Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
PS και Levels
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="supersonic" data-source="post: 22749" data-attributes="member: 94"><p>η δική μου άποψη είναι η εξής:</p><p>1. θέμα ρύθμισης του λευκού στη μηχανή. (Πολλές φορές το αφήνουμε μόνο του και δεν είναι σωστό)</p><p>2. Πού φωτομετρήσαμε? Η μηχανή δίνει μιά overall ρύθμιση ανάλογα με το ποιό καρέ είναι ενεργό για φωτομέτρηση και στη συνέχεια σκοτεινιάζει ή φωτίζει τα υπόλοιπα. Τα levels όμως στο ps ρυθμίζουν έτσι ώστε να υπάρχουν όλοι οι τόνοι στην εικόνα και μερικές φορές ακολουθώντας gaussian καμπύλη. Αυτό σημαίνει ότι η εικόνα αν φωτομετρήθηκε σε φωτεινό σημείο η μηχανή θα τη βγάλει σκοτεινή. Ο ps όμως θα βρεί πολλά μαύρα και θα προσπαθήσει να την "φέρει".</p><p>Πολλές φορές αυτό είναι πιό ευχάριστο στο μάτι - πολλές φορές είναι πιό σωστό, γιατί ξεγελάμε τη μηχανή φωτομετρώντας αυθαίρετα, πχ κέντρο, και αγνοώντας τι άλλο υπάρχει προς απεικόνιση. (και όταν μας το φέρει το ps να η έκπληξη)</p><p>3. Τι θέλουμε να βλέπουμε στην εικόνα.</p><p>Πολλές από αυτές που διορθώνω στο ps (επειδή την κάνω αυτή τη δουλειά σχεδόν καθημερινά πλέον) μετά από διαδοχικές auto ρυθμίσεις, κρίνω ότι αυτό που θέλω να δώ ΕΓΩ είναι είτε φωτισμένο ή σκοτεινό. Τότε πάνε περίπατο τα auto και κοιτάζω την ουσία.</p><p>4. το P και το πράσινο δεν είναι λύση. Στο πράσινο ή στο Ρ η μηχανή μπορεί να σου δώσει πχ μιά έκθεση 4 με 500, ενώ εσύ αν βάλεις 11 με 60 να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα από φωτισμό αλλά σίγουρα άλλη ανταπόκριση από το φακό (καλύτερη ανάλυση, μεγαλύτερο βάθος πεδίου κλπ). Τουλάχιστον μιά προτεραιότητα διαφράγματος είναι η πρώτη επιλογή</p><p></p><p>Να μην ξεχνάμε ότι εμείς είμαστε οι δημιουργοί και τελικοί κριτές (έστω από την πλευρά μας) - εκτός αν είμαστε επαγγελματίες και θέλουμε να πουλήσουμε, οπότε μπάινουν και άλλα κριτήρια.</p><p></p><p>Τώρα γιά τις φωτό:</p><p>εγώ λέω ότι αν και πιό ευχάριστη είναι η δεύτερη, η πρώτη είναι πιό σωστή φωτογραφικά (γιά μένα ως τελικό αποδέκτη και χρήστη)</p><p>γιατί?</p><p></p><p>Η δεύτερη έχει αρκετή πληροφορία ψιλοχαμένη, όπως σε κάτι ηλιακούς θερμοσίφωνες κάτω αριστερά μιά μαύρη οικοδομή κάτω δεξιά και τη σκοτεινή πλευρά του βράχου δεξιά.</p><p>Από την άποψη του ερμηνευτή και χρήστη της πληροφορίας στην εικόνα λοιπόν θεωρώ ότι με την πρώτη δεν χάνω και ας είναι λιγώτερο ευχάριστη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supersonic, post: 22749, member: 94"] η δική μου άποψη είναι η εξής: 1. θέμα ρύθμισης του λευκού στη μηχανή. (Πολλές φορές το αφήνουμε μόνο του και δεν είναι σωστό) 2. Πού φωτομετρήσαμε? Η μηχανή δίνει μιά overall ρύθμιση ανάλογα με το ποιό καρέ είναι ενεργό για φωτομέτρηση και στη συνέχεια σκοτεινιάζει ή φωτίζει τα υπόλοιπα. Τα levels όμως στο ps ρυθμίζουν έτσι ώστε να υπάρχουν όλοι οι τόνοι στην εικόνα και μερικές φορές ακολουθώντας gaussian καμπύλη. Αυτό σημαίνει ότι η εικόνα αν φωτομετρήθηκε σε φωτεινό σημείο η μηχανή θα τη βγάλει σκοτεινή. Ο ps όμως θα βρεί πολλά μαύρα και θα προσπαθήσει να την "φέρει". Πολλές φορές αυτό είναι πιό ευχάριστο στο μάτι - πολλές φορές είναι πιό σωστό, γιατί ξεγελάμε τη μηχανή φωτομετρώντας αυθαίρετα, πχ κέντρο, και αγνοώντας τι άλλο υπάρχει προς απεικόνιση. (και όταν μας το φέρει το ps να η έκπληξη) 3. Τι θέλουμε να βλέπουμε στην εικόνα. Πολλές από αυτές που διορθώνω στο ps (επειδή την κάνω αυτή τη δουλειά σχεδόν καθημερινά πλέον) μετά από διαδοχικές auto ρυθμίσεις, κρίνω ότι αυτό που θέλω να δώ ΕΓΩ είναι είτε φωτισμένο ή σκοτεινό. Τότε πάνε περίπατο τα auto και κοιτάζω την ουσία. 4. το P και το πράσινο δεν είναι λύση. Στο πράσινο ή στο Ρ η μηχανή μπορεί να σου δώσει πχ μιά έκθεση 4 με 500, ενώ εσύ αν βάλεις 11 με 60 να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα από φωτισμό αλλά σίγουρα άλλη ανταπόκριση από το φακό (καλύτερη ανάλυση, μεγαλύτερο βάθος πεδίου κλπ). Τουλάχιστον μιά προτεραιότητα διαφράγματος είναι η πρώτη επιλογή Να μην ξεχνάμε ότι εμείς είμαστε οι δημιουργοί και τελικοί κριτές (έστω από την πλευρά μας) - εκτός αν είμαστε επαγγελματίες και θέλουμε να πουλήσουμε, οπότε μπάινουν και άλλα κριτήρια. Τώρα γιά τις φωτό: εγώ λέω ότι αν και πιό ευχάριστη είναι η δεύτερη, η πρώτη είναι πιό σωστή φωτογραφικά (γιά μένα ως τελικό αποδέκτη και χρήστη) γιατί? Η δεύτερη έχει αρκετή πληροφορία ψιλοχαμένη, όπως σε κάτι ηλιακούς θερμοσίφωνες κάτω αριστερά μιά μαύρη οικοδομή κάτω δεξιά και τη σκοτεινή πλευρά του βράχου δεξιά. Από την άποψη του ερμηνευτή και χρήστη της πληροφορίας στην εικόνα λοιπόν θεωρώ ότι με την πρώτη δεν χάνω και ας είναι λιγώτερο ευχάριστη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
PS και Levels
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…