Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
Προβλημα στην Κινηση : Οι περιορισμοι των 24 fps
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="BIOS" data-source="post: 199366" data-attributes="member: 256"><p>Παρά την παραπάνω αξιόλογη ανάλυση του Γιάννη Σπύρου. εγώ - σύμφωνα με όσα ξέρω και έχω διαβάσει - έχω μιά διαφορετική άποψη...</p><p>Το θόλωμα ακίνητων αντικειμένων όταν κινείται η κάμερα, δεν είναι θέμα fps, ούτε τεχνολογικής αδυναμίας των μέσων καταγραφής... Είναι αποκλειστικό θέμα του ματιού...</p><p>Το μάτι έχει την ικανότητα - ή την αδυναμία, όπως θέλει το παίρνει κανείς - τα ραβδία και τα κωνία που είναι οι οπτικοί αισθητήρες στην επιφάνεια του αμφιβληστροειδή, να συγκρατούν το οπτικό ερέθισμα (την στιγμιαία προβολή μιας εικόνας στον αμφιβληστροειδή ) γιά 1/24 (κατά μέσο όρο) του δευτερολέπτου. Αυτό σημαίνει ότι με προβολή 24 fps, δημιουργείται στον εγκέφαλο η εντύπωση της συνεχόμενης κίνησης...</p><p>Το θόλωμα όμως των εστιασμένων αντικειμένων σε μιά απεικονιζόμενη κινούμενη εικόνα (μιλάμε πάντα γιά σωστά εστιασμένα αντικείμενα - ανεστίαστα αντικείμενα φαίνονται θολα γιά πολλούς περισσότερους λόγους) προκύπτει από 3 κινητικές καταστάσεις α) κινούμενη κάμερα ακίνητο αντικείμενο β) ακίνητη κάμερα κινούμενο αντικείμενο γ) κινούμενη κάμερα κινούμενο αντικείμενο. Απο την διαφορά της σχετικής κίνησης δηλαδή μεταξύ κάμερας και εστιασμένου αντικειμένου...</p><p>Αν υποθέσουμε ότι η σχετική ταχύτητα μεταξύ ενός λεπτού φωτιζόμενου σωλήνα νέον μιας επιγραφής και του σημείου εστίασης της κάμερας είναι 24 m/sec, τότε, με μετείκασμα του ματιού 24 fps και έχοντας τον σωλήνα να παραμένει στο οπτικό πεδίο της κάμερας καθόλη την διάρκεια του δευτερολέπτου, ο σωλήνας κατά την αναπαραγωγή της ταινίας θα φανεί στον θεατή ότι έχει πάχος 1 μέτρο !! (αντίστοιχο παράδειγμα στην φωτογραφία είναι τα πολλών μέτρων ίχνη που αφήνουν τα φώτα των αυτοκινήτων την νύχτα όταν χρησιμοποιούμε πολύ αργή ταχύτητα στην φωτ.μηχανή)</p><p></p><p>Δηλαδή, εγώ καταλήγω στο συμπέρασμα οτι με όσα fps και να γίνει η καταγραφή της εικόνας από την κάμερα και την προβολή της στο πανί ή στο γυαλί, το μάτι θα την δει με 24 fps... Αρα τα πολλά fps λήψης/αναπαραγωγής δεν βοηθούν ιδιαίτερα... Για την ακρίβεια, στην προκείμενη περίπτωση, το μάτι είναι αβοήθητο να τα βγάλει πέρα ΕΝΤΕΛΩΣ μόνο του...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BIOS, post: 199366, member: 256"] Παρά την παραπάνω αξιόλογη ανάλυση του Γιάννη Σπύρου. εγώ - σύμφωνα με όσα ξέρω και έχω διαβάσει - έχω μιά διαφορετική άποψη... Το θόλωμα ακίνητων αντικειμένων όταν κινείται η κάμερα, δεν είναι θέμα fps, ούτε τεχνολογικής αδυναμίας των μέσων καταγραφής... Είναι αποκλειστικό θέμα του ματιού... Το μάτι έχει την ικανότητα - ή την αδυναμία, όπως θέλει το παίρνει κανείς - τα ραβδία και τα κωνία που είναι οι οπτικοί αισθητήρες στην επιφάνεια του αμφιβληστροειδή, να συγκρατούν το οπτικό ερέθισμα (την στιγμιαία προβολή μιας εικόνας στον αμφιβληστροειδή ) γιά 1/24 (κατά μέσο όρο) του δευτερολέπτου. Αυτό σημαίνει ότι με προβολή 24 fps, δημιουργείται στον εγκέφαλο η εντύπωση της συνεχόμενης κίνησης... Το θόλωμα όμως των εστιασμένων αντικειμένων σε μιά απεικονιζόμενη κινούμενη εικόνα (μιλάμε πάντα γιά σωστά εστιασμένα αντικείμενα - ανεστίαστα αντικείμενα φαίνονται θολα γιά πολλούς περισσότερους λόγους) προκύπτει από 3 κινητικές καταστάσεις α) κινούμενη κάμερα ακίνητο αντικείμενο β) ακίνητη κάμερα κινούμενο αντικείμενο γ) κινούμενη κάμερα κινούμενο αντικείμενο. Απο την διαφορά της σχετικής κίνησης δηλαδή μεταξύ κάμερας και εστιασμένου αντικειμένου... Αν υποθέσουμε ότι η σχετική ταχύτητα μεταξύ ενός λεπτού φωτιζόμενου σωλήνα νέον μιας επιγραφής και του σημείου εστίασης της κάμερας είναι 24 m/sec, τότε, με μετείκασμα του ματιού 24 fps και έχοντας τον σωλήνα να παραμένει στο οπτικό πεδίο της κάμερας καθόλη την διάρκεια του δευτερολέπτου, ο σωλήνας κατά την αναπαραγωγή της ταινίας θα φανεί στον θεατή ότι έχει πάχος 1 μέτρο !! (αντίστοιχο παράδειγμα στην φωτογραφία είναι τα πολλών μέτρων ίχνη που αφήνουν τα φώτα των αυτοκινήτων την νύχτα όταν χρησιμοποιούμε πολύ αργή ταχύτητα στην φωτ.μηχανή) Δηλαδή, εγώ καταλήγω στο συμπέρασμα οτι με όσα fps και να γίνει η καταγραφή της εικόνας από την κάμερα και την προβολή της στο πανί ή στο γυαλί, το μάτι θα την δει με 24 fps... Αρα τα πολλά fps λήψης/αναπαραγωγής δεν βοηθούν ιδιαίτερα... Για την ακρίβεια, στην προκείμενη περίπτωση, το μάτι είναι αβοήθητο να τα βγάλει πέρα ΕΝΤΕΛΩΣ μόνο του... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
Προβλημα στην Κινηση : Οι περιορισμοι των 24 fps
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…