος μουσικής σε Δημοτικά σχολεία) ασχολήθηκε με τα πνευστά και ιδιαίτερα με το κλαρινέτο. Αγάπησε τον Μότσαρτ και θεωρείτο ενας από τους λίγους μαύρους σολίστ που μπορούσαν να παίξουν τα κοντσέρτα του για το όργανο. Μετά, άρχισε να ...'ξεφεύγει' σε άλλα, πιο πειραματικά μονοπάτια. Οι αναζητήσεις του, έφεραν και καινούργιες, 'περίεργες' παρέες: έπαιξε με τον Ornette Coleman, τέλη δεκαετίας του '40.</p><p>Μετακινήθηκε Δυτικά, η δεκαετία του '60 τον βρήκε στο Λος Αντζελες.</p><p>'Εμπλεξε': με διάφορους στρατευμένους μαύρους σε κάθε λογής κολλεκτίβες για την Αφρο-Αμερικάνικη παράδοση, την μαύρη υπερηφάνεια, την πολιτιστική κληρονομιά.</p><p>Απο τους πρωθιερείς της free jazz και άκρως σεβάσμια φιγούρα και Μαίτρ στο όργανό του, κυκλοφόρησε στη δεκαετία του '80 πεντε ορχηστρικές Σουίτες για κλαρινέτο με τιτλο Roots & Folklore: Episodes in the Development of American Folk Music.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κωστας Λυμπεροπουλος, post: 1351297, member: 62"] John Carter 1929-1991. Γεννήθηκε στο Φορτ Γουόρθ (Τέξας). Για οποιον ξέρει τι σημαίνει να είσαι μαύρος στο Τέξας δεκαετίες 1930-40, τα λόγια περιττεύουν. Πέρα από τον βιοπορισμό του (ήταν δάσκαλος μουσικής σε Δημοτικά σχολεία) ασχολήθηκε με τα πνευστά και ιδιαίτερα με το κλαρινέτο. Αγάπησε τον Μότσαρτ και θεωρείτο ενας από τους λίγους μαύρους σολίστ που μπορούσαν να παίξουν τα κοντσέρτα του για το όργανο. Μετά, άρχισε να ...'ξεφεύγει' σε άλλα, πιο πειραματικά μονοπάτια. Οι αναζητήσεις του, έφεραν και καινούργιες, 'περίεργες' παρέες: έπαιξε με τον Ornette Coleman, τέλη δεκαετίας του '40. Μετακινήθηκε Δυτικά, η δεκαετία του '60 τον βρήκε στο Λος Αντζελες. 'Εμπλεξε': με διάφορους στρατευμένους μαύρους σε κάθε λογής κολλεκτίβες για την Αφρο-Αμερικάνικη παράδοση, την μαύρη υπερηφάνεια, την πολιτιστική κληρονομιά. Απο τους πρωθιερείς της free jazz και άκρως σεβάσμια φιγούρα και Μαίτρ στο όργανό του, κυκλοφόρησε στη δεκαετία του '80 πεντε ορχηστρικές Σουίτες για κλαρινέτο με τιτλο Roots & Folklore: Episodes in the Development of American Folk Music. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Σκοτεινό Δένδρο
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…