Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Προσπάθειες σε έλλειψη πληρότητας
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δαμιανός Δημητριάδης" data-source="post: 877561" data-attributes="member: 206"><p>Το ανολοκλήρωτο αριστούργημα του Σούμπερτ, για το οποίο ο Κρίστοφερ Γκιμπς (<em>Σούμπερτ, εκδ. Λέσχη, 2005</em>), γράφει πως αναγγέλλει ένα νέο ρομαντικό ήχο - πράγματι, σηματοδοτεί την αρχή της ρομαντικής συμφωνίας - και δείχνει για μια ακόμη φορά την τόλμη του συνθέτη στον τομέα της αρμονίας, έχει και έναν ιδιαίτερο συμβολισμό.</p><p></p><p>Αποτελεί το δημοφιλέστερο έργο του - αν και για να γίνει γνωστό στη Βιέννη και στον υπόλοιπο κόσμο χρειάστηκε να περάσουν περισσότερα από 40 χρόνια από τη σύνθεση του - και ταυτόχρονα συμβολίζει το ανολοκλήρωτο της τέχνης και της ζωής του Σούμπερτ, τις προσδοκίες ή τις ελπίδες που διέκοψε και ματαίωσε ο πρόωρος θάνατος. Χρονολογικά, η δημιουργία της συμφωνίας συμπίπτει με την εποχή που κόλλησε το μοιραίο αφροδίσιο νόσημα, γεγονός που ενισχύει το συμβολισμό.</p><p></p><p>Στις ερμηνείες που παρέθεσε ο Μπουζόνι, να προσθέσω και τις δικές μου προτάσεις</p><p></p><p>Μπρούνο Βάλτερ με Φιλαρμονική Νέας Υόρκης, ερμηνεία που εστιάζει περισσότερο στο λυρισμό του έργου με τη γνώριμη ζεστασιά και απαράμιλλη αφηγηματική ευφράδεια του ύστερου Βάλτερ και Κάρλος Κλάιμπερ με τη Φιλαρμονική της Βιέννης, με πιο έντονο ταμπεραμέντο και έμφαση στο δράμα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δαμιανός Δημητριάδης, post: 877561, member: 206"] Το ανολοκλήρωτο αριστούργημα του Σούμπερτ, για το οποίο ο Κρίστοφερ Γκιμπς ([I]Σούμπερτ, εκδ. Λέσχη, 2005[/I]), γράφει πως αναγγέλλει ένα νέο ρομαντικό ήχο - πράγματι, σηματοδοτεί την αρχή της ρομαντικής συμφωνίας - και δείχνει για μια ακόμη φορά την τόλμη του συνθέτη στον τομέα της αρμονίας, έχει και έναν ιδιαίτερο συμβολισμό. Αποτελεί το δημοφιλέστερο έργο του - αν και για να γίνει γνωστό στη Βιέννη και στον υπόλοιπο κόσμο χρειάστηκε να περάσουν περισσότερα από 40 χρόνια από τη σύνθεση του - και ταυτόχρονα συμβολίζει το ανολοκλήρωτο της τέχνης και της ζωής του Σούμπερτ, τις προσδοκίες ή τις ελπίδες που διέκοψε και ματαίωσε ο πρόωρος θάνατος. Χρονολογικά, η δημιουργία της συμφωνίας συμπίπτει με την εποχή που κόλλησε το μοιραίο αφροδίσιο νόσημα, γεγονός που ενισχύει το συμβολισμό. Στις ερμηνείες που παρέθεσε ο Μπουζόνι, να προσθέσω και τις δικές μου προτάσεις Μπρούνο Βάλτερ με Φιλαρμονική Νέας Υόρκης, ερμηνεία που εστιάζει περισσότερο στο λυρισμό του έργου με τη γνώριμη ζεστασιά και απαράμιλλη αφηγηματική ευφράδεια του ύστερου Βάλτερ και Κάρλος Κλάιμπερ με τη Φιλαρμονική της Βιέννης, με πιο έντονο ταμπεραμέντο και έμφαση στο δράμα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Προσπάθειες σε έλλειψη πληρότητας
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…