Ποιό να πάρω ?

nektar

Supreme Member
4 January 2007
4,326
Μελίσσια
Και για να μην τρομάζει ο κόσμος και φοβάται να αγοράσει από ευρωπαϊκό amazon να σας γράψω την εμπειρία μου με το LG γιατί δεν την έγραψα.

Το κινητό είχε κάποιες γρατσουνιές στη πλάτη του πλαστικού. Όχι τίποτα το τρομερό. Αφού είπα θα ζήσω με αυτές από την στιγμή μάλιστα που είχα αποφασίσει να βάλω την official LG Θήκη που αντικαθιστά την πλάτη. Αλλά λέω... Δεν στέλνεις ένα email στην amazon να δούμε τι θα πουν. Έτσι για να ξέρεις για το μέλλον...
Στέλνω λοιπόν, εξηγώ την κατάσταση και μετά από μία μέρα μου έρχεται απάντηση η οποία έλεγε ότι μου έχουν στείλει ήδη καινούριο τηλέφωνο με οδηγίες επιστροφής του παλιού μέχρι 10 Οκτωβρίου! (έχουν πολιτική 1 μήνα δικαίωμα στον πελάτη να επιστρέψει το προϊόν). Μου ζήτησαν να πληρώσω τα έξοδα της επιστροφής και θα μου τα επιστρέψουν στην κάρτα μου, επειδή είναι πολύ ακριβή υπηρεσία να βάλεις χρέωση παραλήπτη στο εξωτερικό. Μου είπαν μάλιστα ότι αν το courrier κοστίσει πάνω από 150 τότε να τους ενημερώσω γιατί θα χρειαστεί έγκριση :p

Υπόψη ότι τους εξήγησα ότι το έχω ανοίξει το κινητό και ότι το έχω λειτουργήσει και μάλιστα σε email που ακολούθησε τους ρώτησα αν μπορώ να το χρησιμοποιήσω μέχρι να έρθει το καινούριο γιατί έχω ξεμείνει από κινητό (ψέμαααααααα....) και μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

Πείτε μου τώρα αν πηγαίνατε το κινητό σε ελληνικό κατάστημα και του λέγατε για τις γρατσουνιές πως θα σας κοιτάγανε. Όχι πείτε μου.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Μα τα ίδια λέμε. Θ' αρχίσεις να μιλάς με την εταιρεία για να βρεις άκρη. Το amazon θα σε γράψει!

Αλλά λόγω του ότι η LG δραστηριοποιείται αρκετά και εδώ, πιθανότατα να σε καλύψουν από δω απευθείας (αν δεν αρχίσουν τα γνωστά κόλπα : δεν το πήρατε από δω κλπ)

Δεν λέμε τα ίδια. Άλλα λες εσύ. Υποθέσεις κάνεις. Εγώ σου παραθέτω γεγονότα (βλέπε αντιμετώπιση amazon στο από πάνω μήνυμα) και συνομιλία με LG. Μην τρομάζουμε τον κόσμο.