Πρόβλημα με Sony AF8,φυσιολογικό ή καμένες ολόκληρες σειρές από πίξελ;

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,190
Καλησπέρα Σταμάτη. Ούτε να την πάρουν θέλω ούτε να έρθει κάποιος εδώ όπως πέρσι να βγάλει φωτογραφίες και να φύγει.Οταν θα κανω κίνηση θέλω να είμαι σίγουρος ότι θα δικαιωθώ και αν αυτες οι σειρές πιξελ είναι προβληματικές και όχι φυσιολογικές θα έχω ένα μεγάλο έξτρα όπλο στα χέρια μου.Καμενα πίξελ,banding που χειροτερεύει κάθε μέρα και πιο πολύ και φυσικά burn in σε τηλεόραση τριετίας δεν ανέχομαι άλλο.
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,899
Καλησπέρα Σταμάτη. Ούτε να την πάρουν θέλω ούτε να έρθει κάποιος εδώ όπως πέρσι να βγάλει φωτογραφίες και να φύγει.Οταν θα κανω κίνηση θέλω να είμαι σίγουρος ότι θα δικαιωθώ και αν αυτες οι σειρές πιξελ είναι προβληματικές και όχι φυσιολογικές θα έχω ένα μεγάλο έξτρα όπλο στα χέρια μου.Καμενα πίξελ,banding που χειροτερεύει κάθε μέρα και πιο πολύ και φυσικά burn in σε τηλεόραση τριετίας δεν ανέχομαι άλλο.
Καλησπέρα

Αφου έχεις τόσα προβλήματα είναι δεδομένη η αντικατάσταση. Η διαδικασία που ακολουθούν δεν αλλάζει φιλαράκι.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,190
Μόνο να ζητήσω από τον αγαπητό συντονιστή που μετέφερε τα μηνύματα και τον τίτλο εδώ,να επαναφέρει το ήτα στο "η καμένες ολόκληρες σειρές" καθότι είναι διαζευκτικο απλώς στο κινητό δεν έχω βρει τρόπο να βάλω τόνο.Η απορία μου έχει να κάνει με τις γκρι σειρές αν είναι φυσιολογικές η όχι.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,190
Να ενημερώσω το νήμα ότι πήρα τηλέφωνο μου είπαν να έρθουν να την πάρουν αλλά δεν βολεύουν οι ώρες και έτσι ενώ είχα κλείσει ραντεβού τελικά το ακύρωσα.Τραγικο να έρχονται 8 με 4 μονο.Δηλαδη πρέπει να ειμαστε άνεργοι για να εξυπηρετηθούμε;Τεχνικός δεν έρχεται για κανέναν λόγο σπίτι αν και θα ήταν εύκολο να κρίνει αν χρήζει αντικατάστασης και να μη γίνει όλη αυτή η διαδικασία τσάμπα.Να την πάω εγώ δεν το δέχονται με την ανεπανάληπτη δικαιολογία ότι τη συσκευάζουν σε ειδικά κουτιά για να μην γίνει ζημιά κατά τη μεταφορά.Μα αν τη φέρω εγώ αν γίνει ζημιά κατά τη μεταφορά θα το δουν οι τεχνικοί πριν την παραλάβουν δική μου ευθύνη αν τη σπάσω,η δική σας ξεκινάει αφού την παραλάβετε, τίποτα.Μιλαμε για παραλογισμό σε όλο του το μεγαλείο.Πολυ σκαλωμενη λογική και ταλαιπωρία χώρος λόγο.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,190
Καλησπέρα στους φίλους.Τη μεγάλη Τετάρτη ήρθαν και πήραν την τηλεόραση και μέχρι σήμερα το πρωί δεν είχα κανένα νέο.Αποφασισα και τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχει εγκριθεί αντικατάσταση με την A80j.Τους ρώτησα σε πιο κατάστημα υπάρχει διαθέσιμη και πήγα και την πήρα επιτόπου.Τα υπόλοιπα στο νήμα της.Ευχαριστω πολύ παίδες.
 
  • Like
Reactions: mikemtb