Panasonic Plasma GT60 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

SWORDFISH

New member
15 February 2013
86
Καποιος ανέφερε προηγουμένος...900-1000 ευρώ είναι υπερβολικά πολλά λεφτά για μια τηλεόραση μόλις 42". Εκτός και κάθεσαι από 2 μέτρα και κάτω βέβαια. Το μοντέλο GTW είναι Γερμανικών προδιαγραφών.

Αυτό τι σημαίνει ? Εάν την φερω στην Ελλαδα θα εχω κάποιο προβλημα ? Εχει καποια διαφορα η GTW με την GT ?
 

tim5

Senior Member
23 May 2008
318
αγαπητοι συναδελφοι, κανω τα πρωτα βηματα στο 3d, και νομιζω οτι η εντυπωσιακοτερη θεαση ειναι στη ρυθμιση*δυναμικη*,αν και στη κανονικη ταινια 2D εγω προτιμο normal.Nομιζω sto 3d παντα,οτι η ρυθμιση ¨¨δυμαμικ稨 με λιγο μειωση στην αντιθεση ,75-80,παει καλα....τι λετε και σεις?....
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Η δυναμική ρύθμιση για οικιακή χρήση για οποιαδήποτε κατάσταση-θέαση, πρέπει κατά κανόνα να αποφεύγεται. Τώρα αν υπάρχουν εξαιρέσεις , τι να σου πω; Πάντως για την δική σου tv, πιστεύω ότι ισχύει ο κανόνας ακόμα και για 3d θέαση. Μάλλον χρειάζεσαι καλύτερες ρυθμίσεις στη κινηματογραφική ρύθμιση, δώσε τουλάχιστον πιο πολύ φωτεινότητα εκεί.
 

tim5

Senior Member
23 May 2008
318
μια χαρα ειναι η φωτηνοτητα...απλα θεωρω τη δυμαμικη ρυθμιση με μειωση στην αντιθεση,στο 3d παντα,ευκρινεστερο και φωτεινοτερο backround.Με τις ρυθμισεις σινεμα εχω παρει διαζυγιο απο τη κουρο(βλεπω μονο βελτιστο)....Δεν πιστευω οτι η καλυτερη ποιοτητα θεασης στη τηλεοραση ειναι η κυνηματογραφικη,αλλα η οσο το δυνατον φυσικη.Αλλο πανι και αλλο γυαλι!Ξερω τι λες
Leonid αλλα τι αξια εχει να παρουμε μια τηλεοραση και να μην μπορουμε να τη χαρουμε απο τους περιορισμους?.....
 

jimitsis

Supreme Member
20 June 2011
3,371
Καλύτερα να πουσάρεις την αντίθεση στην κανονική, παρά να προσπαθήσεις να τιθασεύσεις τη δυναμική.
Άμα θέλω ρυθμίσεις σινεμά, πάω στο σινεμά!:beatnik2:
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Σεβαστά τα γούστα όλων αναμφισβήτητα, αλλά με το σίνεμα και τις όσο πιο σωστές ρυθμίσεις ( κατά προτίμηση με σωστό εξοπλισμό και έμπειρο μάτι ) μόνο σαν του κινηματογράφου δεν έχεις. Αυτό που μπορείς να πετύχεις είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στη φυσικότητα των χρωμάτων, σωστή αντίθεση ( όσο γίνεται ) και αύξηση της λεπτομέρειας που σου δίνει η εικόνα.
Αν η δουλειά εκεί γίνει σωστά, και η τηλεόραση είναι σοβαρών αξιώσεων, μόνο στο μέγεθος υπερτερεί ο κινηματογράφος, κατά την ταπεινή μου άποψη.
Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι, που το όσο πιο κοντά στο φυσικό της εικόνας , κυρίως στο χρώμα, δεν τους αρέσει γιατί θέλουν κάτι πιο τονισμένο έως πολύ πιο τονισμένο, εκεί είναι που λέμε για τα γούστα, σεβαστά σίγουρα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και το σωστό.
Το κυριότερο πάντως, ανεξάρτητα φυσικού ή μη, σωστού ή λάθους, είναι ο καθένας να ξέρει πράγματι τι είναι αυτό που θέλει. Το λέω γιατί πριν δύο χρόνια, φίλος με τη Κούρο 5090, μετά από τρία χρόνια θέασης που την είχε, αποφάσισε να τη ρυθμίσει επαγγελματικά με άνθρωπο του χώρου ( σημειωτέων δε του τον σύστησα εγώ, τον βρήκε μόνος, πολύ καλός πάντως ).Ήμουν παρών και το αποτέλεσμα εκπληκτικό , έλα όμως που ο ίδιος μετά από λίγο ήταν όλο γκρίνια. Είχε μάθει βλέπεις στο φανταχτερό και ήθελε να το ξαναφέρει εκεί που το είχε πριν. Ευτυχώς που πλήρωσε και τον έτσουξε, έτσι τον έπεισα να κρατήσει αυτές τις ρυθμίσεις για δέκα μέρες και μετά να βάλει πάλι τις δικές του και τότε να κρίνει. Έτσι και έγινε.
Μόλις λοιπόν μετά δέκα μέρες τις ξαναέβαλε , αναρωτήθηκε τι έβλεπε τρία χρόνια, και μάλιστα σε κούρο, που ότι και να είναι, είναι κούρο.
Αυτά που περιέγραψα ίσως λένε κάτι......
 

