Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ενισχυτικά
Schiit freya προεν/της
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="supersonic" data-source="post: 1058093841" data-attributes="member: 94"><p>μην τα μπερδεύεις</p><p>το βασικό πρόβλημα με τους επαγγελματίες είναι το latency.</p><p></p><p>Σκέψου ότι ένας επαγγελματίας πρέπει</p><p>α. να ηχογραφεί στην είσοδο</p><p>β. την ίδια ώρα αυτό που ηχογραφεί να μετατρέπεται από αναλογικό σε ψηφιακό</p><p>γ. να υφίσταται άλλες μετατροπές (που απαιτούν υπολογιστική ισχύ)</p><p>δ. να μετατρέπεται ξανά σε αναλογικό</p><p>ε. να αναπαράγεται στην έξοδο</p><p>ζ, να ακούγεται μαζί με άλλα που ήδη υπάρχουν στον δίσκο όταν συμβαίνει το α.</p><p></p><p>όπως καταλαβαίνεις μεταξύ του α, του ε και του ζ που θέλεις να ακούγονται όλα μαζί και ταυτόχρονα παρεμβάλλονται τα β, γ, δ που απαιτούν έναν χρόνο. Αυτό είναι το latency. Εκ του late. Δηλαδή το ε έρχεται πιό late=αργά, ύστερα, από το α (που παράγεται τώρα και το ζ που ήδη υπάρχει στο δίσκο.</p><p></p><p>Φυσικά σε σένα που ακούς μουσική απλώς που υπάρχει ήδη κονσέρβα στο δίσκο δεν σε απασχολεί τέτοιο θέμα.</p><p>Για επαγγελματίες είναι το Α και το Ω όμως, καθώς σε άλλη χρονική στιγμή έρχεται το α που είναι real time, το ε που είναι το α αφού μπεί, επεξεργαστεί, βγεί και το ζ που θέλει λίγο λιγότερο χρόνο από το ε μέχρι να βγεί...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supersonic, post: 1058093841, member: 94"] μην τα μπερδεύεις το βασικό πρόβλημα με τους επαγγελματίες είναι το latency. Σκέψου ότι ένας επαγγελματίας πρέπει α. να ηχογραφεί στην είσοδο β. την ίδια ώρα αυτό που ηχογραφεί να μετατρέπεται από αναλογικό σε ψηφιακό γ. να υφίσταται άλλες μετατροπές (που απαιτούν υπολογιστική ισχύ) δ. να μετατρέπεται ξανά σε αναλογικό ε. να αναπαράγεται στην έξοδο ζ, να ακούγεται μαζί με άλλα που ήδη υπάρχουν στον δίσκο όταν συμβαίνει το α. όπως καταλαβαίνεις μεταξύ του α, του ε και του ζ που θέλεις να ακούγονται όλα μαζί και ταυτόχρονα παρεμβάλλονται τα β, γ, δ που απαιτούν έναν χρόνο. Αυτό είναι το latency. Εκ του late. Δηλαδή το ε έρχεται πιό late=αργά, ύστερα, από το α (που παράγεται τώρα και το ζ που ήδη υπάρχει στο δίσκο. Φυσικά σε σένα που ακούς μουσική απλώς που υπάρχει ήδη κονσέρβα στο δίσκο δεν σε απασχολεί τέτοιο θέμα. Για επαγγελματίες είναι το Α και το Ω όμως, καθώς σε άλλη χρονική στιγμή έρχεται το α που είναι real time, το ε που είναι το α αφού μπεί, επεξεργαστεί, βγεί και το ζ που θέλει λίγο λιγότερο χρόνο από το ε μέχρι να βγεί... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ενισχυτικά
Schiit freya προεν/της
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…