Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="termi21" data-source="post: 1057360826" data-attributes="member: 28318"><p>Καλημέρα σε όλους! Διάβασα ολόκληρο το thread στα γρήγορα, αλλά νομίζω δεν είδα κάτι σχετικά με την περίπτωση μου, δηλαδή "σπασμένο προιόν".</p><p></p><p>Εν συντομία στις <strong>4/4/15</strong> έκανα παραγγελία σκληρού δίσκου από online κατάστημα, για παραλαβή από το κατάστημα.</p><p></p><p>Με ενημέρωσαν 1 εβδομάδα μετά να πάω να το παραλάβω, και έτσι σύμφωνα με το τιμολόγιο, τον παρέλαβα στις <strong>11/4/15</strong>.</p><p></p><p>Παραδέχομαι, ότι έκανα βλακεία και δεν άνοιξα τη συσκευασία, η οποία ήταν στην ουσία λίγες φουσκάλες (χωρίς κουτί) και κάτι αυτοκόλλητα της ACS (λογικά εκείνοι το παρέλαβαν μέσω courrier).</p><p></p><p>Σήμερα, όταν ήρθαν και οι υπόλοιπες παραγγελίες μου (το CPU, το motherboard, κλπ), άρχισα να ανήγω τις συσκευασίες.</p><p></p><p>Όταν αφαίρεσα λοιπόν τις φουσκάλες από το δίσκο, βλέπω στο αλουμινένιο, σφραγισμένο σακουλάκι του δίσκου στη μία γωνία κάτι τρυπούλες σαν χτύπημα... (1ο καμπάνακι)...., ανήγω το αλουμινένιο σακουλάκι και πέφτει από μέσα ένα μικρό πλαστικό κομματάκι (σπάσιμο στο σκληρό σε μια γωνία, σε σχετικά ασήμαντο σημείο) (2ο καμπάνακι). Πλέον, είχα αποφασίσει ότι αυτός ο δίσκος πρέπει να επιστραφεί, καθώς ήταν φανερό ότι είχε φάει ξύλο κατά τη μεταφορά του... Παρόλα αυτά είπα να τον δοκιμάσω αν λειτουργεί... ο δίσκος "φυσικά" άρχισε κατευθείαν τα κλάκα-κλούκα... και δε λειτουργεί...</p><p></p><p>Παίρνω χθες τηλέφωνο στο support τους, στις 19:40 (20:00 έκλειναν). Με είχαν 10 λεπτά αναμονή... Anyway, μιλάω με μία και μου είπε "οκ το σημείωσα και θα σας καλέσει κάποιο αύριο (<strong>25/4/15</strong>) ή τη Δευτέρα (<strong>27/4/15</strong>)" από το αρμόδιο τμήμα.</p><p></p><p>Το κατάστημα αναγράφει στο site του για επιστροφές <strong>"DOA" εντός 7 ημερών</strong>.</p><p></p><p>Όπως και να έχει, δε πρόκειται να περιμένω να με πάρουν τη Δευτέρα, και θα πάω από εκεί σήμερα.</p><p></p><p>Υπάρχει κάποιος να με συμβουλέψει; Ποια είναι τελικά τα δικαιώματα μου; Έλαβα σπασμένο και χαλασμένο προιόν, αλλά με φοβίζει το γεγονός ότι πέρασαν 2 εβδομάδες για να κάνω τη διαπιστώση... Και φοβάμαι μη το πληρώσω ακριβά (105 ). Είμαι σίγουρος ότι σπασμένο δίσκο δε καλύπτει ούτε καν η normal εγγύηση δίσκων...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termi21, post: 1057360826, member: 28318"] Καλημέρα σε όλους! Διάβασα ολόκληρο το thread στα γρήγορα, αλλά νομίζω δεν είδα κάτι σχετικά με την περίπτωση μου, δηλαδή "σπασμένο προιόν". Εν συντομία στις [B]4/4/15[/B] έκανα παραγγελία σκληρού δίσκου από online κατάστημα, για παραλαβή από το κατάστημα. Με ενημέρωσαν 1 εβδομάδα μετά να πάω να το παραλάβω, και έτσι σύμφωνα με το τιμολόγιο, τον παρέλαβα στις [B]11/4/15[/B]. Παραδέχομαι, ότι έκανα βλακεία και δεν άνοιξα τη συσκευασία, η οποία ήταν στην ουσία λίγες φουσκάλες (χωρίς κουτί) και κάτι αυτοκόλλητα της ACS (λογικά εκείνοι το παρέλαβαν μέσω courrier). Σήμερα, όταν ήρθαν και οι υπόλοιπες παραγγελίες μου (το CPU, το motherboard, κλπ), άρχισα να ανήγω τις συσκευασίες. Όταν αφαίρεσα λοιπόν τις φουσκάλες από το δίσκο, βλέπω στο αλουμινένιο, σφραγισμένο σακουλάκι του δίσκου στη μία γωνία κάτι τρυπούλες σαν χτύπημα... (1ο καμπάνακι)...., ανήγω το αλουμινένιο σακουλάκι και πέφτει από μέσα ένα μικρό πλαστικό κομματάκι (σπάσιμο στο σκληρό σε μια γωνία, σε σχετικά ασήμαντο σημείο) (2ο καμπάνακι). Πλέον, είχα αποφασίσει ότι αυτός ο δίσκος πρέπει να επιστραφεί, καθώς ήταν φανερό ότι είχε φάει ξύλο κατά τη μεταφορά του... Παρόλα αυτά είπα να τον δοκιμάσω αν λειτουργεί... ο δίσκος "φυσικά" άρχισε κατευθείαν τα κλάκα-κλούκα... και δε λειτουργεί... Παίρνω χθες τηλέφωνο στο support τους, στις 19:40 (20:00 έκλειναν). Με είχαν 10 λεπτά αναμονή... Anyway, μιλάω με μία και μου είπε "οκ το σημείωσα και θα σας καλέσει κάποιο αύριο ([B]25/4/15[/B]) ή τη Δευτέρα ([B]27/4/15[/B])" από το αρμόδιο τμήμα. Το κατάστημα αναγράφει στο site του για επιστροφές [B]"DOA" εντός 7 ημερών[/B]. Όπως και να έχει, δε πρόκειται να περιμένω να με πάρουν τη Δευτέρα, και θα πάω από εκεί σήμερα. Υπάρχει κάποιος να με συμβουλέψει; Ποια είναι τελικά τα δικαιώματα μου; Έλαβα σπασμένο και χαλασμένο προιόν, αλλά με φοβίζει το γεγονός ότι πέρασαν 2 εβδομάδες για να κάνω τη διαπιστώση... Και φοβάμαι μη το πληρώσω ακριβά (105 ). Είμαι σίγουρος ότι σπασμένο δίσκο δε καλύπτει ούτε καν η normal εγγύηση δίσκων... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…