Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Γενική συζήτηση & τεχνολογία
Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστό εμφάνισης τους
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="vertical" data-source="post: 1056490093" data-attributes="member: 34728"><p>Με λύπη διαπιστώνω ότι η εδώ αντιπροσωπία αρνείται πεισματικά να παραδεχθεί το πρόβλημα του DSE ως πρόβλημα του panel. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το εξωτερικό όπου σε Γαλλία, Αγγλία και Ολλανδία που το έχω επιβεβαιώσει, το panel αλλάζεται. Το κυριότερο είναι ότι δεν ξέρουν τι είναι το DSE. Ούτε σαν ορολογία, ούτε σαν φαινόμενο/πρόβλημα. Εμένα πχ, ο τεχνικός της Ιντερτεκ έβαλε το AV (κάργα μαύρο) κι έψαχνε για 'σπιθουράκια'. Προφανώς ο άνθρωπος έψαχνε για PWM Noise που ναι μεν είναι ενοχλητικό αλλά δεν το λες και πρόβλημα (είναι και αρκετά περιορισμένο στις Panasonic εκτός και αν κολλήσεις στο γυαλί). </p><p></p><p>Επίσης, υπάρχει μέλος που αυτή τη στιγμή έχει την TV του στην Ίντερτεκ. Του είπαν 'έχουμε ένα panel και θα το αλλάξουμε' μετά από χίλια δυο ζόρια αλλά σε ερώτηση αν έχει κι εκείνο πρόβλημα θα τον παραπέμψουν στις πωλήσεις. Αντίστοιχη κίνηση έκαναν και σε εμένα καθώς σε διαφωνία ως προς το πρόβλημα με παρέπεμψαν σε πωλήσεις. Η κανονική διαδικασία αντικατάστασης δεν είναι 'έχουμε ένα panel'. Το ρώτησα και η απάντηση ήταν ότι φωτογραφίζεται το panel, στέλνεται αίτηση αντικατάστασης στη Τσεχία και παραγγέλνουν νέο panel. Όχι άρπα-κόλλα βάζουμε ένα που έχουμε στη γωνία ξεχασμένο. Αλλά και πάλι, γιατί δύο μέτρα και δύο σταθμά; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει αντικατάσταση σε όλους εφόσον προχωρούν σε μια έστω αλλαγή; Και γιατί η πάγια 'δικαιολογία' ότι θα φύγει με το IR Bar. Ειλικρινά, όταν ακούω τέτοια θεωρώ ότι υποτιμούν τη νοημοσύνη μας και νομίζουν ότι είμαστε άσχετοι.</p><p></p><p>Κι εδώ έρχεται το μεγάλο ερώτημα. Τι κάνουμε; Χρησιμοποιώ πληθυντικό. Μπορώ να πάω με τη λογική του 'εγώ να βάλω panel καλό και οι άλλοι ας πήξουν' αλλά γενικά θεωρώ το πρόβλημα συλλογικό όπως φαίνεται και σε αυτό το topic. Υπάρχει πιθανότητα η Ίντερτεκ να πεισθεί ότι μιλάμε για πρόβλημα στα panels; Υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε; Θα ήθελα προτάσεις-συμβουλές ίσως και από πιο έμπειρα άτομα με αντιπροσωπίες και παρόμοια προβλήματα. Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που βρίσκω τέτοιο τοίχο μπροστά μου και ας σαρανταρίζω σε ότι και αν έχω αγοράσει τα τελευταία 20+ χρόνια. Μέχρι στιγμής, σε όλες της τηλ επικοινωνίες μου με την Ίντερτεκ έχω υπάρχει υπέρμετρα ευγενικός αλλά βλέπω ότι το θέμα δεν πάει πουθενά. Ακόμη και 400 ευρώ να έδινα και να είχα πρόβλημα, πάλι θα ήθελα μια λύση πόσο δε όταν δίνεις κοντά στα 2000 ευρώ σε περιόδους δύσκολες για όλους. Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι, θα το άκουγα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.