Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Ducksong" data-source="post: 1057820437" data-attributes="member: 44049"><p>Εννοείς το Πλαίσιο? Η τηλεόραση σου είναι αντιπροσωπείας, οπότε αν έχει πάει για οποιαδήποτε επισκευή στη Samsung θα υπάρχει στο αρχείο και θα δικαιωθείς. Θα πρέπει να στην αντικαταστήσουν με καινούργια. </p><p>Επίσης με τον κωδικό της ρώτα το κατάστημα αν η τηλεόραση έχει αγοραστεί απο άλλο πελάτη ο οποίος την έχει επιστρέψει (δεν είναι ανάγκη να την έχει επιστρέψει ως ελλατωματική, έχει δικαίωμα απλά να άλλαξε γνώμη)</p><p></p><p>Αν δεν έχει σταλει στην Samsung η τηλεόραση τότε τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Τα σημάδια που περιγράφεις δεν παραπέμπουν σε επισκευή απο επαγγελματία και τα μεγάλα καταστήματα έχουν διαδικασίες για τηλεοράσεις που παρουσιάζουν οποιοδήποτε πρόβλημα. Το Πλαίσιο για παράδειγμα έχει stockhouse που στέλνει τα επισκευασμένα προς πώληση και επιπλέον τα καταστήματα του πουλάνε ανοιγμένα/demo - με έκπτωση. Δεν είναι ότι σε αυτούς δεν γίνονται "περίεργα" απλά είναι πιο σπάνια.</p><p></p><p>Εκεί θα κληθείς να αποδείξεις ότι έτσι στην παρέδωσαν. Καλό είναι σε αυτή την περίπτωση να παραμείνεις ψύχραιμος, να είσαι επίμονος και να καταφέρεις να είσαι λίγο επιθετικός χωρίς να γίνεις αγενής.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ducksong, post: 1057820437, member: 44049"] Εννοείς το Πλαίσιο? Η τηλεόραση σου είναι αντιπροσωπείας, οπότε αν έχει πάει για οποιαδήποτε επισκευή στη Samsung θα υπάρχει στο αρχείο και θα δικαιωθείς. Θα πρέπει να στην αντικαταστήσουν με καινούργια. Επίσης με τον κωδικό της ρώτα το κατάστημα αν η τηλεόραση έχει αγοραστεί απο άλλο πελάτη ο οποίος την έχει επιστρέψει (δεν είναι ανάγκη να την έχει επιστρέψει ως ελλατωματική, έχει δικαίωμα απλά να άλλαξε γνώμη) Αν δεν έχει σταλει στην Samsung η τηλεόραση τότε τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Τα σημάδια που περιγράφεις δεν παραπέμπουν σε επισκευή απο επαγγελματία και τα μεγάλα καταστήματα έχουν διαδικασίες για τηλεοράσεις που παρουσιάζουν οποιοδήποτε πρόβλημα. Το Πλαίσιο για παράδειγμα έχει stockhouse που στέλνει τα επισκευασμένα προς πώληση και επιπλέον τα καταστήματα του πουλάνε ανοιγμένα/demo - με έκπτωση. Δεν είναι ότι σε αυτούς δεν γίνονται "περίεργα" απλά είναι πιο σπάνια. Εκεί θα κληθείς να αποδείξεις ότι έτσι στην παρέδωσαν. Καλό είναι σε αυτή την περίπτωση να παραμείνεις ψύχραιμος, να είσαι επίμονος και να καταφέρεις να είσαι λίγο επιθετικός χωρίς να γίνεις αγενής. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…