tim5

Senior Member
23 May 2008
318
φιλε jimitsis ,στη gt νομιζω πως το νορμαλ με καλυπτει...αλλα!...στη μικρη μου ενασχοληση με το 3d παρατηρησα οτι το δυναμικο παιρνει το αβανταζ με μειομενο οπως ειπα το κοντραστ για να μην στραβοθουμε.

Ειναι τετειο το 3d που χρειαζομαστε φως,κυριος για να αναδυχτουν οι λεπτομερειες του βαθους,κατι που δεν συμβαινει με το νορμαλ,και την αντιθεση στο 50.Ασε που η θερμοκρασιᨨ ψυχρ﨨 δε με χαλαγε καθολου,μη σου πω μου αρεσε καλυτερα απο τη κανονικη, τουλαχιστον στη πρωτη μου ταινια με τον Περσυ Τζακσον.

Αυτο που μουπες να δοκιμασω να ανεβασω στο νορμαλ,ωστε να μοιαζει με το δυναμικο θα το δοκιμασω ομως.

Leonid....την εχω τη κουρο,βλεπω τα παντα στο βελτιστο....και αμα καμια φορα κουραζομαι χαμηλωνω λιγο την αντιθεση....ουτε επαγγελματικες ρυθμισεις ουτε τιποτα...Στο κατω κατω σε υλικο απο βιντεοκαμερα ,φυσικο περιβαλλον δεντρα και παραλιες φαινεται σαν ανοιχτο παραθυρο,αρα η επιλογη βελτιστο της κουρο δεν ειναι βαλμενη τυχαια....

Θα με ενδιεφερε παντος, οι αλλοι κατοχοι αν εχουν συγκεκρυμενες προτασεις οσο αφορα τις ρυθμισεις του 3d.Εγω προτιμω και το εφε το +3,δηλαδη στο φουλ.
 

jimitsis

Supreme Member
20 June 2011
3,371
Ασε που η θερμοκρασιᨨ ψυχρ﨨 δε με χαλαγε καθολου,μη σου πω μου αρεσε καλυτερα απο τη κανονικη, τουλαχιστον στη πρωτη μου ταινια με τον Περσυ Τζακσον.

Και νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος που προτιμούσε το ψυχρό των Panasonic...
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Ειναι τετειο το 3d που χρειαζομαστε φως,κυριος για να αναδυχτουν οι λεπτομερειες του βαθους,κατι που δεν συμβαινει με το νορμαλ,και την αντιθεση στο 50.

Και γιατί να έχεις την αντίθεση στο 50; Γιατί να μη δοκιμάσεις και την True Cinema με ανέβασμα της αντίθεσης ή/και panel brightness high; :rolleyes:
 

tim5

Senior Member
23 May 2008
318
Nαι ενταξει,οσο αφορα το ψυχρο μονο στο 3d βεβαια,στα υπολοιπα το νορμαλ ειναι μια χαρα...Διοτι ειδα jimitsis οτι η dynamic σε συνδυασμο με τη θερμοκρασια νορμαλ ,στο 3 d παντα δε μου ταιριαζε τοσο.....

