Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
raw converters?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΒΛΑΣΙΔΗΣ" data-source="post: 214353" data-attributes="member: 300"><p>Το .raw είναι αρχείο αγνό, δεν έχει επεξεργασία, άρα ούτε και sharpen της μηχανής, εκτός αν το επιλέξεις εσύ από το μενού της μηχανής. Επομένως το αρχείο δείχνει soft ίσως και θαμπό, αλλά επιτρέπει πολύ περισσότερες αλλαγες και βελτιώσεις μετά. </p><p></p><p>Π.χ. έστω ότι έχουμε μια μηχανή κόμπακτ υψηλού επιπέδου. SONY R1 που γνωρίζω καλά. Με τη συγκεκριμένη μηχανή, μπορώ να ρυθμίσω το sharpen στο Low ή στο high και τα χρώματα στο default ή στο vivid. Όταν περάσω από το raw converter δεν πειράζω τίποτε από αυτά, ούτε κάνω sharpen, ούτε και αποθορυβοποίηση (αν έχω τραβήξει π.χ. στα 800 iso). Έστω ότι είχα το sharpen στο High στη μηχανή. Το αρχείο που θα πάρω με δυσκολία θα δεχθεί στο Photoshop to Filters>sharpen>Unsharp mask>radius 0.3 pixels και amount 250%. με περισσότερο θα δείξει "δόντι" στα περιγράμματα ή artifacts (τεχνουργήματα). Με το sharpen στο low, μπορώ να δώσω radius 0,4 pixels και amount 450% στο όριο βέβαια, αλλά το δέχεται. Η τελική εικόνα είναι αρκετά διαφορετική. Η δεύτερη ξυρίζει πραγματικά, ενώ η δεύτερη δείχνει σα να θέλει κι άλλο, αλλά δεν μπορεί. </p><p></p><p>Χρώμα: Έστω ότι έχουμε .jpg. Με το Photoshop μπορούμε να κάνουμε αρκετές αλλαγές στο χρώμα, αλλά εμπειρικά κι όχι επαγγελματικά. Π.χ. δεν μπορούμε να δώσουμε τέλειο λευκό. Με το .raw απλώς δηλώνουμε λευκό, κι όλα αλλάζουν. Ή επίσης δηλώνουμε λευκό κατά περίπτωση. Π.χ. άλλο το λευκό στο ύπαιθρο (π.χ. 5500 Kelvin και άλλο δίπλα σε ένα κερί (π.χ. 2500 kelvin). </p><p></p><p>Κορεσμός: Με το αρχείο jpg από μετατροπή από .raw Μπορούμε να παίξουμε πολύ περισσότερο με τον κορεσμό. Με το απευθείας .jpg μπορούμε να δώσουμε μέχρι +20 κορεσμό στο Photoshop >Image>Adjustments>Hue-Saturation. Αντίθετα με το jpg από .raw μπορούμε να φθάσουμε πιο εύκολα ακόμη και στο 35 χωρίς να δείχνει εντελώς αφύσικο το αποτέλεσμα. </p><p></p><p>Ελπίζω να έδωσα κάποιες απαντήσεις. Αν θέλεις κι άλλα εδώ είμαστε.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΒΛΑΣΙΔΗΣ, post: 214353, member: 300"] Το .raw είναι αρχείο αγνό, δεν έχει επεξεργασία, άρα ούτε και sharpen της μηχανής, εκτός αν το επιλέξεις εσύ από το μενού της μηχανής. Επομένως το αρχείο δείχνει soft ίσως και θαμπό, αλλά επιτρέπει πολύ περισσότερες αλλαγες και βελτιώσεις μετά. Π.χ. έστω ότι έχουμε μια μηχανή κόμπακτ υψηλού επιπέδου. SONY R1 που γνωρίζω καλά. Με τη συγκεκριμένη μηχανή, μπορώ να ρυθμίσω το sharpen στο Low ή στο high και τα χρώματα στο default ή στο vivid. Όταν περάσω από το raw converter δεν πειράζω τίποτε από αυτά, ούτε κάνω sharpen, ούτε και αποθορυβοποίηση (αν έχω τραβήξει π.χ. στα 800 iso). Έστω ότι είχα το sharpen στο High στη μηχανή. Το αρχείο που θα πάρω με δυσκολία θα δεχθεί στο Photoshop to Filters>sharpen>Unsharp mask>radius 0.3 pixels και amount 250%. με περισσότερο θα δείξει "δόντι" στα περιγράμματα ή artifacts (τεχνουργήματα). Με το sharpen στο low, μπορώ να δώσω radius 0,4 pixels και amount 450% στο όριο βέβαια, αλλά το δέχεται. Η τελική εικόνα είναι αρκετά διαφορετική. Η δεύτερη ξυρίζει πραγματικά, ενώ η δεύτερη δείχνει σα να θέλει κι άλλο, αλλά δεν μπορεί. Χρώμα: Έστω ότι έχουμε .jpg. Με το Photoshop μπορούμε να κάνουμε αρκετές αλλαγές στο χρώμα, αλλά εμπειρικά κι όχι επαγγελματικά. Π.χ. δεν μπορούμε να δώσουμε τέλειο λευκό. Με το .raw απλώς δηλώνουμε λευκό, κι όλα αλλάζουν. Ή επίσης δηλώνουμε λευκό κατά περίπτωση. Π.χ. άλλο το λευκό στο ύπαιθρο (π.χ. 5500 Kelvin και άλλο δίπλα σε ένα κερί (π.χ. 2500 kelvin). Κορεσμός: Με το αρχείο jpg από μετατροπή από .raw Μπορούμε να παίξουμε πολύ περισσότερο με τον κορεσμό. Με το απευθείας .jpg μπορούμε να δώσουμε μέχρι +20 κορεσμό στο Photoshop >Image>Adjustments>Hue-Saturation. Αντίθετα με το jpg από .raw μπορούμε να φθάσουμε πιο εύκολα ακόμη και στο 35 χωρίς να δείχνει εντελώς αφύσικο το αποτέλεσμα. Ελπίζω να έδωσα κάποιες απαντήσεις. Αν θέλεις κι άλλα εδώ είμαστε. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
raw converters?
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…