Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
Προβλήματα-Αντιμετώπιση-Εντυπώσεις με SERVICE Ελληνικών αντιπροσωπειών.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Phillip_K" data-source="post: 1056657173" data-attributes="member: 2253"><p>Καλημέρα σε όλους.</p><p>Εδώ και μια βδομάδα περίπου αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με ένα ηχειο roister emphasis 25. Την Δευτέρα που μας πέρασε επικοινώνησα με το service από ένα κινητό που αναγραφόταν στο site της roister (και όχι από τα σταθερά τηλέφωνα που αναγραφονται στο site γιατί κανείς δεν απαντούσε). Μου είπε ο κύριος με τον οποίο μίλησα να επικοινωνήσω πάλι σήμερα για να πάω το ηχείο άυριο να το δούνε, λεγοντάς μου βέβαια ότι τα γραφεία της Avicon Technologies που έχουν την υποστήριξη των roister άλλαξαν διεύθυνση (Ξενοφώντος 46, Μοσχάτο πλέον). Που είναι το πρόβλημα; Ότι δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας πλέον. Τα σταθερά που αναγράφονται στο επίσημο site εξακολουθούν να μην τα σηκώνουν και το κινητό που υπήρχε για το service το αποσύρανε.</p><p></p><p>Αν κάποιος γνωρίζει κάποιον τρόπο για επικοινωνία θα το εκτιμούσα πολύ.</p><p></p><p>P.S.: Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι η πρώτη που συναντώ που με αναγκάζει να παω εγώ ο ίδιος το ελλατωματικό προιόν στο service αντί να στείλουν κάποιο courier να το παραλάβει. Δεν ξέρω αν συμβαίνει και με άλλες εταιρείες αλλά είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει σε εμένα. Και έχω αντιμετωπίσει ουκ ολίγες φορές πρόβλημα με κάποια συσκευή.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Phillip_K, post: 1056657173, member: 2253"] Καλημέρα σε όλους. Εδώ και μια βδομάδα περίπου αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με ένα ηχειο roister emphasis 25. Την Δευτέρα που μας πέρασε επικοινώνησα με το service από ένα κινητό που αναγραφόταν στο site της roister (και όχι από τα σταθερά τηλέφωνα που αναγραφονται στο site γιατί κανείς δεν απαντούσε). Μου είπε ο κύριος με τον οποίο μίλησα να επικοινωνήσω πάλι σήμερα για να πάω το ηχείο άυριο να το δούνε, λεγοντάς μου βέβαια ότι τα γραφεία της Avicon Technologies που έχουν την υποστήριξη των roister άλλαξαν διεύθυνση (Ξενοφώντος 46, Μοσχάτο πλέον). Που είναι το πρόβλημα; Ότι δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας πλέον. Τα σταθερά που αναγράφονται στο επίσημο site εξακολουθούν να μην τα σηκώνουν και το κινητό που υπήρχε για το service το αποσύρανε. Αν κάποιος γνωρίζει κάποιον τρόπο για επικοινωνία θα το εκτιμούσα πολύ. P.S.: Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι η πρώτη που συναντώ που με αναγκάζει να παω εγώ ο ίδιος το ελλατωματικό προιόν στο service αντί να στείλουν κάποιο courier να το παραλάβει. Δεν ξέρω αν συμβαίνει και με άλλες εταιρείες αλλά είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει σε εμένα. Και έχω αντιμετωπίσει ουκ ολίγες φορές πρόβλημα με κάποια συσκευή. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
Προβλήματα-Αντιμετώπιση-Εντυπώσεις με SERVICE Ελληνικών αντιπροσωπειών.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…