Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
Προβλήματα-Αντιμετώπιση-Εντυπώσεις με SERVICE Ελληνικών αντιπροσωπειών.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="nemesi54" data-source="post: 1056687017" data-attributes="member: 4424"><p><strong>Crystal Audio service</strong></p><p></p><p>Κατά καιρούς διάβαζα θετικά σχόλια σχετικά με την Crystal Audio και τις υπηρεσίες τους μέχρι που χρειάστηκα το service και απογοητεύτηκα πλήρως.....</p><p>Εξηγώ άμεσα.</p><p></p><p></p><p>4 Ιανουαρίου στέλνω με το ταχυδρομείο και κατεπείγον ένα κουτάκι που περιέχει έναν εξοικονομητή ρεύματος <a href="http://www.crystalaudio.gr/ProductDetails/CES-5S-LL.aspx" target="_blank">CES-5S-LL</a> στο Service Αιαντος 3α και με ενδειξη "Για το Service"....</p><p></p><p>Τηλεφωνώ σήμερα στο service (6 εργάσιμες μετά) και μου λένε ότι δεν υπάρχει τέτοια αποστολή σε αυτούς!</p><p>Πάω στο ταχυδρομείο της περιοχής μου και απο κει μου λένε ότι πιθανότατα έχει ειδοποιηθεί ο Παραλήπτης αλλά ακόμα δεν έχει πάει να παραλάβει..!!</p><p></p><p>Ξανατηλεφωνω στην Crystal Audio στο Service και ρωτάω αν έχουν ειδοποιηθεί και ενας ευγενεστατος κύριος μου λέει ότι δεν έχουν κάποια ειδοποίηση απο το ταχυδρομείο....</p><p></p><p><strong>Τηλεφωνώ ο ίδιος</strong> στο Ταχυδρομείο Βριλησσίων και μαθαίνω ότι παρέλαβαν το πακέτο στης 7 Ιανουαρίου, έχουν ειδοποιήσει αλλά ακόμα κανείς δεν έχει παραλάβει..!!</p><p></p><p>Ξανατηλεφωνώ στην Crystal Audio και τους λέω ότι είναι εκεί το πακέτο και περιμένει, μου είπαν ότι θα το παραλάβουν σήμερα..! (14 Ιανουαρίου)</p><p></p><p>Να σημειώσω ότι πριν το αποστειλώ τηλεφώνησα στην Crystal Audio για να τους ρωτήσω ΠΩΣ θέλουν να τους το αποστείλω και μου απάντησαν "Όπως θέλετε δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί να έχω εντός μια σημείωση με το πρόβλημα, φωτοτυπία απόδειξης (για την εγγύηση) και τα στοιχεία μου."</p><p></p><p>Δλδ αν δεν έκανα εγω την αρχή να δω τι γίνετε ακόμα θα περίμενα;</p><p></p><p>Κύριοι στην Crystal Audio, έχετε καταφέρει να είστε μια απο τις λίγες εταιρίες στη Ελλάδα που σέβεται τον καταναλωτή αλλά και τον εαυτό σας παρέχοντας σωστές υπηρεσίες.</p><p>Είναι κρίμα να χαλάτε μια τέτοια εικόνα με τέτοια "χαζά" λάθη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nemesi54, post: 1056687017, member: 4424"] [b]Crystal Audio service[/b] Κατά καιρούς διάβαζα θετικά σχόλια σχετικά με την Crystal Audio και τις υπηρεσίες τους μέχρι που χρειάστηκα το service και απογοητεύτηκα πλήρως..... Εξηγώ άμεσα. 4 Ιανουαρίου στέλνω με το ταχυδρομείο και κατεπείγον ένα κουτάκι που περιέχει έναν εξοικονομητή ρεύματος [URL="http://www.crystalaudio.gr/ProductDetails/CES-5S-LL.aspx"]CES-5S-LL[/URL] στο Service Αιαντος 3α και με ενδειξη "Για το Service".... Τηλεφωνώ σήμερα στο service (6 εργάσιμες μετά) και μου λένε ότι δεν υπάρχει τέτοια αποστολή σε αυτούς! Πάω στο ταχυδρομείο της περιοχής μου και απο κει μου λένε ότι πιθανότατα έχει ειδοποιηθεί ο Παραλήπτης αλλά ακόμα δεν έχει πάει να παραλάβει..!! Ξανατηλεφωνω στην Crystal Audio στο Service και ρωτάω αν έχουν ειδοποιηθεί και ενας ευγενεστατος κύριος μου λέει ότι δεν έχουν κάποια ειδοποίηση απο το ταχυδρομείο.... [B]Τηλεφωνώ ο ίδιος[/B] στο Ταχυδρομείο Βριλησσίων και μαθαίνω ότι παρέλαβαν το πακέτο στης 7 Ιανουαρίου, έχουν ειδοποιήσει αλλά ακόμα κανείς δεν έχει παραλάβει..!! Ξανατηλεφωνώ στην Crystal Audio και τους λέω ότι είναι εκεί το πακέτο και περιμένει, μου είπαν ότι θα το παραλάβουν σήμερα..! (14 Ιανουαρίου) Να σημειώσω ότι πριν το αποστειλώ τηλεφώνησα στην Crystal Audio για να τους ρωτήσω ΠΩΣ θέλουν να τους το αποστείλω και μου απάντησαν "Όπως θέλετε δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί να έχω εντός μια σημείωση με το πρόβλημα, φωτοτυπία απόδειξης (για την εγγύηση) και τα στοιχεία μου." Δλδ αν δεν έκανα εγω την αρχή να δω τι γίνετε ακόμα θα περίμενα; Κύριοι στην Crystal Audio, έχετε καταφέρει να είστε μια απο τις λίγες εταιρίες στη Ελλάδα που σέβεται τον καταναλωτή αλλά και τον εαυτό σας παρέχοντας σωστές υπηρεσίες. Είναι κρίμα να χαλάτε μια τέτοια εικόνα με τέτοια "χαζά" λάθη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
Προβλήματα-Αντιμετώπιση-Εντυπώσεις με SERVICE Ελληνικών αντιπροσωπειών.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…