Πολλους συνδιασμους μπορεις να κανεις.Βεβαια αυτα τα θερμα του cinema jl, αλλα και η υποψια της μιομενης αντιθεσης,λιγοτερης ζωντανιας χρωματος και λιγοτερης ευκρινιας, με κερδος βεβαια την αναδειξη των σκοτεινων λεπτομερειων της συγκεκριμενης ρυθμισης,αλλα και την πιο ξεκουραστη θεαση, καπως με χαλανε σε σχεση με την καθαροτητα και την αυξημενη αντιθεση και ευκρινια του νορμαλ, εστω και αν χανω ενα ελαχιστο στις σκοτεινες σκηνες ,και η θεαση δεν ειναι τοσο ξεκουραστη....

Τωρα βεβαια οι ...εξτρεμιστικες μου ρυθμισεις και δυαπιστοσεις σε οτι αφορα το 3d και τη dynamic ισος να οφειλωνται στο...νεαρο της ηλικιας ,βλεπετε πρωτη ταινια.Ισος στις υπολοιπες ,αλαξω γνωμη και ρυθμισεις....
 
Last edited:

SWORDFISH

New member
15 February 2013
86
Γεια σας παίδες! Μήπως γνωρίζετε κάποια camera που να είναι συμβατή με το συγκεκριμένο μοντέλο TX-P50GT60 ? Tης Panasonic η official ξυρίζει ...
 

SWORDFISH

New member
15 February 2013
86
εια σας παίδες. Έχω μια απορία και θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας. Όταν βάζω ταινία με ανάλυση 1920.1080p με Αspect ratio 16:9 και την παίζω μέσα από το player της τηλεόρασης τότε εμφανίζονται οι μαύρες μπάρες πάνω κάτω στην εικόνα. Όταν όμως βάζω την ταινία σε ανάλυση 1920.800 τότε παίζει full screen χωρίς τις μαύρες μπάρες αλλά χάνω σε ποιότητα μιας και η τηλεόρασή μου είναι 50 ίντσες (tx-p50gt60) και είναι απαραίτητο το natine 1080p. Παίζει κάτι μήπως με το Αspect ratio που είναι τραβηγμένη η ταινία ? Υπάρχει τρόπος να βλέπω καθαρό 1080p αλλά full screen ?
 
Last edited by a moderator:

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,344
Μια ταινία όταν ριπάρεται, ριπάρεται ως έχει. Αν η ταινία είναι full χωρίς borders, ριπάρεται έτσι. Αν είναι με μάυρα borders, ριπάρεται μαζί με αυτά. Αν ριπάρεται πετσοκομένη στα 1920*800 αποτελεί κακό rip. Τα τελευταία τα αποφεύγω. Full screen 1080p θα βλέπεις αν είναι έτσι η ταινία. Οτιδήποτε άλλο είναι ξεχείλωμα, ξετέντωμα κλπ κλπ
 

SWORDFISH

New member
15 February 2013
86
Aυτο που λέω όμως είναι πώς όταν κατεβάζω ταινία στα 1080p (native 1920*1080) Toτε έχω θεμα απο το player της τν μου. Την δείχνει με μπάρες μαυρες πάνω και κάτω. Και δεν με αφηνει βέβαια να την κάνω μεγένθυση. Ειναι η ταινία έτσι ή εχω θέμα με κάποια ρύθμιση απο την τν μου ?
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,344
Native 1080p μπορεί να είναι είναι είτε με την εικόνα να καλύπτει όλο το κάδρο, είτε με την εικόνα να έχει μπάρες. Να στο πω αλλιώς, και τα μαύρα πάνω-κάτω προσμετρούνται στην ανάλυση. Δες αυτά τα 2 screenshots. Η πρώτη είναι όπως βγάζουν πολλά releases, η δεύτερη είναι κατευθείαν από original bluray.

800p.jpg

1080p.jpg