Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Σε καιρό κρίσης
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Sonus Naturalis" data-source="post: 1056333325" data-attributes="member: 17874"><p>Υπάρχουν πολλά μηχανήματα από τις δεκαετίες του '80 και '90, που ήταν και εξακολουθούν να είναι Hi-End. </p><p></p><p>Η τεχνολογία προπάντων για τα αναλογικά μηχανήματα ελάχιστα έχει αλλάξει. (Εν αντιθέσει με τα ψηφιακά). Τι εξελίξεις υπήρξαν στον τομέα αυτό από τότε μέχρι σήμερα; Ελάχιστες, ένα μέρος αφορά τα χρησιμοποιούμενα υλικά, καθώς διαφαίνεται μία τάση να υιοθετούνται εξωτικά υλικά στο πολύ ακριβό Hi-End, οι μεγαλύτερες αλλαγές όμως αφορούν το Design! Θα έλεγα πως οι αλλαγές από τότε μέχρι σήμερα αφορούν πιό πολύ το marketing παρά τα ίδια τα μηχανήματα.</p><p></p><p>Το κυριότερο πρόβλημα, αν βρούμε ένα παλιό καλό μηχάνημα είναι να εξασφαλίσουμε τη συντήρηση και αποκατάσταση του. Αν αυτό το πετύχουμε, τότε προχωράμε ακάθεκτοι στην αγορά του.</p><p></p><p>Όριο προς τα πάνω, όπως προτείνει ο συνονόματος Μιχάλης (Tzimisce); Δεν θα έβαζα. Υπό τον όρο να μη φτάσουμε στο άλλο άκρο. Να μετατραπούν τα καθ' όλα άξια και υψηλής ποιότητας μηχανήματα των προηγουμένων δεκαετιών σε συλλεκτικά αντικείμενα, για τα οποία πρέπει να πληρώσει κανείς μία περιουσία. (Η μόδα των vintage).</p><p></p><p>Ποιά μηχανήματα λοιπόν; Άς θυμηθούμε μερικά:</p><p></p><p>- Όλα, χωρίς εξαίρεση, τα μηχανήματα της Nacamichi. Δε νομίζω να υπήρξε άλλη τέτοια εταιρεία. Όλα της τα μοντέλα οποιασδήποτε κατηγορίας, ήσαν κορυφαία. Κασετόφωνα, προενισχυτές, τελικοί, όλα ανεξαιρέτως.</p><p></p><p>-Πικ-άπ: Όλα τα πλατώ της Thorens. (Τα πλατώ, όχι τα ολοκληρωμένα πικ=απ). Ευκαιρία να θυμηθώ το πρώτο μου καλό πικ-απ:</p><p style="margin-left: 20px">Thorens TD 160 MK-II B, με βραχίονα Grace 707B και κεφαλή Dynavector Karat 17D.</p><p></p><p></p><p>-Για τα πικ-απ της Lin και όλη τη σειρά δε χρειάζεται συζήτηση.</p><p></p><p>-Το ίδιο για τα πικ-απ της Audiomeca Pierre Lurne. (Είμαι ευτυχής ιδιοκτήτης του JC4).</p><p></p><p>-Τα πικ-άπ της EMT. Άψογες κατασκευές, κατάλληλες για τον επαγγελματικό και για τον οικιακό χώρο.</p><p></p><p>-Βραχίονες: Οι περισσότεροι βραχίονες που χρησιμοποιούνται σήμερα είναι οι ίδιοι με μικρές βελτιώσεις οι παραλλαγές.</p><p></p><p>-Κασετόφωνα της AIWA, όσα ήσαν με τρείς κεφαλές.</p><p></p><p>-Τα ενισχυτικά της LUXMAN, όλων των εποχών (!)</p><p></p><p>-Ένας τελικός από το παρελθόν: Sanyo P-55. Ποιοί τον θυμούνται;</p><p></p><p>-Ο αρθρωτός προενισχυτής της Meridian. Ξεπερασμένο σήμερα, αλλά σπουδαίο μηχανάκι.</p><p></p><p>-Ενισχυτικά της Musical Fidelity, όχι όμως όλα.</p><p></p><p>-Δέκτες της Rogers, ή της Accuphase (αν τους βρείτε!)</p><p></p><p>-Τα ηλεκτροστατικά ηχεία της Quad και τα ενισχυτικά της όλων των εποχών.</p><p></p><p>-Το ίδιο ισχύει για τα μαγνητοστατικά της Magnepan.</p><p></p><p>-Η σειρά ηχείων Reference 105 της KEF. Τα KEF 103Β. Τα ηχεία της Spendor, Rogers, Celestion.</p><p></p><p>-Τα ηχεία της JM Lab (Focal), όσα είναι πριν την εποχή του Home Cinema. Διότι μετά η ποικιλία στα μοντέλα της είναι πολύ μεγάλη και απαιτείται προσοχή στην επιλογή.