Περί e-shop

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Κατ' αρχήν, άν οι moderators νομίζουν ότι αυτό το post είναι εκτός κατηγορίας, ας το μεταθέσουν εκεί που πρέπει...
-----------------------------

Παράγγειλα τηλεφωνικά απ' το e-shop χθές το μεσημέρι, μιά κάρτα TV για PC (την ακριβώτερη PCI που διαθέτουν). Κατά τη γνωστή πρακτική, με ενημέρωσαν με SMS σήμερα το απόγευμα, ότι μπορούσα να παραλάβω τη παραγγελία μου απ´το κατάστημα του Πειραιά, όπως είχα ζητήσει. Πράγματι, πήγα γύρω στις 6.30μμ σήμερα, πλήρωσα 107 ευρώ και παρέλαβα την κάρτα.
(Σημ. Εχω πάρει πολλά πράγματα απ' το e-shop -όλα άψογα και χωρίς πρόβλημα - και έτσι, δεν έδωσα σημασία στη παραλαβή, καθώς είχα παρκάρει και "παράνομα", έξω απ' το κατάστημα).
Φτάνοντας σπίτι, διαπίστωσα τα εξής:
  • Εξωτερικά, το κουτί έγραφε οδηγίες σε Γερμανικά και μόνο!
  • Το κουτί δεν ήταν σφραγισμένο με το λεπτό σελοφάν, που συνήθως περικλείει όλα τα hardware προϊόντα που αγοράζουμε. Αντίθετα, έμοιαζε "χρησιμοποιημένο", δηλ. σαν να είχε ανοιχτεί και κλειστεί ξανά ("σπασίματα" στο χαρτονένιο περιτύλιγμα του κουτιού).
  • Εσωτερικά, έλειπε το Remote control, υπήρχαν όμως οι 2 ΑΑΑ μπαταρίες του!
  • Εσωτερικά, υπήρχαν δύο καλώδια IR sensor αντί για ένα!
  • Εσωτερικά, η κάρτα σε σελοφάν, ήταν σφραγισμένη με ένα κίτρινο αυτοκόλλητο, που προειδοποιούσε ότι περιέχει ένα προϊόν ευαίσθητο σε ηλεκτροστατικά πεδία (electrostatic sensitive device), σαν καινούργια.
  • Εσωτερικά, εκτός των παραπάνω, ότι άλλο προβλέπει ο κατασκευαστής, υπήρχε.
  • Εσωτερικά τέλος, το αναδιπλούμενο manual οδηγιών, ήταν όλο στα Γερμανικά! (Απ' ότι ξέρω, υπάρχει νόμος περί πολύγλωσσων οδηγιών για προϊόντα που διατίθενται εντός της ΕΕ)
Μετά απ' αυτά, κατά τις 7.45μμ πήρα τηλέφωνο στο e-shop, εξηγώντας τους τη κατάσταση. Μου είπαν να πάω στο κατάτημα που παρέλαβα και να τους πω το πρόβλημα.
Αύριο το πρωί - first thing - θα πάω εκεί. Βέβαια, αυτό είναι διπλό πρόβλημα για μένα, καθώς πρέπει να καθυστερήσω και απ' τη δουλειά μου

Έχει κανείς καμμιά ιδέα, ή πρόταση, ή συμβουλή εν τω μεταξύ?

Σημ. Να επισημάνω ότι το e-shop πρόσφατα ανακοίνωσε την έναρξη stock house, όπου αναφέρει: "Τι όμως ορίζεται ως χρησιμοποιημένο?"

Επισυνάπτω την απόδειξη αγοράς...
 

Attachments

  • e-shop!.jpg
    e-shop!.jpg
    94.2 KB · Views: 47

jim...

Moderator
Staff member
22 February 2008
24,620
Μπακοτσιάνος...
Μάλλον από κάποια αλλαγή ήταν ή καμιά φορά συμβαίνει να ζητήσει ο πελάτης να δει το προιόν και μετά να μην το αγοράσει.

Παίζει για κάποιο λόγο να είχε καταστραφεί η συσκευασία και όποιος το ξανασυσκεύασε να μην πρόσεξε τι έβαλε μέσα.

Υπάρχουν άλλοι που δεν τους ενοχλεί αρκεί να είναι λειτουργικά οκ, και άλλοι που ζητάνε αλλαγή.

Όσον αφορά τα γερμανικά μη σε παραξενεύει. Μάλλον παραεισαγωγή είναι αλλά αυτό μη σε απασχολεί αφού λογικά θα καλύψει η ίδια η εταιρεία τυχόν εγγύηση.

Ζήτα να στην αλλάξουν απλά για το φόβο των ιουδαίων.
 

Antonis_Sp

Senior Member
17 August 2008
536
Αθήνα, Διόνυσος
Μου θύμισες μια φορά που πήρα θήκη για εξωτερικό δίσκο, και ενώ όλα πήγαιναν καλά, (μέχρι που είχα βιδώσει και το δίσκο μέσα) διαπίστωσα ότι έλλειπε το εξωτερικό τροφοδοτικό...
(ε ρε φόρτωμα που έριξα...)