</p><p></p><p>Ευχαριστώ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vertical, post: 1056490093, member: 34728"] Με λύπη διαπιστώνω ότι η εδώ αντιπροσωπία αρνείται πεισματικά να παραδεχθεί το πρόβλημα του DSE ως πρόβλημα του panel. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το εξωτερικό όπου σε Γαλλία, Αγγλία και Ολλανδία που το έχω επιβεβαιώσει, το panel αλλάζεται. Το κυριότερο είναι ότι δεν ξέρουν τι είναι το DSE. Ούτε σαν ορολογία, ούτε σαν φαινόμενο/πρόβλημα. Εμένα πχ, ο τεχνικός της Ιντερτεκ έβαλε το AV (κάργα μαύρο) κι έψαχνε για 'σπιθουράκια'. Προφανώς ο άνθρωπος έψαχνε για PWM Noise που ναι μεν είναι ενοχλητικό αλλά δεν το λες και πρόβλημα (είναι και αρκετά περιορισμένο στις Panasonic εκτός και αν κολλήσεις στο γυαλί). Επίσης, υπάρχει μέλος που αυτή τη στιγμή έχει την TV του στην Ίντερτεκ. Του είπαν 'έχουμε ένα panel και θα το αλλάξουμε' μετά από χίλια δυο ζόρια αλλά σε ερώτηση αν έχει κι εκείνο πρόβλημα θα τον παραπέμψουν στις πωλήσεις. Αντίστοιχη κίνηση έκαναν και σε εμένα καθώς σε διαφωνία ως προς το πρόβλημα με παρέπεμψαν σε πωλήσεις. Η κανονική διαδικασία αντικατάστασης δεν είναι 'έχουμε ένα panel'. Το ρώτησα και η απάντηση ήταν ότι φωτογραφίζεται το panel, στέλνεται αίτηση αντικατάστασης στη Τσεχία και παραγγέλνουν νέο panel. Όχι άρπα-κόλλα βάζουμε ένα που έχουμε στη γωνία ξεχασμένο. Αλλά και πάλι, γιατί δύο μέτρα και δύο σταθμά; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει αντικατάσταση σε όλους εφόσον προχωρούν σε μια έστω αλλαγή; Και γιατί η πάγια 'δικαιολογία' ότι θα φύγει με το IR Bar. Ειλικρινά, όταν ακούω τέτοια θεωρώ ότι υποτιμούν τη νοημοσύνη μας και νομίζουν ότι είμαστε άσχετοι. Κι εδώ έρχεται το μεγάλο ερώτημα. Τι κάνουμε; Χρησιμοποιώ πληθυντικό. Μπορώ να πάω με τη λογική του 'εγώ να βάλω panel καλό και οι άλλοι ας πήξουν' αλλά γενικά θεωρώ το πρόβλημα συλλογικό όπως φαίνεται και σε αυτό το topic. Υπάρχει πιθανότητα η Ίντερτεκ να πεισθεί ότι μιλάμε για πρόβλημα στα panels; Υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε; Θα ήθελα προτάσεις-συμβουλές ίσως και από πιο έμπειρα άτομα με αντιπροσωπίες και παρόμοια προβλήματα. Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που βρίσκω τέτοιο τοίχο μπροστά μου και ας σαρανταρίζω σε ότι και αν έχω αγοράσει τα τελευταία 20+ χρόνια. Μέχρι στιγμής, σε όλες της τηλ επικοινωνίες μου με την Ίντερτεκ έχω υπάρχει υπέρμετρα ευγενικός αλλά βλέπω ότι το θέμα δεν πάει πουθενά. Ακόμη και 400 ευρώ να έδινα και να είχα πρόβλημα, πάλι θα ήθελα μια λύση πόσο δε όταν δίνεις κοντά στα 2000 ευρώ σε περιόδους δύσκολες για όλους. Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι, θα το άκουγα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ευχαριστώ [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Γενική συζήτηση & τεχνολογία
Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστό εμφάνισης τους
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…