Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Shostakovich:Piano Concerto No 2 op.102
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Skakinen" data-source="post: 1371762" data-attributes="member: 1688"><p>Το 2ο Κοντσέρτο θα μπορούσε να ενταχθεί στην άτυπη κατηγορία των ''νεανικών'' κοντσέρτων, αυτών δηλαδή τα οποία προορίζονταν για τους νέους σολίστ, στα πλαίσια του Ρωσικού μουσικού παιδαγωγικού συστήματος. Ο Dmitri υποθέτω ότι ήλπιζε να δει το Maxim σολίστα. Υπάρχουν μάλιστα στο έργο, εν είδη αστεϊσμού μεταξύ πατέρα και γιού, κάποια περάσματα τα οποία θυμίζουν τις γνωστές πιανιστικές ασκήσεις Hanon. Το απλό δεύτερο μέρος και στα δικά μου αυτιά θυμίζει αρκετά Rachmaninov. </p><p>Σύμφωνοι, είναι ένα έργο στο οποίο η ευφυία του δημιουργού είναι παρούσα (όπως λέει και ο Δαμιανός), ακούγεται ευχάριστα, όμως δεν μπορεί να σταθεί (με τα δικά μου αυτιά) δίπλα στα συμφωνικά του έργα όπως πχ στέκονται τα Κοντσέρτα του Brahms δίπλα στις Συμφωνίες του. Βέβαια, για το ότι εγώ θα ήθελα κάτι περισσότερο από τον Dmitri στη φόρμα του Κοντσέρτου για Πιάνο και Ορχήστρα δεν φτάιει καθόλου ο ίδιος...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skakinen, post: 1371762, member: 1688"] Το 2ο Κοντσέρτο θα μπορούσε να ενταχθεί στην άτυπη κατηγορία των ''νεανικών'' κοντσέρτων, αυτών δηλαδή τα οποία προορίζονταν για τους νέους σολίστ, στα πλαίσια του Ρωσικού μουσικού παιδαγωγικού συστήματος. Ο Dmitri υποθέτω ότι ήλπιζε να δει το Maxim σολίστα. Υπάρχουν μάλιστα στο έργο, εν είδη αστεϊσμού μεταξύ πατέρα και γιού, κάποια περάσματα τα οποία θυμίζουν τις γνωστές πιανιστικές ασκήσεις Hanon. Το απλό δεύτερο μέρος και στα δικά μου αυτιά θυμίζει αρκετά Rachmaninov. Σύμφωνοι, είναι ένα έργο στο οποίο η ευφυία του δημιουργού είναι παρούσα (όπως λέει και ο Δαμιανός), ακούγεται ευχάριστα, όμως δεν μπορεί να σταθεί (με τα δικά μου αυτιά) δίπλα στα συμφωνικά του έργα όπως πχ στέκονται τα Κοντσέρτα του Brahms δίπλα στις Συμφωνίες του. Βέβαια, για το ότι εγώ θα ήθελα κάτι περισσότερο από τον Dmitri στη φόρμα του Κοντσέρτου για Πιάνο και Ορχήστρα δεν φτάιει καθόλου ο ίδιος... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Shostakovich:Piano Concerto No 2 op.102
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…