Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Προσπάθειες σε έλλειψη πληρότητας
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημοκηδής" data-source="post: 879071" data-attributes="member: 522"><p>Παρότι οι συμφωνίες του Σούμπερτ στερούνται το πολυδιάστατο αυτών πχ. του Μάλερ και δεν έχουν και αυτή την ψιλοβελονιά στην ενορχήστρωση (πράγματα βεβαίως αναμενόμενα αφού ο φτωχός δεν είχε την δυνατότητα να τις ακούσει, παρά μόνο μέσα στην κεφάλα του, είτε στην καλύτερη περίπτωση σε πιάνο τέσσερα χέρια ή κάποιο μικρό σύνολο, οπότε δεν είχε την πολυτέλεια να τις δουλέψει με μεγάλο σύνολο και πιθανώς να επανέλθει με τροποποιήσεις, περικοπές ή συμπληρώσεις, κλπ ) η τεράστια 'μελωδική φλέβα' του (φοβερό κλισέ), του επιτρέπει να παρουσιάζει έργα και αυτής της κλίμακας με τεράστιο ενδιαφέρον, (...όχι μόνο μορφολογικό) .</p><p></p><p>Χθες με αφορμή το παρόν νήμα ξανάκουσα μετά χρόνια την ημιτελή... η περιγραφή του Σωτήρη είναι ακριβώς 'up to the point' ... H στιγμή στο πρώτο μέλος που η ευχάριστη μελωδία διακόπτεται από τον τρόμο, ο τρόπος που μας λέει : '... τι γελάτε και χαίρεσθε ; κοιτάξτε την θλιβερή μοίρα σας ... ' είναι συγκλονιστικός ....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημοκηδής, post: 879071, member: 522"] Παρότι οι συμφωνίες του Σούμπερτ στερούνται το πολυδιάστατο αυτών πχ. του Μάλερ και δεν έχουν και αυτή την ψιλοβελονιά στην ενορχήστρωση (πράγματα βεβαίως αναμενόμενα αφού ο φτωχός δεν είχε την δυνατότητα να τις ακούσει, παρά μόνο μέσα στην κεφάλα του, είτε στην καλύτερη περίπτωση σε πιάνο τέσσερα χέρια ή κάποιο μικρό σύνολο, οπότε δεν είχε την πολυτέλεια να τις δουλέψει με μεγάλο σύνολο και πιθανώς να επανέλθει με τροποποιήσεις, περικοπές ή συμπληρώσεις, κλπ ) η τεράστια 'μελωδική φλέβα' του (φοβερό κλισέ), του επιτρέπει να παρουσιάζει έργα και αυτής της κλίμακας με τεράστιο ενδιαφέρον, (...όχι μόνο μορφολογικό) . Χθες με αφορμή το παρόν νήμα ξανάκουσα μετά χρόνια την ημιτελή... η περιγραφή του Σωτήρη είναι ακριβώς 'up to the point' ... H στιγμή στο πρώτο μέλος που η ευχάριστη μελωδία διακόπτεται από τον τρόμο, ο τρόπος που μας λέει : '... τι γελάτε και χαίρεσθε ; κοιτάξτε την θλιβερή μοίρα σας ... ' είναι συγκλονιστικός .... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Προσπάθειες σε έλλειψη πληρότητας
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…