</p><p></p><p>Αρκετά όμως γι' απόψε. Σειρά σας να θυμηθείτε το παρελθόν.</p><p>Καλό βράδυ... -bye-</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sonus Naturalis, post: 1056333325, member: 17874"] Υπάρχουν πολλά μηχανήματα από τις δεκαετίες του '80 και '90, που ήταν και εξακολουθούν να είναι Hi-End. Η τεχνολογία προπάντων για τα αναλογικά μηχανήματα ελάχιστα έχει αλλάξει. (Εν αντιθέσει με τα ψηφιακά). Τι εξελίξεις υπήρξαν στον τομέα αυτό από τότε μέχρι σήμερα; Ελάχιστες, ένα μέρος αφορά τα χρησιμοποιούμενα υλικά, καθώς διαφαίνεται μία τάση να υιοθετούνται εξωτικά υλικά στο πολύ ακριβό Hi-End, οι μεγαλύτερες αλλαγές όμως αφορούν το Design! Θα έλεγα πως οι αλλαγές από τότε μέχρι σήμερα αφορούν πιό πολύ το marketing παρά τα ίδια τα μηχανήματα. Το κυριότερο πρόβλημα, αν βρούμε ένα παλιό καλό μηχάνημα είναι να εξασφαλίσουμε τη συντήρηση και αποκατάσταση του. Αν αυτό το πετύχουμε, τότε προχωράμε ακάθεκτοι στην αγορά του. Όριο προς τα πάνω, όπως προτείνει ο συνονόματος Μιχάλης (Tzimisce); Δεν θα έβαζα. Υπό τον όρο να μη φτάσουμε στο άλλο άκρο. Να μετατραπούν τα καθ' όλα άξια και υψηλής ποιότητας μηχανήματα των προηγουμένων δεκαετιών σε συλλεκτικά αντικείμενα, για τα οποία πρέπει να πληρώσει κανείς μία περιουσία. (Η μόδα των vintage). Ποιά μηχανήματα λοιπόν; Άς θυμηθούμε μερικά: - Όλα, χωρίς εξαίρεση, τα μηχανήματα της Nacamichi. Δε νομίζω να υπήρξε άλλη τέτοια εταιρεία. Όλα της τα μοντέλα οποιασδήποτε κατηγορίας, ήσαν κορυφαία. Κασετόφωνα, προενισχυτές, τελικοί, όλα ανεξαιρέτως. -Πικ-άπ: Όλα τα πλατώ της Thorens. (Τα πλατώ, όχι τα ολοκληρωμένα πικ=απ). Ευκαιρία να θυμηθώ το πρώτο μου καλό πικ-απ: [INDENT]Thorens TD 160 MK-II B, με βραχίονα Grace 707B και κεφαλή Dynavector Karat 17D.[/INDENT] -Για τα πικ-απ της Lin και όλη τη σειρά δε χρειάζεται συζήτηση. -Το ίδιο για τα πικ-απ της Audiomeca Pierre Lurne. (Είμαι ευτυχής ιδιοκτήτης του JC4). -Τα πικ-άπ της EMT. Άψογες κατασκευές, κατάλληλες για τον επαγγελματικό και για τον οικιακό χώρο. -Βραχίονες: Οι περισσότεροι βραχίονες που χρησιμοποιούνται σήμερα είναι οι ίδιοι με μικρές βελτιώσεις οι παραλλαγές. -Κασετόφωνα της AIWA, όσα ήσαν με τρείς κεφαλές. -Τα ενισχυτικά της LUXMAN, όλων των εποχών (!) -Ένας τελικός από το παρελθόν: Sanyo P-55. Ποιοί τον θυμούνται; -Ο αρθρωτός προενισχυτής της Meridian. Ξεπερασμένο σήμερα, αλλά σπουδαίο μηχανάκι. -Ενισχυτικά της Musical Fidelity, όχι όμως όλα. -Δέκτες της Rogers, ή της Accuphase (αν τους βρείτε!) -Τα ηλεκτροστατικά ηχεία της Quad και τα ενισχυτικά της όλων των εποχών. -Το ίδιο ισχύει για τα μαγνητοστατικά της Magnepan. -Η σειρά ηχείων Reference 105 της KEF. Τα KEF 103Β. Τα ηχεία της Spendor, Rogers, Celestion. -Τα ηχεία της JM Lab (Focal), όσα είναι πριν την εποχή του Home Cinema. Διότι μετά η ποικιλία στα μοντέλα της είναι πολύ μεγάλη και απαιτείται προσοχή στην επιλογή. Αρκετά όμως γι' απόψε. Σειρά σας να θυμηθείτε το παρελθόν. Καλό βράδυ... -bye- [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Σε καιρό κρίσης
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…