Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Πρόβλημα εκκίνησης κομπρεσέρ αέρος
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="cbfdim" data-source="post: 1057742167" data-attributes="member: 45796"><p>Να κανω τον δικηγορο του "διαβολου" παλι; </p><p>Αν ειχε πιασει "γλιτσα" ο ιμαντας, τοτε θα πατιναριζε (θα "γλυστραγε" πανω στις τροχαλιες), κοινως σε μια σχεση μεταδοσης 1:1 (που εδω δεν ειναι τετοια) στην μια περιστροφη της τροχαλιας του μοτερ θα επερνε μιση ή ενα τεταρτο η τροχαλια του συμπιεστή. Αυτο θα ειχε σαν αποτελεσμα την μη σωστη περιστροφη του συμπιεστη ή και την καθολου περιστροφη, και οχι την μη εκκινηση του μοτερ.</p><p>Για να μην ξεκιναει το μοτερ σημαινει οτι κατι το εμποδιζε, του δημιουργουσε προσθετο "φορτιο".</p><p>Αυτο θα μπορουσε να συμβει απο μη σωστη τανυση του ιμαντα, πραγμα που προερχοταν και απο τη μη ευθυγραμμιση των 2 τροχαλιων.</p><p>Εκτος και αν το λουκι της τροχαλιας ηταν γεματο π.χ. πριονιδι συμπιεσμενο και δεν αφηνε τον ιμαντα να πατησει.</p><p>Εγω θα ελεγχα και τα εδρανα των 2 αξονων των τροχαλιων.(ρουλεμαν, κουζινετα), καθως δουλευαν υπο μεγαλη ταση για καμποσο καιρο και ενδεχεται να εχουν καταπονηθει.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cbfdim, post: 1057742167, member: 45796"] Να κανω τον δικηγορο του "διαβολου" παλι; Αν ειχε πιασει "γλιτσα" ο ιμαντας, τοτε θα πατιναριζε (θα "γλυστραγε" πανω στις τροχαλιες), κοινως σε μια σχεση μεταδοσης 1:1 (που εδω δεν ειναι τετοια) στην μια περιστροφη της τροχαλιας του μοτερ θα επερνε μιση ή ενα τεταρτο η τροχαλια του συμπιεστή. Αυτο θα ειχε σαν αποτελεσμα την μη σωστη περιστροφη του συμπιεστη ή και την καθολου περιστροφη, και οχι την μη εκκινηση του μοτερ. Για να μην ξεκιναει το μοτερ σημαινει οτι κατι το εμποδιζε, του δημιουργουσε προσθετο "φορτιο". Αυτο θα μπορουσε να συμβει απο μη σωστη τανυση του ιμαντα, πραγμα που προερχοταν και απο τη μη ευθυγραμμιση των 2 τροχαλιων. Εκτος και αν το λουκι της τροχαλιας ηταν γεματο π.χ. πριονιδι συμπιεσμενο και δεν αφηνε τον ιμαντα να πατησει. Εγω θα ελεγχα και τα εδρανα των 2 αξονων των τροχαλιων.(ρουλεμαν, κουζινετα), καθως δουλευαν υπο μεγαλη ταση για καμποσο καιρο και ενδεχεται να εχουν καταπονηθει. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Πρόβλημα εκκίνησης κομπρεσέρ αέρος
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…