Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Computer Audio
DAC και Κάρτες Ήχου
RME ADI-2 Pro - Παρουσίαση από το avclub.gr
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Sonus Naturalis" data-source="post: 1058159735" data-attributes="member: 17874"><p>Νομίζω το εξήγησα στην αρχή. Υπήρχε έλλειψη χρόνου και έλλειψη κάποιου καλωδίου για να συνδέαμε τον Prism ως πηγή, που θα ήταν το ιδανικό. Τότε θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε και αρχεία υψηλής ανάλυσης.</p><p></p><p>Η επάρκεια όμως στην οποία αναφέρεσαι ειναι <em>σχετική</em> και εξαρτάται από την <strong><em>τάξη μεγέθους</em></strong> των διαφορών που υπάρχουν ή μπορεί να προκύψουν. Όσο πιο μικρές είναι οι διαφορές, τόσο πιο αυστηροί και πιο απαιτητικοί γινόμαστε στην επιλογή του υλικού που θα χρησιμοποιήσουμε. Π.χ. εάν είχαμε να συγκρίνουμε δύο interconnects, ή δύο DAC's, όπου οι διαφορές είναι πολύ μικρές, ή ακόμα πιο δύσκολο, δύο αλγόριθμους συμπίεσης, τότε θα έπρεπε να είμαστε πολύ πιο απαιτητικοί και πιο προσεκτικοί.</p><p></p><p>Στην προκειμένη περίπτωση οι διαφορές που υπήρχαν ήταν πολύ μεγάλες, "οφθαλμοφανείς" θα έλεγα, ώστε το υλικό που χρησιμοποιήθηκε ήταν παραπάνω από επαρκές. Οι διαφορές ήταν τόσο μεγάλες, ώστε και με απλά mp3 των 128 Kbps πάλι θα μπορούσαμε να κάνουμε τη δουλειά μας μία χαρά! </p><p> </p><p>Πέρα από αυτά νομίζω δεν πρέπει να υποτιμούμε το Tidal και το Youtube ως πηγές ποιοτικής μουσικής αναπαραγωγής. Στο Tidal (<em>ποιότητα CD</em>) η ποιότητα CD είναι επαρκής στα 99% των περιπτώσεων. Όσο για το Youtube έχω βρεί εξαιρετικές σε ποιότητα ηχογραφήσεις που δύσκολα βρίσκει κανείς. Και για να πάμε ακόμα λίγο πιο πέρα, η σύγχρονη τάση είναι οι μουσικές παραγωγές να βγαίνουν πλέον απευθείας στο YouTube. Το ίδιο το mastering της ηχογράφησης μεταφέρεται κατ' ευθείαν στο YouTube χωρίς άλλη διαμεσολάβηση.</p><p>Παραδείγματα από δύο τραγουδίστριες που αγαπώ πολύ:</p><p>Silvia Perez Cruz και Μαρία Φασουλάκη.</p><p>Ένα Youtube search και θα με θυμηθείς! -bye-</p><p></p><p> Αρμόδιος για να σου απαντήσει με σιγουριά σ' αυτό είναι ο Μάνος, ο τυχερός ιδιοκτήτης, που έχει διαβάσει το manual. Για να μάθεις όλα όσα κάνει ο RME, θέλεις κανένα μήνα τουλάχιστον.</p><p></p><p>Αλλά μην τρελαινόμαστε, τα 0 dBFS είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με την παράκαμψη. Το ποτενσιόμετρο ειναι στην ουσία ένας ψηφιακός εξασθενητης του σήματος, όπου όλα γίνονται σε επίπεδο software. Και στη θέση 0 dBFS πολύ απλά το σήμα δεν μεταβάλλεται.</p><p></p><p>Υποθέτω πάντως ότι έχει την παράκαμψη που ψάχνεις. Αλλά μη φανταστείς ότι πρόκειται για κάποιο ηλεκτρονικό μηχανισμό. Είναι απλά μία εντολή από το Software, να παρακαμφθεί το Software εξασθένησης του σήματος. Στη δική μου περίπτωση (Prism) αυτό γίνεται μέσω των drivers από το Control Panel. Ακόμα κι αν δεν έχει το χαρακτηριστικό της παράκαμψης, εάν το ζητήσουν οι πελάτες της η RME μπορεί εύκολα να το προσθέσει με ένα update των drivers ή του firmware.</p><p></p><p><u><em>Δεν υπάρχει πάντως περίπτωση να ακούσεις διαφορά μεταξύ της άμεσης παράκαμψης και του 0dBFS, αυτό στο υπογράφω!</em></u></p><p></p><p>Μην μπερδεύουμε τα αναλογικά με τα ψηφιακά, λειτουργούν εντελώς διαφορετικά.