Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
Προβλημα στην Κινηση : Οι περιορισμοι των 24 fps
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="takisot" data-source="post: 199721" data-attributes="member: 12"><p><strong>Απάντηση: Re: Προβλημα στην Κινηση : Οι περιορισμοι των 24 fps</strong></p><p></p><p></p><p> </p><p>Bios, εχω την αισθηση πως ορθως σε διορθωσε ο Σακης αφου λες:</p><p> </p><p><em>Αρχική Δημοσίευση από BIOS </em></p><p><em>Το θόλωμα ακίνητων αντικειμένων όταν κινείται η κάμερα, δεν είναι θέμα fps, ούτε τεχνολογικής αδυναμίας των μέσων καταγραφής... Είναι αποκλειστικό θέμα του ματιού...</em></p><p> </p><p>Δεν ειναι αποκλειστικο θεμα του ματιου. Το οτι το ματι μας λειτουργει με παρομοιο τροπο οταν κινειται μπροστα του ενα αντικειμενο ειναι βολικα συμπτωματικο (αφου η αισθηση της θολουρας στο panning δεν ξενιζει τον θεατη) αλλα δεν ειναι η αιτια του θολωματος των ακινητων αντικειμενων οταν κινειται η καμερα. Αυτη θα την αναζητησεις στον χρονο εκθεσης του frame οπως εγραψε ο Σακης. Γι αυτο στο πρωτο μου ποστ ανεφερα οτι αν γινει γρηγορα το panning της καμερας η εικονα θολωνει, αν γινει με μετρια ταχυτητα εχει καθαροτητα αλλα και judder λογω της αργης ταχυτητας των 24 fps.</p><p> </p><p>Επισης ειπες: </p><p><em>Αρχική Δημοσίευση από BIOS </em></p><p><em>Δηλαδή, εγώ καταλήγω στο συμπέρασμα οτι με όσα fps και να γίνει η καταγραφή της εικόνας από την κάμερα και την προβολή της στο πανί ή στο γυαλί, το μάτι θα την δει με 24 fps... Αρα τα πολλά fps λήψης/αναπαραγωγής δεν βοηθούν ιδιαίτερα... Για την ακρίβεια, στην προκείμενη περίπτωση, το μάτι είναι αβοήθητο να τα βγάλει πέρα ΕΝΤΕΛΩΣ μόνο του...</em></p><p> </p><p>Και αυτο το συμπερασμα σου ειναι κατα την γνωμη μου λανθασμενο, αφου το ματι καταλαβαινει κανονικοτατα την ομαλοτητα της κινησης οταν το υλικο εχει κινηματογραφηθει σε πχ 60 fps, αφου <em>και </em>καθαρα αποτυπωμενα θα ειναι τα διαδοχικα καρε αλλα <em>και </em>το φιλμ θα εχει αρκετη ταχυτητα να αποτυπωσει ολη την πληροφορια του Panning (θυμησου το παραδειγμα του αρχικου Post με τις σανιδες!)</p><p>Συμπερασματικα, τα πολλα fps κινηματογραφισης μας δινουν σαφεστατα ομαλοτερη κινηση αλλα χανουμε την αισθηση της θολούρας στα pannings που εχουμε ολοι συνηθίσει!</p><p></p><p>ΥΓ Συμφωνω πως η Wikipedia ειναι θησαυρος γνωσεων! Τα αρθρακια που παραθετεις ειναι πολυ ενδιαφεροντα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="takisot, post: 199721, member: 12"] [b]Απάντηση: Re: Προβλημα στην Κινηση : Οι περιορισμοι των 24 fps[/b] Bios, εχω την αισθηση πως ορθως σε διορθωσε ο Σακης αφου λες: [I]Αρχική Δημοσίευση από BIOS Το θόλωμα ακίνητων αντικειμένων όταν κινείται η κάμερα, δεν είναι θέμα fps, ούτε τεχνολογικής αδυναμίας των μέσων καταγραφής... Είναι αποκλειστικό θέμα του ματιού...[/I] Δεν ειναι αποκλειστικο θεμα του ματιου. Το οτι το ματι μας λειτουργει με παρομοιο τροπο οταν κινειται μπροστα του ενα αντικειμενο ειναι βολικα συμπτωματικο (αφου η αισθηση της θολουρας στο panning δεν ξενιζει τον θεατη) αλλα δεν ειναι η αιτια του θολωματος των ακινητων αντικειμενων οταν κινειται η καμερα. Αυτη θα την αναζητησεις στον χρονο εκθεσης του frame οπως εγραψε ο Σακης. Γι αυτο στο πρωτο μου ποστ ανεφερα οτι αν γινει γρηγορα το panning της καμερας η εικονα θολωνει, αν γινει με μετρια ταχυτητα εχει καθαροτητα αλλα και judder λογω της αργης ταχυτητας των 24 fps. Επισης ειπες: [I]Αρχική Δημοσίευση από BIOS Δηλαδή, εγώ καταλήγω στο συμπέρασμα οτι με όσα fps και να γίνει η καταγραφή της εικόνας από την κάμερα και την προβολή της στο πανί ή στο γυαλί, το μάτι θα την δει με 24 fps... Αρα τα πολλά fps λήψης/αναπαραγωγής δεν βοηθούν ιδιαίτερα... Για την ακρίβεια, στην προκείμενη περίπτωση, το μάτι είναι αβοήθητο να τα βγάλει πέρα ΕΝΤΕΛΩΣ μόνο του...[/I] Και αυτο το συμπερασμα σου ειναι κατα την γνωμη μου λανθασμενο, αφου το ματι καταλαβαινει κανονικοτατα την ομαλοτητα της κινησης οταν το υλικο εχει κινηματογραφηθει σε πχ 60 fps, αφου [I]και [/I]καθαρα αποτυπωμενα θα ειναι τα διαδοχικα καρε αλλα [I]και [/I]το φιλμ θα εχει αρκετη ταχυτητα να αποτυπωσει ολη την πληροφορια του Panning (θυμησου το παραδειγμα του αρχικου Post με τις σανιδες!) Συμπερασματικα, τα πολλα fps κινηματογραφισης μας δινουν σαφεστατα ομαλοτερη κινηση αλλα χανουμε την αισθηση της θολούρας στα pannings που εχουμε ολοι συνηθίσει! ΥΓ Συμφωνω πως η Wikipedia ειναι θησαυρος γνωσεων! Τα αρθρακια που παραθετεις ειναι πολυ ενδιαφεροντα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
Προβλημα στην Κινηση : Οι περιορισμοι των 24 fps
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…