</p><p></p><p>Έκλεισε και αυτή η παρένθεση. :smile:</p><p></p><p style="text-align: right"><em>συνεχίζεται...</em>-></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sonus Naturalis, post: 1058159735, member: 17874"] Νομίζω το εξήγησα στην αρχή. Υπήρχε έλλειψη χρόνου και έλλειψη κάποιου καλωδίου για να συνδέαμε τον Prism ως πηγή, που θα ήταν το ιδανικό. Τότε θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε και αρχεία υψηλής ανάλυσης. Η επάρκεια όμως στην οποία αναφέρεσαι ειναι [i]σχετική[/i] και εξαρτάται από την [b][i]τάξη μεγέθους[/i][/b] των διαφορών που υπάρχουν ή μπορεί να προκύψουν. Όσο πιο μικρές είναι οι διαφορές, τόσο πιο αυστηροί και πιο απαιτητικοί γινόμαστε στην επιλογή του υλικού που θα χρησιμοποιήσουμε. Π.χ. εάν είχαμε να συγκρίνουμε δύο interconnects, ή δύο DAC's, όπου οι διαφορές είναι πολύ μικρές, ή ακόμα πιο δύσκολο, δύο αλγόριθμους συμπίεσης, τότε θα έπρεπε να είμαστε πολύ πιο απαιτητικοί και πιο προσεκτικοί. Στην προκειμένη περίπτωση οι διαφορές που υπήρχαν ήταν πολύ μεγάλες, "οφθαλμοφανείς" θα έλεγα, ώστε το υλικό που χρησιμοποιήθηκε ήταν παραπάνω από επαρκές. Οι διαφορές ήταν τόσο μεγάλες, ώστε και με απλά mp3 των 128 Kbps πάλι θα μπορούσαμε να κάνουμε τη δουλειά μας μία χαρά! Πέρα από αυτά νομίζω δεν πρέπει να υποτιμούμε το Tidal και το Youtube ως πηγές ποιοτικής μουσικής αναπαραγωγής. Στο Tidal ([i]ποιότητα CD[/i]) η ποιότητα CD είναι επαρκής στα 99% των περιπτώσεων. Όσο για το Youtube έχω βρεί εξαιρετικές σε ποιότητα ηχογραφήσεις που δύσκολα βρίσκει κανείς. Και για να πάμε ακόμα λίγο πιο πέρα, η σύγχρονη τάση είναι οι μουσικές παραγωγές να βγαίνουν πλέον απευθείας στο YouTube. Το ίδιο το mastering της ηχογράφησης μεταφέρεται κατ' ευθείαν στο YouTube χωρίς άλλη διαμεσολάβηση. Παραδείγματα από δύο τραγουδίστριες που αγαπώ πολύ: Silvia Perez Cruz και Μαρία Φασουλάκη. Ένα Youtube search και θα με θυμηθείς! -bye- Αρμόδιος για να σου απαντήσει με σιγουριά σ' αυτό είναι ο Μάνος, ο τυχερός ιδιοκτήτης, που έχει διαβάσει το manual. Για να μάθεις όλα όσα κάνει ο RME, θέλεις κανένα μήνα τουλάχιστον. Αλλά μην τρελαινόμαστε, τα 0 dBFS είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με την παράκαμψη. Το ποτενσιόμετρο ειναι στην ουσία ένας ψηφιακός εξασθενητης του σήματος, όπου όλα γίνονται σε επίπεδο software. Και στη θέση 0 dBFS πολύ απλά το σήμα δεν μεταβάλλεται. Υποθέτω πάντως ότι έχει την παράκαμψη που ψάχνεις. Αλλά μη φανταστείς ότι πρόκειται για κάποιο ηλεκτρονικό μηχανισμό. Είναι απλά μία εντολή από το Software, να παρακαμφθεί το Software εξασθένησης του σήματος. Στη δική μου περίπτωση (Prism) αυτό γίνεται μέσω των drivers από το Control Panel. Ακόμα κι αν δεν έχει το χαρακτηριστικό της παράκαμψης, εάν το ζητήσουν οι πελάτες της η RME μπορεί εύκολα να το προσθέσει με ένα update των drivers ή του firmware. [u][i]Δεν υπάρχει πάντως περίπτωση να ακούσεις διαφορά μεταξύ της άμεσης παράκαμψης και του 0dBFS, αυτό στο υπογράφω![/i][/u] Μην μπερδεύουμε τα αναλογικά με τα ψηφιακά, λειτουργούν εντελώς διαφορετικά. Έκλεισε και αυτή η παρένθεση. :smile: [right][i]συνεχίζεται...[/i]->[/right] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Computer Audio
DAC και Κάρτες Ήχου
RME ADI-2 Pro - Παρουσίαση από το avclub.gr
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…